خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب

برند های دوربین مداربسته سامسونگ، ال جی و پاناسونیک هم جزو محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند؛ اما دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های یاد شده هستند. دوربین مدار بسته یکی از راه های کاهش سرقت در فروشگاه ها می باشد که انواع مختلفی دارد و بهتر است شما با توجه arya-cctv.ir به نوع کاربرد و مزایای آن دوربین مناسب خود را انتخاب نمایید. با وجود انواع دوربین مداربسته در بازار‌، اکنون راه حل‌های مختلفی برای هر صنعت وجود دارد. در نتیجه این دامنه عظیم‌، انتخاب اینکه کدام دوربین مدار بسته برای تجارت شما مناسب است را دشوار می‌کند.

انواع دوربین مداربسته بر اساس بدنه

در این محیط‌ها به دلیل گستردگی می‌توان تصاویر را در تمام جهات توسط دوربین چشم ماهی ضبط کرد. همچنین در مواردی که نیاز به تعداد زیادی دوربین وجود داشت می‌توانید با مرتفع کردن نصب قابلیت دریافت تصاویر در زاویه وسیع و ۳۶۰ درجه میزان پوشش محیط مورد نظر را به حداکثر رساند. این نوع دورین های مداربسته یعنی دوربین دام امکان زوم و چرخش را برای اپراتور ها فراهم میسازند. و قابل ذکر است که برخی از نوع دوربین ها امکان چرخش و زوم خودکار را در فاصله های زمانی تعیین شده دارند. این دوربین ها قابلیت این را دارند که فضاهای گسترده ای را تحت پوشش قرار دهند و به علت داشتن سنسور های نوری و چراغ های مورد نظر برای دید در شب ، حتی در نور کم نیز کارایی دارند.

قبلا ثبت‌نام کرده‌ام

این مورد با توجه به برچسب قیمتی دستگاه های DWDR و تفاوت قیمتی آن ها با WDR، قالب چشم پوشی است. در سیستم‌های آنالوگ و HD معمولاً از کابل کواکسیال و در سیستم‌های تحت شبکه از کابل شبکه (Cat-5، Cat-6 و …) استفاده می‌شود. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. رایانه خود وصل کنید تا بتوانید از رایانه خود برای دسترسی به دوربین استفاده کنید. اما ، این امر مستلزم این است که رایانه و دوربین ها دارای تنظیمات شبکه صحیح باشند، همچنین در همان شبکه محلی. استفاده از این دوربین در بازار ایران برخلاف نامش، منحصر به مصارف صنعتی نیست.

برای راه اندازی، نیاز به سوئیچ شبکه دارند تا برقراری ارتباط بین دوربین ها و سیستم های اتصالی محقق شود. اجزای تشکیل دهنده دوربین دیجیتال عبارت است از لنز، سنسور تصویر، پردازشگر تصویر، چیپ فشرده سازی و چیپ شبکه. با توجه به اختلاف پایین در قیمت و البته کیفیت بالای در تصویر برداری، ظاهرا این دوربین ها در مقایسه با دوربین های معمولی آنالوگ، انتخاب بهتری به حساب می آیند. دوربین Dome به دلیل مقرون به صرفه ترین دوربین یکی از دوربین های امنیتی است که که برای نصب در داخل ساختمان در نظر گرفته شده است. در این نوع دوربین امکان تنظیم فاصله کانونی در یک بازه مشخص امکان پذیر است. شما می‌توانید با تنظیم لنز زاویه دید دوربین را بین فاصله کانونی مجاز تغییر دهید.

  • دوربین های دیجیتال به شبکه اینترنت متصل می شوند ، کاربران می توانند از طریق شبکه اینترنت دوربین خود را کنترل کنند ، تصاویر دیجیتال بر روی دستگاه ذخیره می شود .
  • بنابراین می توان با خیال راحت از میزان ذخیره سازی از هارد بنفش وسترن دیجیتال و هارد Seagate Surveillance در ضبط دوربین های مداربسته استفاده کرد.
  • مثلا ممکن است محصولات و مدل های مختلف تولیدی یک برند در بازار یک کشور موجود و فراوان باشد و در بازار کشور دیگر توزیع نشود.
  • فروشگاه اینترنتی تکنوسان علاوه بر داشتن انواع دوربین مداربسته، تمامی لوازم جانبی که برای نصب و راه اندازی دوربین نیاز دارید را، با بهترین و ارزان ترین قیمت در اختیارتان می گذارد.
  • ساخت آن‌ ها اجازه می ‌دهد تا دوربین مدار بسته حتی در تنظیمات نور کم و یا بدون نور ناشی از LED کار کند.

برای انتخاب بهترین برند هر کس معیار هایی دارد که می توان در میان آن ها به قیمت ، کیفیت و همچین نوآوری این شرکت ها اشاره نمود .این که کدام یک از این برند ها برای شما مناسب تر است را خود شما باید انتخاب کنید. دوربین مدار بستهAHD یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین مداربسته با کیفیت hd می باشد که بسیار در ایران متداول بوده و دارای خانواده های CVI , TVI می باشد. این نوع دوربین مداربسته گزینه ایده آل برای کسانی است که در محل نصب دوربین مداربسته خود یک تیم محافظ امنیتی داشته باشد زیرا می تواند با قابلیت این دوربین نظارت دقیقتری داشته باشد. خوشبختانه وب سایت‌های فروش دوربین‌های مداربسته مانند وب سایت WWW.RDSIRAN.COM نه تنها استانداردها را تغییر داده اند بلکه باعث ارتقاء سطح استانداردها هم شده اند. ما طیف گسترده ای از محصولات متنوع دوربین‌های مداربسته را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم.