تاریخچه دوربین مداربسته تاریخچه دوربین مداربسته در ایران تاریخچه دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه پلاستیکی و استاندارد مقاومتی…

  • این پوشش 24 ساعته میتواند امنیت بالایی را در این مکان ها ایجاد کند و از سرقت جلوگیری می کند.
  • هر کدام از آن ها به تناسب نوع و ارزشی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند.
  • دوربین مدار بسته معمولاً برای تشخیص و جلوگیری از فعالیت‌های مجرمانه و ثبت تخلفات استفاده می‌شود اما کاربردهای دیگری نیز دارد.
  • از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های مدار بسته زیادی را در سطح شهر ها بخصوص مراکز عمومی، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد.
  • توجه داشته باشید که برد دید در شب نوشته شده در کاتالوگ دوربین‌ها به بالاترین برد پرتاب نور دوربین اشاره دارد و الزاما مشخص کننده برد مفید دید در شب دوربین نیست.
  • دوربین مداربسته یا Closed Circuit Television که به اختصار CCTV نامیده می شود وسیله‌ای است که می توان بوسیله آن بخش های مختلف را تحت نظارت قرار داد و به بهبود نظارت بر عملکرد افراد و افزایش امنیت کمک کرد.

هزینه پایین و كیفیت مطلوب باعث می‌شود كه مورد توجه عده بسیاری باشد. ما تمام نکات قبل از خرید برای شما خواهیم گفت و پکیج مناسب با محیط و بودجه شما معرفی می گردد. مشاوران ما پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پکیج جهت نصب در انواع مکان ها با موقعیت های مختلف به شما ارائه خواهند کرد. در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است. در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت.

مشاوره رایگان خرید دوربین مداربسته

این نوع اریا سی سی تی وی جز اولین مدل هایی است که وارد بازار شدند. دوربین مدار بسته آنالوگ طرفداران زیادی داشت و بخاطر قیمت مناسب، نصب ساده و تنوع بالا، فروش زیادی داشتند. همانطور که در پاراگراف قبل نیز ذکر شد بهتر است قبل از خرید دوربین مداربسته کمی در مورد انواع دوربین های مداربسته و تفاوت های انها آشنا شویم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشیم.

نصب دوربین مدار بسته بی سیم

این برند دوربین مداربسته یکی از رهبران بازار در دنیای نظارت تصویری در سراسر جهان است. هانیول با تعهد به کیفیت بالا، تمام محصولات خود را تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌دهد. یا همان مادون قرمز، دوربینی است که بدون در نظر گرفتن شرایط روشنایی کار می‌کند به این معنی که حتی هنگامی که میزان نور و روشنایی محیط صفر باشد، به شما کمک می‌کنند تا بطور دقیق از محیط خود با خبر شوید. دوربین های دیجیتال مداربسته در ابتدای ورود به بازار مزایای کمی نسبت به دوربین های انالوگ داشتند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علوم دیجیتال، این دوربین ها هر روز بیشتر رایج شدند.

وضعیت علمی و آموزشی مدارس علمیه خواهران استان لرستان بررسی شد

برند رایسک ارائه دهنده دوربین های مداربسته با کیفیت بالاست که نقش فیلمبرداری را دارند. این برند بطور گسترده و با به کارگیری نیروی ماهر توانسته طیف وسیعی از محصولات را به بازار عرضه کند. با توجه به توضیحات بیان شده اگر به تعداد دوربین های مداربسته زیادی مثلا بالای 12 عدد برای یک محیط بزرگ نیازمندید از دوربین های مداربسته شبکه یا IP استفاده کنید (البته این مورد به هندسته محیط شما نیز بستگی دارد ). این نوع دوربین های مداربسته نسل قدیم سیستم های امنیتی می باشند و امروزه خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرند حتی در بازار نیز به راحتی پیدا نمی شوند. پس برای خرید دوربین مداربسته بدون مشاوره و راهنمای مناسب اقدام نکنید تا از هدر رفت هزینه خود جلوگیری کرده باشید. به دو یا چند رایانه اجازه می‌دهد تا اطلاعات را به سرعت و به راحتی تبادل کنند.