خرید دوربین مداربسته بهترین قیمت پخش تکنوسان

تصاویر این دوربین ها از طریق کابل شبکه و کابل سوییچ ارسال می شوند. از شاخصه های اصلی دوربین ip این است که، امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد، کیفیت تصویرشان بسیار بیشتر از دوربین آنالوگ است و همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به مباحثی که مطرح گردید بهترین دوربین مدار بسته، دوربینی است که پاسخگوی نیاز شما باشد. علاوه بر آن، با کیفیت بالا در انتقال تصاویر و در عین حال قیمت مناسب عرضه شود. دوربین مداربسته برایتون یک دوربین ساخت ایران با سرور انتقال تصویر داخلی است که توانسته است مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گیرد. یکی دیگر از نکاتی که قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه نمود، کیفیت دوربین مدار بسته است.

دوربین مداربسته برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید . این قابلیت ها همچنین بر روی قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت هایی که قیمت دوربین را افزایش می دهند می پردازیم. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند .

دوربین بالت آی پی آی پی سی IPSEE IPC-4711 M-FP

دستگاه‌های DVR برای نظارت تصاویر طراحی شده‌اند و هزینه نگهداری و تعمیر کمتر و راه‌اندازی آسان‌تری دارند. چند فاکتور ساده که در ادامه مقاله “راهنمای خرید دوربین مداربسته” به آن ها می پردازیم را رعایت کنید تا سیستم دوربین مداربسته باکیفیت و کارامدی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است. این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. در واقع این یکی از اصلی ترین مزایای دوربین های دام برای حفظ امنیت است.

برند داهوا همزمان با برند هایک ویژن در سال 2001 در چین شروع به کار کرد. داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده برند برتر arya-cctv.ir بوده ودر لیست پرفروش‌ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا قرار دارد. به همین دلیل مشتریان می‌توانند به راحتی و برحسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. داهوا یکی دیگر از معروف‌ترین مارک‌ها در لیست بهترین مارک دوربین مداربسته در جهان است. داهوا نیز توسط شرکتی چینی تولید محصولات و خدمات نظارت تصویری با فناوری پیشرفته تولید می‌شود.

نقد و بررسی فیلم Barbarian 2022 ؛ یک روانشناختی کلیشه‌ای

این دوربین در گروه بولت قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توان آن‌را روی دیوار یا سقف بدون نیاز به پایه جداگانه متصل کرد. دوربین های باکس که به آن ها دوربین های جعبه ای نیز گفته می شود، بدنه مستطیلی شکل دارند. این دوربین های مدار بسته معمولا کاربرد های تخصصی تری دارند زیرا کیفیت تصاویر آن ها بسیار مناسب است. دوربین های باکس با توجه به لنز خارجی که دارند به راحتی می توانند تصاویر با کیفیت مناسب در اختیار کاربران قرار دهند. حالا در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید.

نوع دیگری از دوربین مدار بسته با طراحی خاص و جذاب دوربین کیوب است. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند. لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند.

  • کسب و کارهای اداری از دوربین‌های امنیتی برای نظارت بر کارکنان و اطمینان از عدم سرقت وسائل و اطلاعات استفاده می‌کنند.
  • با بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته می‌توانید روابط کاری را کنترل کرده و در صورت بروز هرگونه نزاع و اختلاف میان کارکنان، بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.
  • دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند.
  • دوربین های مینیاتوری یا mini camera همانگونه که از نامشان پیداست دوربین های مداربسته کوچک متداول در بازار هستند.
  • مراجعه کرده و خانه به خانه در جستجوی ملک دلخواه باشید چقدر باید زمان زیادی صرف کنید.