خرید دوربین مداربسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

دوربین های مداربسته دارای کیفیت های متفاوتی هستند که معمولا بر اساس آن تفکیک می شوند. این موضوع بر اساس مگاپیکسل بیان می شود و حاضل ضرب ابعاد تصاویر است. در حقیقت می توان گفت که دوربین های مداربسته آنالوگ از اولین تولیدات دوربین های مداربسته در سال های نچندان دور می باشد. این نوع دوربین بیشتر در محیطهای صنعتی نصب می‌شود این مدل از دوربین مداربسته میبایست داخل هوزینگ قرار بگیرند تا از نفوذ باران و گرد و غبار به آن جلوگیری شود.

دوربین های مینیاتوری

در این جا قصد داریم به تمامی جزئیات خدمات شرکت نوین پویا نت در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته بپردازیم. قطعا می توانیم شما را در انتخاب یک شرکت نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته خوب کمک کنیم. دوربین‌های مدار بسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد.

نصب دوربین مداربسته بسته به نوع سیستم نظارتی آنالوگ و تحت شبکه کمی متفاوت می باشد. زاویه دید در واقع میزان پوشش دهی دوربین مداربسته است , اینکه دوربین تا چه مسافتی را می تواند پوشش دهد بسیار اهمیت دارد . به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند.

شایان ذکر است که در بعضی از این نمونه سنسورها کیفیت های پایین هم دیده میشود. در حالت سیاه و سفید مادون قرمز روشن شده و به شما تصویری سیاه و سفید میدهد. برای مثال میزان دسیبل 40 نسبت 100 به یک را نشان می‌دهد به این معنا که نویز تولید شده صد برابر کمتر از سیگنال تصویر ایجاد شده است. از انجایی که احتمالا شما هیچ پیش فرضی از میزان مناسب s/n ندارید در جدول زیر این نسبت را مقایسه می‌کنیم.

دوربین مداربسته مینی PTZ

دوربین های مدار بسته AHD با پردازنده سونی و کیفیت بالای خود , امکان رقابت با دوربین های مدار بسته HD-CVI و HD-TVI را دارند. در ابتدا دوربین شروع به بررسی پیکسل به پیکسل تصویر بین دو فریم متوالی می کند. برای اینکه دوربین اریا سی سی تی وی بتواند حضور فرد را تشخیص داده و ردیابی کند ابتدا باید بتواند حرکت را در تصویر تشخیص دهد. الگوریتم های خاصی در داخل نرم افزار شمارشگر تعریف می شوند که داده های آن می تواند بر اساس ویژگی های ظاهری یک انسان باشد.

  • کیفیت این دوربین ها همانگونه از نامشان پیداست بستگی به امواج آنالوگ دارد ، امواج آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد به همین دلیل استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت روی کیفیت تصویر این دوربین ها تاثیر عمده ای دارد.
  • ما طیف گسترده ای از محصولات متنوع دوربین‌های مداربسته را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم.
  • یکی از مهمترین مراحل داشتن یک سیستم دوربین مداربسته، انتخاب برندی مناسب است که هم از نظر سخت افزاری و تنوع در محصولات و هم از نظر نرم افزاری و کاربر پسند بودن آن بتواند نیازهای ما را رفع نماید.
  • دوربین های دام به دلیل مقاومت کمی که در برابر رطوبت آب و هوا دارند باید در مکان‌های سرپوشیده مورد استفاده قرار گیرند.
  • بنابراین، هیچ خطری وجود ندارد که موضوع ضبط شده هرگز دانه دار یا مخدوش به نظر برسد.

آموزشگاه پایتخت فناوری فعالیت خود را از سال 1389 در رشته برق و الکترونیک آغاز نمود و و پس از آن رشته های مکانیک ، تاسیسات و تعمیرات را به رشته های قابل تدریس خود افزوده و در زمینه های انجام پروژه، آموزش و فروش تا کنون فعالیت نموده است. این دوربین‌ها به عنوان دوربین کنترل اتاق کودک، دوربین پرستار کودک و نوزاد، و دوربین پرستار سالمندان هم قابل استفاده هستند. دوربین های نظارتی صنعتی و تجاری برای استفاده در صنعت، معدن، نیروگاه، کارخانه، و اماکن تجاری وسیع.

حال اگر دستگاه آمپلی فایر (تقویت کننده انتن مرکزی) شما UHF نداشته باشد و فقط خروجی VHF دارد روش بالا را انجام دهید و فقط به جای خروجی UHF بر روی VHF وصل کنید و فرکانس را نیز بین ۳۱ عدد تا ۳۶ تنظیم نمائید. پس از رویت ابتدای تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی آنتن مرکزی، برای بهتر شدن تصاویر می بایست فرکانس را کمی بالا و پایین ببرید تا بهترین نتیجه حاصل گردد. باید بدانید که در صورت نصب یک دوربین مداربسته شبکه بدون امکانات ONVIF امکان اضافه کردن یک دوربین با مارکی متفاوت در همان شبکه وجود نخواهد داشت.

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته HENSEL هنسل

در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد.

دوربین های مدار بسته آنالوگ برای ارسال و دریافت صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده کرده و توسط کابل دو رشته ای که عموما کابل کواکسیال rg59 می باشد صدا و تصویر را ضبط و ذخیره می کنند. دوربین های مدار بسته آنالوگ جهت ضبط تصاویر خود نیازمند تکنولوژی دیجیتال بوده و از دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال dvr استفاده می کنند. دوربین های مدار بسته آنالوگ بدلیل قیمت پایین، تنوع مدل ها و نصب آسان، در بازار محبوب و پرفروش می باشند. همانطور که میدانید، پیش نیاز اصلی در انجام هر کار، داشتن اطلاعات مناسب از آن موضوع است.