خرید انواع دوربین مدار بسته دست دو و نو در دیوار تهران دیوار

نوعی از دوربین مداربسته که معمولا با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل می باشد. اصطلاح BabyCam به معنای دورببین کودک است که علت نام گذاری، کاربرد عمومی این دوربین برای مراقبت از کودکان می باشد. این دوربین ها دارای قابلیت چرخش در جهت های مختلف و معمولا زوم کردن در یک زاویه خاص هستند. این دوربین arya-cctv.ir های چرخشی معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب می باشد که بستگی به ابعاد و میزان زوم برای محیط های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد. برد دید در شب در برخی از دوربین های دام تا 50 متر می رسد که برای استفاده در فضای داخلی یا فضای آزاد مناسب می باشند.

این دوربین به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید به راحتی از طریق گوشی محیط مورد نظر را ببینید و دوربین را کنترل و تنظیم کنید. جهت درخواست لیست قیمت سایر اجناس نیز می توانید از لینک قرار گرفته در ذیل فرم، مراحل درخواست خود را ثبت کنید. برای خرید هر یک از محصولات ارائه شده در این بخش می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید نموده و محصولات خریداری شده خود را به صورت پستی و یا با استفاده از باربری درب منزل خود تحویل بگیرید. BLC یا جبران کننده نور پس زمینه قابلیتی است که با توجه به معرفی WDR که نسخه پیشرفته و کامل تر BLC محسوب می شود دیگر استفاده چندانی ندارد اما لازم است که با نحوه کارکرد آن آشنا باشید. اگر تکنولوژی مورد استفاده بر روی دوربین و دستگاه Dvr/Nvr یکی باشد، امکان اتصال آنها به یکدیگر وجود دارد.

  • CCD یک ابزار الکترونیکی محسوب می‌شود که از تعداد زیادی از دیودهای بسیار کوچک حساس به نور تشکیل شده است.
  • برای مثال اگر از دوربین مداربسته در بیرون ساختمان استفاده می کنید بهتر است از دوربین بزرگ استفاده کنید تا علاوه بر تصویر برداری با کیفیت به لحاظ روانی، سارقان را از منطقه دور کند.
  • این دوربین ها می توانند در محیطهای وسیع هم سطح تصویری بسیار مناسب در تمامی جهات برای شما ایجاد کنند.
  • دوربین صدا و تصویر را‌ از طریق کابل به دستگاهDVR منتقل می کند و دستگاه آن را‌ به نماشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد.
  • حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است اما AHD در بدترین حالت قادر است با کیفیت 720P تصویر برداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد.
  • این نور معمولاً به صورت گرما است و چشم غیر مسلح انسان قادر به دیدن نور مادون قرمز نمی‌باشد.

دوربین های مداربسته که به اختصار به آن CCTV گفته می شود به دوربین هایی می گویند که به منظور نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. انتقال تصاویر دوربین مدار بسته در این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بیشتری دارد. قابلیت تشخیص چهره از دیگر ویژگی های دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. دستگاه مرکزی NVR جهت دریافت تصاویر دیجیتال از انواع دوربین مدار بسته بیسیم مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین های مدار بسته ضد اب

استفاده از کابل ‌ها، سوییچ‌ ها و تقویت‌ کننده‌ های مناسب می ‌توانند به غلبه بر این مشکل کمک کنند. دوربین مدار بسته متعددی می ‌توانند به یک نمایشگر واحد در یک اتاق امنیتی متصل شوند. نوعی از دوربین های مداربسته که معمولا به شکل نیم کره ای که به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می شوند.

دوربین مداربسته اسپید دام شکل کامل تری از نوع دام است با این تفاوت ویژه که قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کی بورد و یا به طور اتوماتیک دارند و همین خصوصت باعث می شود که در واقع کاملترین دوربین مدار بسته رنگی باشند. اسیپد دام ها قابلیت کارکرد در محیط هایی با دمای 35- تا 50 درجه را دارند. اگر به دنبال امنیتی خاص و ویژه هستید دوربین مداربسته اسپید دام را انتخاب کنید. کیفیت تصویر دوربین مداربسته آی پی در مقایسه با آنالوگ ها بسیار بالا تر است و برای تشخیص کیفیت آن از واحد پیکسل استفاده می شود. دوربین های 2 و 3 مگاپیکسلی می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه دهند.

دوربین دید در شب یا فرو سرخ

دوربین های شبکه انعطاف پذیری بالایی دارند و آن ها را می‌توان به راحتی در هر کجا از شبکه جا به‌ جا کرد. دستگاه های ذخیره ساز آنالوگ، قابلیت تنظیم قابلیت های هوشمند، تشخیص چهره و… را دارا نمی باشند. به علت اینکه تصاویر منتقل شده دیجیتال هستند از نویزهای محیط تاثیر نمی پذیرند. پس از پرداخت موفق و بررسی سفارش شما، کالاهای مورد نظر بسته بندی و با هماهنگی شما از طریق پیک (استان تهران) و پست عادی یا پیشتاز (شهرستان‌ها) ارسال خواهد شد.

همچنین به نوسانات برق نیز در ایجاد نویزهای دوربین را در نظر داشته باشید. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی است و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. در حال حاضر کاربران دیگر تمایلی به تهیه این نوع دوربین ها ندارد زیرا دوربین های بولت یا دام می تواند نیاز آن ها را رفع کند. دوربین های مداربسته ای با ظاهری شبیه به گلوله یا لوله که بر روی دیوار نصب می شوند. دوربین های مداربسته ای با ظاهری گنبدی شکل یا نیم کره که معمولا بر روی سقف نصب می شوند.

نمونه تصویر دوربین مداربسته

در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.

تفاوت اصلی میان دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه در این است که چگونه تصاویر تولیدی را پردازش می‌کنند. امروزه دوربین‌های مدار بسته برای ساختمان‌ها و حفظ امنیت آنها یک وسیله ضروری محسوب می شود که در ادامه با انواع مختلف آن آشنا می شوید. دوربین های مدار بسته بر مبنای کیفیت تصویر در انواع HD/FULL HD/4K در سطح بازار به چشم می خورند. دوربین مدار بسته از نظر نوع لنز در دسته های مختلف لنز Fix، لنز Varifocal motorized و لنز متغیر طبقه بندی می شود.