تصاویر دوربین مداربسته حرم مطهر شاهچراغ از حمله تروریستی تصاویری از ورود مهاجم تروریست تا لحظه دستگیری

برای سیستم های استاندارد DVR، به کابل های کواکسیال نیاز دارید که می تواند کیفیت تصویر را پس از حدود 90 متر کاهش دهد. کابل های اترنت انعطاف پذیری بیشتری دارند زیرا می توان از سوئیچ های شبکه برای افزایش طول کابل بدون تاثیر بر کیفیت تصویر استفاده کرد. اطمینان حاصل کنید که از کابل های با کیفیت بالا استفاده می کنید، زیرا این امر می تواند بر فاصله نصب دوربین مداربسته تاثیر بگذارد و همچنان دارای عملکرد یکپارچه و بدون افت سیگنال باشد. در ابتدای سال 2015 فناوری جدیدی به نام آنالوگ با وضوح بالا معرفی شد که از وضوح تصویر 720p و 1080p HD پشتیبانی می کند. دوربین های AHD به سختی به دستگاه های DVR با استفاده از همان نوع کابل کواکسیال مانند دوربین های مداربسته سنتی (معمولا RG59) متصل می شوند. کاربران باید از DVR سازگار با AHD با دوربین های AHD استفاده کنند.

  • شما می توانید در این سایت از به روز ترین قیمت دوربین مداربسته ahd مطلع شوید.
  • دوربین‌های مداربسته فقط یکی از ابزارهای امنیتی برای ساختمان‌ها و مکان‌های عمومی هستند.
  • دوربین های مداربسته با رزولوشن های 1 تا 8 مگاپیکسل در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند بناربراین شما می توانید با توجه به ابعاد پروژه و محیط مورد نظر خود دوربین مداربسته مناسب را انتخاب نمایید.
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه برای ذخیره سازی تصاویر نیازی به مبدل ندارند و تصاویر مستقیما به صورت سیگنال های دیجیتال دریافت می‌شوند.
  • شما عزیزان با یک بار تجربه خرید از کیانام ارتباط، به مشتری همیشگی تبدیل خواهید شد.
  • امروزه دوربین های مدار بسته در ایجاد امنیت منازل و محیط کار نقش بسزایی را ایفا می کنند.

شما می توانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی گوشی تلفن همراه تان نیز مشاهده کنید، به این ترتیب کنترل فوق العاده ای بر محیط و شرایط خواهید داشت. تنها نکته مهم و مورد نیاز برای این فرایند، وجود خروجی LAN در پشت دستگاه ضبط کننده شما است که اکثر دوربین های امروزی این ویژگی را دارند. با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. اما اگر لازم است جزییات زیادی ضبط کنید، برای مثال جزییات اسناد و مدارکی که در بانک یا سفارت یا… جابجا می شود، باید این میزان را تا ۴k بالا ببرید. سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است. در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است.

از جمله کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و ارسال اطلاعات توسط gps به رانندگانی که قصد عبور از مسیر آن خیابان ها را دارند.تحت نظارت قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه هستند. شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله آخرین دستاورد های دوربین های مداربسته در این بخش می باشند. علاوه بر مواردی که تا این قسمت از مقاله عنوان کردیم میزان دید در شب یک دوربین مداربسته نیز می تواند یکی از دلایل موثر بر روی قیمت دوربین مداربسته باشد. به این شکل هرچه دوربین مداربسته مسافت بیشتری را تحت پوشش قرار دهد قیمت دوربین مداربسته نیز بالاتر خواهد بود. تکنولوژی دوربین مداربسته یکی از مواردی است که می تواند به طور مستقیم روی قیمت دوربین مداربسته تاثیر داشته باشد.

دوربین های مدار بسته معمولا در دو نوعدوربین مداربسته آنالوگ ودوربین مداربسته تحت شبکه طراحی و ساخته میشوند . دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های آنالوگ دارای تصاویر بهتری میباشند که بالطبع آن قیمت بالاتری هم دارند . البته دوربین های آنالوگ به غیر از قیمت پایین تر دارای پیچیدگی کمتری در نصب و راه اندازی مقابل دوربین های تحت شبکه میباشند که این امر سبب محبوبت این مدل از دوربین ها گردیده است . arya-cctv.ir حسب بر مکان نصب دوربین های مداربسته دارای انواعی از قبیل دام یا سقفی ، باکس یا جعبه ای ، اسپید دام یا چرخان و بولت با بدنه استوانه ای شکل هستند . در سالهای اخیر شرکتهای تولید کننده تلاش کرده اند که با فشرده سازی تصاویر کیفیت دوربین های آنالوگ را بهبود ببخشند . علاوه بر نوع دوربین هنگام خرید شما میبایست به ذخیره کننده تصویر و تعداد دوربین هایی که به دستگاه متصل میگردد هم توجه ویژه داشته باشید .

دوربین مدار بسته بولت آپتینا مدل Optina PARSIS 200WLF-S

این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید . به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.

معرفی انواع دوربین مدار بسته

اما در زمان‌هایی شما نیاز به یک متخصص در زمینه تعمیرات دوربین مداربسته دارید. از طرفی نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مجاز، با استفاده از دوربین مداربسته امکان پذیر شده است. پلیس می تواند با مشاهده پلاک خودروی متخلف، راننده مربوطه را شناسایی و جریمه کند. دوربین مداربسته یا Closed Circuit Television که به اختصار CCTV نامیده می شود وسیله‌ای است که می توان بوسیله آن بخش های مختلف را تحت نظارت قرار داد و به بهبود نظارت بر عملکرد افراد و افزایش امنیت کمک کرد . دوربین های مداربسته ای که قابلیت انتقال صوت را دارند ، به شما این امکان را می دهند تا با افراد در محدوده دوربین صحبت و مکالمه نیز نمایید.

با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید . مدل C-mount به دلیل اینکه می‌تواند لنزهای گوناگون را ساپورت کند برای محیط‌های بسیار بزرگ مناسب است. دوربین مداربسته بولت قابلیت زوم و چرخش ندارند اما به دلیل قابلیت دید در شب و فاصله‌های زیاد و امکان نصب کاور محافظ ضد آب و باد، در محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین شبکه داهوا HFW 4421 EP

در نتیجه نیازی نیست همواره مبلغی را به تعمیر و یا تعویض دوربین مداربسته‌ی خود اختصاص دهید. دوربین های مداربسته شرکت پارس بین برگرفته شده از تکنولوژی روز دنیا می‌­باشد . دوربین بی بی کم نوعی از دوربین مداربسته که معمولا با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل در دسترس ما قرار می‌گیرد. اصطلاح BabyCam به معنای دورببین کودک است که علت نام گذاری، کاربرد عمومی این دوربین برای مراقبت از کودکان می‌باشد. دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد.