تولید و خرید و فروش و لیست قیمت انواع ظروف مسی نقاشی میناکاری اصفهان با گلدان مینا و بشقاب مینا اصفهان هنر | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

در نهایت نیز محصول نهایی به صورت کاملا براق و با رنگ‌آمیزی تثبیت شده روی خود بیرون آمده و پس از گذشت مدت زمانی مشخص برای فروش، وارد بازار می‌شود. در این بخش قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که قطعا هنگام خرید میناکاری باید آنها را مدنظر داشته باشید تا بتوانید ظروف میناکاری شده ی مرغوب را از نامرغوب تشخیص داده و سرمایه ی خود را هدر ندهید. ضمن اینکه لازم به ذکر است فروشگاه صنایع دستی اصفهان با سال ها تجربه، تلاش صادقانه، قیمت فروش منصفانه، رضایت بالای مشتریان، ارسال سریع و خریدی راحت و آسان توانسته جایگاه بسیار مستحکمی در زمینه ی خرید و فروش صنایع دستی استان اصفهان از جمله خرید میناکاری بدست آورد.

خرید میناکاری سفالی

هم‌اکنون از رنگ‌های شیمیایی در نقاشی شی استفاده می‌گردد حال آنکه در گذشته رنگ‌های بکار گرفته شده گیاهی یا معدنی بودند. مینا کاری اصفهان هنری است که در آن با استفاده از رنگ‌های مختلف و و طرح های مینایی، سطح فلزی را تزئین می‌کنند. این هنر از قرون وسطی در اصفهان شکل گرفت و در طول زمان تکامل یافت.در کشور ما همیشه صنایع دستی از جایگاه خاصی برخوردار بوده است. اصفهان به عنوان قطب تولید میناکاری در ایران شناخته می شود و محصولات آن در سراسر جهان معروف هستند. با توجه به آمارهای منتشر شده، حدود 602 نوع شاخه مختلف در صنایع دستی جهان شناخته شده (بجز صنایع دستی منسوخ شده) که حدود نیمی از آنها در ایران و حدود نصف آنها در اصفهان تولید می شوند.

شیرینی خوری مینا طرح گلبرگی

میناکاری روی سفال نیازمند تبحر و تجربه ی بسیار زیادی است که از مرحله ی آماده سازی تا نقاشی و قراردهی در کوره نکات خاص خود را می خواهد که یقینا بدون توجه به این موارد به هیچ وجه نخواهید توانست محصولی خوب و با کیفیت تولید کنید که در نام و نشان میناکاری سفال باشد. کیفیت بالای محصولات میناکاری روی سفال خیراندیش، طرح و نقش و رنگ های بسیار زیبا، استفاده از رنگ های میناکاری مخصوص درجه یک و درج عکس های اختصاصی از ویژگی های بسیار مهم و متمایز کننده این برند است. امکان ثبت سفارش از هر نقطه کشور وجود دارد و می توانید از طریق پیج اینستاگرام یا سایت سفالینو که وب سایت اختصاصی فروشگاه محصولات خیراندیش است سفارشات خود را ثبت نمایید. تمامی محصولات میناکاری حسن سلطانی دارای طرح و نقوشی هستند که با الهام گیری از المان های اصیل ایرانی استفاده شده اند. برخی از طرح هایی که برای ظروف و محصولات متنوع میناکاری سلطانی استفاده شده اند از ابتکارات خاص این برند است و نمونه آن را نمی توان پیدا کرد.

خرید اینترنتی صنایع‌دستی میناکاری اصفهان

معمولا بهترین تولید کنندگان صنایع دستی فلزی در شهر اصفهان فعالیت کرده و محصولات ویژه صنایع دستی خود را به سراسر کشور ارسال می نمایند. هنر میناکاری روی فلز مس در بین علاقه مندان به صنایع دستی کشورمان از جایگاه خاصی برخوردار می باشد.ارزش و کیفیت ظروف تولید شده توسط استاد میناکاری اصفهان بالاست و به عنوان یکی از آثار ماندگار هنری بجای خواهد ماند. تهران به عنوان پایتخت ایران و بزرگترین شهر کشور بازار بزرگی در زمینه های مختلف منجمله صنایع دستی اصفهان است.

  • از جمله مزایای فروش آنلاین ظروف مینا کاری اصفهان, می توان به خرید آسان و مطمئن محصولات اصل میناکاری اصفهان اشاره نمود.
  • همان‌طور که در مطلب هنر میناکاری اشاره کردیم، روش ساخت صنایع‌دستی میناکاری این‌گونه می‌باشد که ابتدا استاد مسگر باید زیرساخت ظرف را به شکل موردنظر بسازد سپس استاد میناکار لعاب سفید رنگ یکدستی به آن می‌زند و به منظور پخته شدن در کوره‌ قرار می‌دهند.
  • باید توجه داشته باشید که پاکسازی ظرف باید با دقت و حوصله انجام شود چرا که وجود لک موجب می شود که طراحی روی جسم نچسبد.
  • سپس آن را در داخل کوره‌ای با حدود ۱۰۰۰ درجه حرارت می‌گذاشتند تا مفتول‌ها به قطعه جوش بخورند.

زیرساخت مینا باید یک‌نواخت و یک‌تکه بوده و فاقد قسمت‌های زائد و اضافی باشد. لبه‌های زیرساخت باید عاری از رنگ سبز و سطح آن‌ها بدون تَرک بوده و تیز و برنده نباشد. لعاب مینا باید فاقد ترک، پریدگی، پوسته، حباب، سوراخ و زبری باشد و غلظت آن به‌گونه‌ای باشد که در همه قسمت‌ها یکسان بوده و دارای نقاط برجسته‌تر در سطح شیء نباشد. رنگ‌های مورد استفاده برای نقاشی روی زمینه مینا به رنگ‌های نسوز معروف است و عمدتاً از پودر اکسید فلزات تشکیل شده‌است.

تولید و خرید و فروش و لیست قیمت انواع ظروف مسی نقاشی میناکاری اصفهان با گلدان مینا و بشقاب مینا اصفهان هنر | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ