خدمات دوربین مدار بسته دوربین مداربسته پشتیبانی دوربین مدار بسته نصب دوربین مدار بسته

همچنین برای تامین برق به یک پاور یا به تعداد دوربین ها اداپتور لازم است. به همراه این موارد لازم است تا اتصالات و کابل دوربین مداربسته نیز در پکیج موجود باشد. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدار بسته و نصب آنها به دست آورید، توصیه می کنیم در دورهآموزش نصب دوربین مدار بستهآموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید.

پرفروش ترین محصولات دوربین استور

در سالن‌های کنفرانس و سمینار،‌ از دوربین مداربسته می‌توان جهت برقراری ارتباط ویدئویی نقاط مختلف و مستند سازی مراسم استفاده کرد. این دوربین‌ها انتخابی مناسب برای دزدگیر ویلا و مکان‌های خارج از شهر هستند که معمولا اکثر اوقات خصوصا در شب‌های متوالی خالی از سکنه هستند. با کمک دوربین‌های مداربسته دید در شب از هر نقطه‌ای که باشید می‌توانید جزئیات ساختمان را در هر لحظه از شبانه روز چک و بررسی کنید. اکثر سرقت‌ها در منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری در شب اتفاق می‌افتد. معمولا چهره سارقین در شب قابل شناسایی نیست و تقریبا پیدا کردن آن‌ها پس از سرقت غیرممکن است. قابلیت دید در شب دوربین‌های مداربسته به شما این امکان را می‌دهد در کمترین زمان چهره سارقین را با کیفیت بالا شناسایی کنید.

قسمت مهم دیگر این مطلب مربوط به تاریخچه استفاده از این وسیله بود. دوربین هایمدار بستهمی توانند از راه اینترنت به شبکه خانگی متصل شوند و از طریق یک اتصال، تصاویر را انتقال دهند. کارشناس پروژه موظف است تحت عنوان مشاوره نصب دوربین مداربسته به متقاضی در انتخاب دستگاه با ظرفیت مناسب اطاعات لازم را ارائه کند.

  • سیستم امنیتی مورد نیاز تان شامل دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب می‌کنید) و منبع تغذیه و … است .
  • ین را در نظر داشته باشید در محیط کسب و کار یکی از ارکان مهم ، امنیت است که دوربین های مدار بسته در این زمینه کمک به سزایی کرده اند.
  • این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.
  • به عنوان مثال ، دوربین های آنالوگ برای اتصال به DVR و همچنین کابل برق اضافی به یک کابل کواکسیال احتیاج دارند.
  • از آنجایی که هر دوربین عملا رایانه کوچک خودش است ، می تواند تعدادی عملکرد پیشرفته از تشخیص حرکت تا شروع ضبط را انجام دهد.

این‌که شرکت تولید‌کننده چه عملکردی در گذشته داشته و خریداران محصولات آن‌ها چه نظراتی نسبت به نصب این محصولات داشته‌اند، بسیار مهم است. آنها معمولاً با سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی ادغام می‌شوند و این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان نور چراغ‌ها را به صورت خودکار کم کرد یا در زمان ورود افراد به خانه، موسیقی پخش شود. سیستم‌های امنیتی همچنین این امکان را می‌دهند که ویدئو خود را بر روی فضاهای ابری ذخیره کرده و از آنها پشتیبان تهیه کنید. این سیستم همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر را از طریق اینترنت و از راه دور مشاهده کنید.

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته دیجیتال

Bnc های موجود در بازار بسته به نوع اتصال آنها با کابل و همچنین ابزار اتصال دهنده آنها در انواع مختلفی یافت میشوند. از آن جمله می توان به بی ان سی های اریا سی سی تی وی پیچی ، بی ان سی های فنری، بی ان سی های پرسی و… بحث دوربین های تحت شبکه آی پی همسان با بحث بر سر شبکه های کامپیوتری بسیار گسترده و پیچیده است.

رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. ولی انواعی از دوربین های بولت که بیشتر در فضاهای خارجی نصب می شوند وجود دارد که از بدنه فلزی با رنگ کوره ای ساخته شده اند و مقاومت خوبی در برابر باد و باران و نفوذ آب و گرد و غبار یا تابش شدید آفتاب در سرما و گرما دارند.

قابلیت HLC یا جبران کننده نوری ویژگی ای است که باعث می‌شود تصاویر دریافتی دوربین مداربسته توسط نورهای شدید در صحنه مانند نور چراغ های جلوی خودروها تخریب نشود. در این شرایط است که قابلیت HLC به کمک ما می آید و با تنظیم نور نقاطی از صفحه که بیش از حد روشن شده اند، به افزایش کیفیت تصویر کمک می کند. تاریخچه استفاده از اولین دوربین مدار بسته به سال 1942 باز می‌گردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مدار بسته استفاده کرد. اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود. هایک ویژن که سالیان سال است به عنوان پیشرو در زمینه تولید دوربین هایی با ویزگی های منحصر به فرد و خلاق ترین کمپانی در تولید دوربین های مداربسته به شمار می رود این روز ها با یک تکنولوژی جدید توانسته است دوباره خود را در بازار مطرح کند .

تاریخچه دزدگیر اماکن