خرید دوربین مداربسته آنالوگ با کمترین قیمت و گارانتی تعویض + ارسال رایگان

همانطور که از نام آن پیداست‌، این دوربین‌ها برای عملکرد بهینه در شرایط سیاه و سفید طراحی شده اند. مدل‌های مادون قرمز از دوربین‌های شبانه روزی گران ترند و کسانی که این گزینه را در بین انواع دوربین مداربسته انتخاب می‌کنند معمولاً این کار را می‌کنند چون ضبط شب برای امنیت تجارت آنها حیاتی است. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و …..

برای مثال ثبت تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ با دستگاه DVR امکان پذیر است. و دستگاه NVR برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته ای پی به کار می رود. به همراه خرید دوربین مداربسته یک دستگاه ذخیره سازی به همراه تجهیزات جانبی آن نیاز است.

دوربین مداربسته وری فوکال

نوعی ار دوربین مداربسته معمولا به شکل دایره ای که به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب می شود. اصطلاح FishEye به معنای چشم ماهی است که علت نام گذاری دوربین شکل ظاهری دوربین می باشد. نوعی از دوربین های مداربسته که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می شوند. اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری دوربین می باشد. برند دوربین مداربسته یکی دیگر از مواردی است که برای خریداران اهمیت دارد.

در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید. شما می‌توانید اریا سی سی تی وی را علاوه بر حضوری به صورت آنلاین نیز خریداری کنید. قبل از هر چیز برای خرید دوربین مداربسته ابتدا باید در نظر داشته باشید که؛ چه نوع دوربین مداربسته‌ای می‌خواهید؟ سپس باید مکان نصب دوربین را مشخص کنید. اگر دوربین مداربسته را برای محیط‌های خارجی ساختمان می‌خواهید تهیه کنید، باید مکان مورد نظر نصب آن در معرض باد و باران نبوده، و دوربین نیز دارای پوشش باشد.

کابل برق 1.5 متری نوت بوک (3pin)

روش نسبتا جدیدتر (نسبت به M-JPEG) روش MPEG است که به وسیله گروه Motion Picture Expert Group طراحی و ایجاد شد. این استاندارد این قابلیت را دارد که قسمت‌های اضافی یا مشابه رانه تنها در هر تصویر بلکه در بین تصاویر مختلف و مجاوور نیز شناسایی و حذف کند. زاویه دید این دوربین با بهره گیری از فاصله کانونی لنز 2.8 در حدودی برابر با 106 درجه میباشد. به صورت خلاصه DWDR تصویر را بیش از حد دستکاری می کند که باعث می شود کیفیت عکس اصلی کاهش یافته و تصویر نویزدار و پیکسلی شود.

یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های ایجاد امنیت، استفاده از دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته پلاک خوان دیجیتال از فلز ساخته شده و ابعاد آن نیز بزرگ است که به آن ارزش خرید بالایی داده است. این دوربین در گروه بولت قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توان آن‌را روی دیوار یا سقف بدون نیاز به پایه جداگانه متصل کرد. با توجه به نوع دوربین مداربسته تصاویر ضبط شده بر روی رم و یا هارد دیسک ذخیره می‌شوند. یکی از مهم‌ترین عوامل آن مقدار حافظه رم، و یا هارد خریداری شده، کیفیت دوربین، تعداد دوربین و… است. انواع دوربین های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و کاربری آنها به صورت لیست در ادامه آورده شده است.

دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد . وظایف عمده ان وی آر ها همانند دی وی آر ها بوده و قابلیت های نسبتا مشابهی را دارا می باشند. برخلاف dvr ها که اتصال تصویر و صدا را بسادگی فراهم کرده اند نحوه اتصال در nvr ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه های کامپیوتریست. Nvr در واقع مرکز اتصال شبکه بشمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود. همین ویژگی تحت شبکه بودن در دوربین های مداربسته ip برای آنها مزایای زیادی را به همراه می آورد. دوربین های مدار بسته فیش آی دارای گستره دید وسیعی تا ۳۶۰ درجه هستند و در سقف نصب می شوند.

  • این از پخش تلویزیونی متفاوت است زیرا سیگنال ها از طریق امواج پخش نمی شوند.
  • این تجهیزات با درصد و گارانتی معتبری به همکاران ارایه خواهد شد که قیمت های رقابتی دوربین مداربسته به همراه کیفیت بالاتر آن ها از آن نمونه اند.
  • دوربین های دید در شب از قابلیت ضد آب برخوردار هستند و به همین دلیل در فضای بیرونی نصب می شوند.
  • دوربین های دام به صورت معمول برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لنزهای مختلفی در اندازه گوناگون در بازار موجود هستند که این امر انتخاب یک لنز مناسب را سخت می‌نماید.

اگر می‌خواهید سیستم را در بیرون نصب کنید، باید از ضد آب و هوا بودن دوربین و همچنین قابلیت کار با تابش خیره کننده و بازتاب نور خورشید اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت، سیستم نمی‌تواند به حداکثر ظرفیت خود عمل کند و حفره‌هایی در سیستم امنیتی شما باقی می‌مانند که سارقان و متجاوزان منتظر بهره‌ برداری از آنها هستند. برخی جمع و جور هستند و به راحتی به دور از دید پنهان می‌شوند، در حالی که برخی دیگر عامل بازدارنده بزرگ‌تر هستند. جایی که سیستم را نصب کرده و آنچه که می‌خواهید نظارت کنید، نقش مهمی در تعیین نوع دوربین دارند. صرف نظر از نوع، طبق قانون شما موظف به نصب تابلویی هستید که نشان می‌دهد منطقه تحت نظارت است. دوربین‌های مداربسته در هر نوع در ترساندن مزاحمان به یک اندازه موثر هستند که از سیستم در برابر آسیب یا دستکاری محافظت می‌کنند.

نقطه قوت این دوربین‌ها، مسافتی است که می‌توانند پوشش دهند، در واقع این دوربین‌ها می‌توانند تا دوردست‌ها را ببینند! اگر از یک پوشش محافظ در نصب این دوربین‌ها استفاده شود، آنگاه در برابر ورود گرد و خاک، آب و دیگر عناصر طبیعی در امان خواهند بود. برای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه ضبط تصاویر به نام NVR و DVR را در‌نظر داشته باشید. از طریق دوربین های شبکه می‌توان از امکانات پردازش تصویر بر روی تصاویر استفاده کرد. پردازش هایی که روی تصویر انجام می شود به مدل دوربین و شرکت سازنده آن بستگی دارد.

کاور لنز دوربین دام

زوم اپتیکال در این دوربین‌ها، به این معنی است که می‌توانید تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر یک نگهبان دارید که پخش زنده ویدیویی را در تلویزیون نظارت می‌کند، این یک انتخاب ایده آلی است. این دوربین عالی برای نظارت بر خیابان و جاده در هنگام نزدیک شدن به ساختمان خود است.