خرید دوربین مداربسته ایرانی دوربین مداربسته پارس بین اقتصادی و با کیفیت ۲۴ ماه گارانتی

ارتباط سیستم دوربین تحت شبکه بر مبنای انتقال دیتا می‌باشد پس در نتیجه نویز یا پرش تصویر ندارد. در صورت بروز هرگونه جرم و یا رفتار غیر قابل قبول از دانش آموزان،میتوان از تصاویر توسط دوربین مداربسته به عنوان مدرک استفاده کرد. یکی از امکانات مناسب در نظر گرفته شده برای محصولات موجود در وب سایت، امکان مقایسه مشخصات و امکانات محصولات می‌باشد. از این گزینه برای انتخاب مارک و مدل تجهیزات مورد نیاز خود استفاده نمائید.

خب تا اینجای مشاوره به مطالب مفیدی درباره خرید دوربین های مداربسته رسیدیم حالا باید این نکته رو در نظر بگیریم که یک سیستم دوربین مداربسته فقط شامل خود دوربین های مداربسته نمی باشد. برای داشتن یک سیستم کامل به اقلام دیگری نیز نیاز داریم که مهم ترین آنها دستگاه ضبط کننده دیجیتال یا dvr هست و در کنار dvr به یک هارد دیسک خوب که بتواند تمام فریم های تصویر را با کیفیت اصلی ذخیره کند، نیاز داریم. این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند. دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند.

قطعا برای روستا نیاز به دوربین مداربسته تحت شبکه خواهید داشت که قابلیت تطبیق پذیری بسیار بالا و همچنین امکان نصب دوربین مداربسته پلاک خوان را دارد. هر سیستم نظارت تصویری چه بر اساس دوربین مداربسته تحت شبه و یا چه بر بستر انالوگ به یک یا چند هارد دیسک با ظرفیت مناسب به جهت ذخیره تصاویر دوربین مداربسته احتیاج دارد. دوربین مداربسته دام وارم لایت IP دو مگاپیکسل دوربین مداربستهاز سری دوربین های با کیفیت و پر فروش می‌باشد که با داشتن سنسور تصویر پیشرفته ای که دارد تصاویر شفاف و قابل قبولی ارائه میدهد، همزمان مجهز به دید در شب وارم لایت می‌باشد. Logitech مدت زیادی است که در زمینه تولید دوربین مدار بسته فعالیت می کند. در ابتدا این شرکت در زمینه تولید سخت افزار رایانه ای فعالیت می کرد که پس از آن نسبت به تولید سیستم های دوربین مدار بسته با کیفیت بالا بالا اقدام کرد. Logitech Circle 2 یکی از محصولات مورد علاقه میان بسیاری از کاربران است که توانسته اعتماد آنها را به نحوی جلب کند.

روند ساخت تصویر به صورت کلی این است که دوربین نوری را که از روی اجسام مختلف در محیط منعکس شده دریافت می کند و با استفاده از آن تصویر می سازد. همه ما با این عملکرد آشنا هستیم و به خوبی می دانیم که وقتی نوری در محیط وجود نداشته باشد تصویری هم نداریم. زاویه دید دوربین های چشم ماهی با توجه به ثابت بودن لنز آنها هنواره ثابت است. برای همسان کردن این دو سیگنال از وسیله ای به نام مدولاتور RF استفاده می کنند. امروزه برای سادگی بیشتر کار معمولا از مدولاتور های فول باند RF برای اتصال دستگاه DVR به آنتن مرکزی استفاده می شود.

بلکه طراحی دوربین بر اساس متراژ،طوری که نقطه کوری نداشته باشد از مهم ترین مواردی است که باید رعایت شود. توجه بهمیزان نور محیط که در روشنایی دید را مختل نسازد نیز در هنگام نصب پایه دوربینمداربسته باید تمام و کمال رعایت شوند و اینها تنها به تجربه نصاب دوربینمداربسته برمی گردد. در سال ۱۹۴۲ قدیمی ترین دوبین مداربسته توسط شرکت زیمنس برای نظارت بر پرتاپ موشک v2 نازی ها در روزهای جنگ جهانی بکار گرفته شد.

  • دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد.
  • اماکن تاریخی و آثار باستانی،‌ با ارزش‌ترین میراث فرهنگی یک کشور هستند.
  • دوربین های مداربسته AHD _ این نوع از دوربین های مداربسته روی بستر کابل های کواکسیال سوار می شوند.
  • شعار این شرکت «از زندگی هوشمند خود لذت ببرید» می باشد؛ بنابراین طبیعی است که دوربین های مداربسته تولید شده توسط این برند محصولاتی هوشمند باشد.

اریا سی سی تی وی تحت شبکه را به نوعی می توان یک کامپیوتر کوچک در نظر گرفت. زیرا این دوربین ها دارای یک موتور هوشمند در داخل بدنه ی خود هستند. در نتیجه دوربین مداربسته تحت شبکه علاوه بر این که می تواند عمل تصویر برداری را انجام دهد، با استفاده از موتور هوشمند خود، عمل پردازش بر روی تصاویر را هم می تواند بر عهده داشته باشد.

دوربین مداربسته سال هاست که به عنوان یک ابزار کارامد نقش مهمی در تامین امنیت منازل و محیط کار افراد ایفا می کند. وجود یک دوربین مداربسته می تواند در محیط های مختلف میزان امنیت را به میزان چشمگیری افزایش دهد. علاوه بر آن چنانچه مشکل جدی، سرقت یا جرم در محل رخ دهد وجود یک دستگاه نظارت تصویری می تواند به میزان چشمگیری به شما در شناسایی سارقین کمک کند.

محصولات جدید بیسیم داهوا

در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه خارج کردن جسد زن میانسال از شکم مار پیتون عظیم الجثه ۷متری خواهید بود. از قدیم گفتن خنده بر هر درد بی درمان دواست، اما جالب است بدانید در طول تاریخ افراد زیادی بر اساس زیاد خندیدن فوت شده اند. در ویدیو زیر شاهد تصاویری از اقدام عجیب یک سگ خانگی با روشن کردن گاز برای گرم کردن پیتزا خواهید بود، که نزدیک بود حادثه وحشتناکی رقم بخورد. در حال حاضر برخی از مجروحان این حادثه که به مراکز درمانی شیراز منتقل شده اند، به دلیل مضروب شدن با گلوله جنگی، در شرایط هشدار قرار دارند،‌از این رو تلاش نیروهای امدادی برای درمان مجروحان ادامه دارد. هویت و انگیره عامل تروریستی پس از تحقیقات وبازجویی اعلام خواهد شد.

پکيج 2 دوربين مداربسته داهوا 2 مگاپيکسل حرفه ای HDCVI