تاریخچه دوربین مداربسته اولین دوربین مدار بسته در جهان پیشینه دوربین های مدار بسته

کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به دریچه تجربه نو (سنجاق) است. روزانه آگهی‌های جدید مطابق با این جستجو به شما پیام رسانی می‌شود. یرای دستیابی به این امر مهم بهتر است از قبل با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت نمود تا راهنمایی های لازم برای پیشروی درست کار انجام شود. نظارت بر مکانهایی که برای انسان خطرناک است، به عنوان مثال، محیطهای صنعتی خطرناک.

ارتباط دوربین‌های مداربسته بی‌سیم از طریق IP بسیار مطمئن‌تر و امن‌تر است. در سیستم‌های بستر شبکه امکان کدگذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند. ضمن اینکه ارتباط بی‌سیم دیجیتال و تحت شبکه بدون افت کیفیت تصویر و صداست و امواج نویز بر کیفیت تصویر بی‌تاثیر است. بحث دوربین های تحت شبکه IP همسان با بحث بر سر شبکه‌های کامپیوتری بسیار گسترده و پیچیده است. دوربین‌های IP که با نام‌های دوربین‌های تحت شبکه و یا دوربین‌های دیجیتال نیز شناخته می‌شوند، نسل جدید دوربین‌های مداربسته هستند. امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربین‌های دیجیتال نشان داده است.

تنش در هنرستان دخترانه، دو دانش آموز را روانه بیمارستان کرد/ ترخیص دانش آموزان از بیمارستان  (۱۰۴ نظر)

همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی اریا سی سی تی وی از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . قابلیت هایی که در سال های اخیر به سیستم های نظارتی ورود کرده اند، خیره کننده اند، از فناوری های تشخیص چهره و آنالیز هویت در دوربین مدار بسته گرفته ت… برای بهبود خرید دوربین مداربسته شما، نیرو های دوربین مارکت آماده ی پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان در هر زمان و مکان می باشند. تمامی دوربین های مداربسته و محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای اصالت و ضمانت نامه می باشد.

  • دوربین های حرارتی می توانند درجه حرارت اشیاء مورد نظر را کنترل کنند.
  • این نوع از دوربین مدار بسته در تکنولوژی های متفاوت HDTVI، HDCVI،AHD در بازار وجود دارند.
  • یکی از مهم ترین موضوعات مورد نیاز برای ورود به شغل دوربین مداربسته همچنین خرید و نصب آن آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری است.
  • اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند.
  • این نوع از دوربین مدار بسته معمولا قابلیت هایی همچون زوم ، چرخش و چرخش را ندارند و در مکان های خاص و حالت ثابت مورد استفاده قرار میگیرد.

پیشنهاد خواهیم کرد تا با انواع دوربین مداربسته آشنا شده و قابلیت های آن را به دقت بررسی کنید. امروزه حفظ امنیت جانی و مالی، یکی از دغدغه‌های مجتمع‌های مسکونی است. نصب دوربین مداربسته و سایر تجهیزات حفاظتی، یک امنیت نسبی در مناطق مسکونی ایجاد می‌کند. وجود انواع تجهیزات نظامی،‌ اطلاعات طبقه‌بندی شده و سایر ملاحظات امنیتی در مناطق امنیتی نظامی و پادگان‌ها، استفاده از سیستم‌های حفاظتی و نظارتی مانند دوربین مداربسته را اجتناب ناپذیر نشان می‌دهد. استادیوم‌ها، اماکن ورزشی، پارک‌ها، فضاهای شهری، فروشگاه‌ها و مجتمع‌های اداری، به علت حضورجمعیت زیاد، مستعد بروز حوادث هستند.

نوع دیگری از این دوربین مداربسته که امکان چرخش، گردش و زوم سریع را فراهم می کند، “اسپید دام” نام دارند. دوربین ­های مداربسته دام امکان حرکت دوربین را برای اپراتور فراهم می­کنند. برخی از این دوربین­ ها نیز قابلیت زوم و چرخش خودکار را در فواصل زمانی معین دارند. این دوربین ­ها می توانند فضایی گسترده را تحت پوشش قرار دهند و حتی در نور کم نیز کار می کنند. در این مقاله سیستم نظارت تصویری معرفی و روش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته نشان داده شده است.

تعداد دوربین هایمورد نیاز و مکان نصب دوربین ها