خرید انواع دوربین مدار بسته با قیمت مناسب کیومیتا

البته نوع جدیدی از این سنسورها تحت عنوان DIS نیز بعدها به بازار ارائه شد که نوع پیشرفته تر این نوع سنسورها می باشد. این حسگر دوربین مداربسته در مقابل حسگر CCD ساده و ارزانتر و کم مصرف تر می باشند ولی به دلیل حساسیت کمتری که نسبت به نور دارند در محیط های کم نور تصویر ضعیف تری تولید می کنند. حسگر تصویر دوربین مداربسته CMOS توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و تکنولوژی آنها انحصاری نیست. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد .

UPS دوربین مداربسته (برق اظطراری)

هدف از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر عواملی است که در طول روز اتفاق می افتد. هدف از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی می شود؛ حفاظت، حراست و ایمنی، کنترل ترافیک، کنترل، مدیریت و نظارت و در نهایت آموزش و تحقیقات. یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است بر قیمت دوربین مدار arya-cctv.ir بسته تاثیر مستقیم داشته باشد، نام برند تولید کننده ی دوربین مداربسته می باشد. در بازاربرند های زیادی از دوربین مداربسته فعالیت می کنند که قیمت محصولات این نوع برند ها با توجه به شهرت و کشور سازنده ی آن ها و همچنین امکاناتی که برند مورد نظر در محصولاتش تعبیه کرده می تواند متفاوت باشد.

انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی

این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از ۱۲ متر را پوشش دهند. معمولا در این دوربین ها از لنزهای wide با فاصله کانونی کوچک ۳.۶ یا ۴ میلیمتر استفاده می شود. دوربین های دام قابلیت چرخش دارند و می توانند توسط اپراتور کنترل شوند. به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصاویر در این دوربین ها همچنین محدودیت کیفیت تصاویر این دوربین ها برای مکان های پر رفت و آمد و مکان هایی که نور کمی دارند همچنین برای مسافت های طولانی این دوربین ها چندان توصیه نمی شود.

  • بطوریکه تصاویر را به کدهای 0 و 1 تبدیل میکنند و آن را به سمت دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا اینترنت ارسال میکنند.
  • دوربین های پین هل یا همان دوربین های مخفی دوربین های با ابعاد کوچک بوده که به دلیل حجم کم اغلب برای مصارف مخفی کاربرد دارند به طوری که فرد به سختی قادر به رویت بدنه دوربین است.
  • در این نوع دوربین بیشتر از لنزهای WIDE با فاصله کانونی 3 الی 4 میلیمتری استفاده میشود.
  • ضمناً امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز در وب‌سایت ایده آل گستر وجود دارد.
  • از جمله دوربین های آوتدور هم میتوان به دوربین های گردان، دوربین مداربسته بولت و غیره اشاره نمود.
  • از انواع دوربین مداربسته بولت دید در شب در محوطه‌های داخلی بزرگ، سوله‌ها، کارگاه‌ها، سالن‌ها، و محوطه‌های نه چندان وسیع بیرونی استفاده می‌شود.

این موضوع باعث شده کارت گارانتی امرتات به معتبرترین نوع گارانتی دستگاه‌ها و سیستم‌های حفاظتی و نظارتی سراسر کشور مبدل گردد. این نوع دوربین‌ها در گونه‌ها و اندازه‌های مختلفی مانند ساعت دیواری، دکور خاص کوچک و انواع وسایل خاص، تولید می‌شوند. همان‌طور که از نام آن پیداست، دوربین‌های باکس در فضای جعبه‌ای مانند قرار گرفته‌اند، که تمام لنزها را در خود جای داده است.

لیست قیمت دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته از لحاظ کاربرد، به دسته بندی های متنوعی تقسیم بندی می شود. کیفیت این دوربین مدار بسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج سینوسی آنالوگ می باشد. نویزهای مختلف الکترومغناطیسی و نویز های ناشی از نوسانات ناپایدار برق همواره یکی از تهدیدات بسیار جدی بر کیفیت دوربین مدار بسته آنالوگ می باشند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کاربردهای مختلف دوربین مداربسته بپردازیم تا شما در هنگام خرید این دوربین ها دچار سردرگمی نشده و قادر به انتخاب صحیح دستگاه، متناسب با محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد باشید.

شما می توانید مدرن ترین انواع این دوربین ها را به راحتی از همین وب سایت شرکت فنی پویان مورد مشاهده قرار دهید. شکل و ظاهر مربوط به این مدل از دوربین مداربسته، مکعبی بوده و مناسب برای محیط های بیرونی می باشد. مقاومت بدنه این مدل از دوربین بالا بوده و می توانید تحت هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار دهید. این کارت رابط بین دوربین های مدار بسته آنالوگ و کامپیوتر بوده و وظیفه ذخیره تصاویر را بر عهده دارد و به دو صورت داخلی و خارجی (اینترنال و اکسترنال) مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین‌ها تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند، بنابراین تصاویر دوربین‌های مدار بسته به راحتی قابل دسترسی هستند.