خرید دوربین مداربسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

ظاهر این دوربین‌ها طوری طراحی شده است که با دیدن آن واقعا نمی‌توان فهمید که در هر لحظه به کدام سمت ایستاده است. این امر باعث می‌شود که سارق یا تبهکار اطمینان نداشته باشد که از کدام سمت باید حرکت کند که دوربین او را نگیرد. دوربین مدار بسته (Closed-Circuit Television که به‌شکل مخفف CCTV نامیده می‌شود) سیستمی است که به شما اجازه می‌دهد از تمام وقایعی که محیط مورد نظر رخ می‌دهد، باخبر شوید. فناوری دوربین مدار بسته ده‌ها سال است که وجود دارد، بااین‌حال پیشرفت‌هایی در آن صورت گرفته است که در دستگیری مجرمان و تحویل شواهد مطمئن مؤثرتر عمل می‌کند. در نهایت، سیستمی را انتخاب کنید که کنترل از راه دور و دسترسی را ارائه می دهد. در این صورت می توانید دوربین مدار بسته را حتی در هنگام سفر کنترل کنید.

دوربین مداربسته شبکه هایک ویژن DS-2CD1027G0-L گارانتی درسا

شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان می باشد.برند هایک ویژن فراتر از تکنولوژی روز فعالیت میکند و همواره از لحاظ طراحی در میان برند های دیگر در این حوزه حرف اول را میزند. این دوربین ها اولین نسل دوربین های مداربسته می باشند که برای دریافت و ارسال تصویر و صدا از امواج آنالوگ استفاده می کنند.

  • دوربین مداربسته شما در آن می‌تواند یک تصویر واضح دریافت کند را تعیین خواهد کرد.
  • این سیستم امکان کنترل دوربین های ip و ذخیره سازی تصاویر آنها را فراهم می کند.
  • ایمن شبکه هوشمند به عنوان یک شرکت پیشتاز در امنیت شبکه و سخت افزارهای مرتبط ، مفتخر استدوربین مداربسته هایک ویژنرا با بهترین قیمت فروش دوربین حفاظتی و نظارتی و خدمات پشتیبانی را ارائه میکند.
  • این برند ها از کیفیت مطلوبی بر خوردار هستد و تنها ایراد آنها قیمت نسبتا بالای انها نسبت به دوربین های آنالوگ و AHD است.

اگر اهداف خود را از خرید اریا سی سی تی وی مشخص کنید، به شما کمک می کند تا منطقی تر با نیاز خود رو در رو شوید. شما می توانید مقدار هزینه لازم برای خرید دوربین را که می تواند نیاز شما را برآورده کند را کنار بگذارید. حساسیت و اهمیت مراکز آموزشی همچون مدرسه و دانشگاه بر کسی پوشیده نیست. نظارت بر تردد و عملکرد کارکنان، دبیران و اساتید، کنترل رفتار دانش‌آموزان و دانشجویان و حراست از محیط آموزشی باعث می‌شود که در نصب دوربین مدارس در این اماکن، تردیدی وجود نداشته باشد.

استفاده از سیستم های مدار بسته آنلاین از آن جهت که کار چند نفر را انجام میدهند مزایای زیادی را به همراه داشته است. این مزایا به کاهش نیروی انسانی و هزینه تامین نیروی امنیتی مربوط میشود. انتخاب دوربین مناسب از بین مجموعه گسترده نظارت تصویری CCTV و ضبط تصاویر و فیلم در بازار می تواند دشوار باشد. اماکن تاریخی و آثار باستانی،‌ با ارزش‌ترین میراث فرهنگی یک کشور هستند. صحن‌های متبرکه، مسجدهای قدیمی، بناهای قدیمی، موزه‌ها و دیگر اماکن تاریخی نیاز به حفاظت و نظارت مستمر دارند.

یعنی همان میزان نقطه نورانی داریم، اما نقاط نور را به میزان لازم دریافت نکرده و کیفیت نامناسبی دارند. دوربین‌های مداربسته هرگز نمی‌توانند از جرم و جنایت به طور کامل جلوگیری کند. اما با توجه به اینکه برندهای چینی در بازار تقاضای زیادی دارند، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در این مورد با مشاور نصب برتر تماس بگیرید.

با حدود کارمند در سراسر جهان، محصولات و خدمات Dahua در بیش از 180 کشور و مناطق استفاده می شود. شرکت داهوا دارای 35 شرکت تابعه در سراسر جهان شامل آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره با راهکارهای نظارت، شرکت داهوا کیفیت بی نظیر، قابلیت اطمینان و ثبات را ارائه می دهد. در این مطلب برند ها بر اساس میزان فروش، نوآوری، تجربه کاربری، تجربه خرید، نحوه بازاریابی و موارد تخصصی دیگر تا حدی که امکان بررسی آنها وجود داشته باشد مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس رتبه ای که بدست آورده اند منتشر شده اند. در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین‌های مداربسته می‌پردازیم. این دوربین مداربسته قابلیت چرخش تا 360 درجه به صورت افقی را دارد. استفاده از این دوربین‌ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست.

این دوربین ها جدیدترین نسل دوربین های مداربسته هستند و بیشتر برای سازمان ها، ادارات، ارگان های دولتی و در کل برای محیط هایی استفاده می شود که دوربین های مداربسته با تعداد بالا نیاز دارند. این دوربین ها مزیت های زیادی دارند مثل کیفیت بالا، سرعت انتقال تصویر بالا، امکان پردازش های مختلف بر روی تصاویر و …. لازم به ذکر است که این محصولات از قیمت بالاتری نسبت به محصولات HD برخوردار هستند. در فیلم IP معمولاًً به میزان کمی از دوربین مداربسته تحت شبکه اشاره دارد. کنترل میزان بیت، پهنای باند مورد نیاز را برای انتقال داده از دوربین کنترل می‌کند. پردازنده دوربین حداکثر میزان بیت ارسال شده از دوربین را به تنظیم نرخ بیت انتخاب شده محدود می‌کند.

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات شبکه در دنیا می باشد. ویژگی یک نمایندگی دوربین مداربسته در ابتدا باید بتواند جواز کسب از اتحادیه مربوط به خود را در اختیار داشته باشد، سپس از مجموعه ای که نمایندگی گرفته است برگه نمایندگی رسمی داشته باشد. در مطلب زیر ما بصورت کامل به بررسی انواع زوم در دوربین های مداربسته پرداخته‌ایم. برای همین از روز اولی که دوربین امنیتی نصب شد، یکی از معضلات همیشگی، داشتن تصویر شب مناسب بوده است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه بازرگانی پاساک (فروشگاه اینترنتی پاساک) می باشد. دوربین QQ5 (دوربین مینی دی وی QQ5 / مینی دوربین فول اچ دی QQ5 / دوربین Mini DV QQ5 1080P Full HD).. برای مثال برای یک زاویه 60 درجه، لنز هایی که بین 4 تا 5 میلی متر هستند به راحتی می تواند هدف را تا 4 متر دورتر نشان دهد. به این نکته توجه داشته باشید که به حد کافی برای تغییر زاویه به سمت چپ و راست مناسب نمی باشد.

دوربین مینی دام آسانسوری AHD کیفیت 2 مگاپیکسل