خرید انواع دوربین مدار بسته با قیمت مناسب کیومیتا

در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند. حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. شما می تونید دوربین مدار بسته نصب کنید و از حالت موشن این دوربین ها استفاده کنید. قبل از نهایی کردن مکان دوربین، دوربین مداربسته را به ضبط کننده متصل کنید تا مطمئن شوید همه کارها به درستی انجام می شود.

دوربین رومیزی وایرلس مدل H210

1- فیبری، 2- پین هل ،3- نیمه صنعتی ،4- صنعتی ، 5- دید در شب ، 6- اسپید دام. این نوع دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیتی بکار می روند.که اولین بار توسط شرکت آلمانی زیمنس معرفی شد. محصولات HighWatch متمرکز بر تولید محصولات HD Analog و منحصرا AHD می باشد و علاوه بر کیفیت بالای این محصولات ، قیمت مناسب در مقایسه با محصولات دیگر از جمله مزایای این برند میباشد. سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. پس اگر دی وی آر شما خراب شده، از کار افتاده، ضبط نمیکند یا تصویر خروجی ندارد حتما میتوانید برای تعمیر آن را نزد ما ارسال کنید. تیم حرفه ای ﺷﺮﮐﺖ آرﯾﺎ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺑﺮ اﯾﻦ ﺑﺎور اﺳﺖ ﮐﻪ اﯾﺠﺎد اﻣﻨﯿﺖ در ﺟﺎﻣﻌﻪ اﻣﺮوزي اوﻟﻮﯾﺖ اﺻﻠﯽ ﺑﻮده و ﺑﺮ ﻫﻤﯿﻦ اﺳﺎس در راﺳﺘﺎي ارﺗﻘﺎی اﯾﻦ اﻣﺮ ﻣﻬﻢ ﮔﺎم های بزرگی ﺑﺮداﺷﺘﻪ و در حال ارائه بروزترین سیستم های امنیتی و هوشمند در سراسر ایران است.

دستگاه رکوردر 4 کانال شبکه داهوا POE فورکی NVR1104HS-P-S3/H

برای ضبط فیلم به همان روش می توانید از دوربین امنیتی پانوراما استفاده کنید. بعد از ضبط فیلم ، دوربین به شما امکان می دهد تا در حافظه آن حرکت کنید و همه چیز را به روش های مختلف از جمله فیلم های مسطح مشاهده کنید. یک دوربین پانوراما همچنین به اریا سی سی تی وی عنوان یک دوربین fisheye شناخته می شود. این نام از نوع لنزهایی استفاده می شود که توسط چنین دوربین هایی استفاده می شود. دوربین های پانورامای حرفه ای (همانطور که در فیلم مشاهده می شود) و همچنین برخی مدل های ساده برای بازار مصرف وجود دارد.

همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های برقکاری ساختمان را خواهند داشت. با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید. این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است.

از طریق یک مدار بسته به دستگاه ضبط تصاویر (DVR یا NVR) یا نمایشگر تصاویر فرستاده می‌شود. این دوربین‌ها از کابل برای انتقال تصاویر استفاده می‌کنند، اما درصورتی‌که دامنه انتقال از ۳۰۰ متر بیشتر شود سیگنال آن ضعیف می‌شود. استفاده از کابل‌های شبکه، سوییچ‌ها و تقویت‌کننده‌های سیگنال می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. چندین دوربین می‌توانند با اتصال داخلی به یک صفحه‌نمایش واحد در اتاق امنیت متصل شوند. شما می‌توانید با وسایلی ساده به راحتی برای مغازه یا محل سکونت خود دوربین مداربسته بسازید.

  • در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است.
  • از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.
  • از انواع دوربین باکس می توان به دوربین باکس ویوتک، دوربین مداربسته هانیول، دوربین مداربسته صنعتی پاناسونیک و دوربین مداربسته هایک ویژن اشاره نمود.
  • به کارگیری دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی، تفریحی، مناطق توریستی، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت بیشتری داشته باشند.
  • کاربرد اصلي و عمده دوربين های مدار بسته در سيستم های حفاظتی و امنیتی است، اما کاربرد های آن به سيستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود.