بهترین نرم افزار مالیاتی سال 2024

بهترین نرم افزار مالیاتی سال 2024

TurboTax یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های بایگانی نرم‌افزار مالیاتی به دلیل رابط کاربری آسان، ویژگی‌های پشتیبانی درون‌برنامه‌ای برای موقعیت‌های مختلف پرونده‌سازی و ردیاب‌ها و گزینه کمک تخصصی است که می‌توانید با هزینه اضافی از آن استفاده کنید. این نیز پرهزینه ترین گزینه در این لیست است، و Intuit، مالک آن، به دلیل تبلیغات دروغین محصولات خود به عنوان رایگان، زمانی که تنها بخشی از جمعیت واجد شرایط دریافت خدمات رایگان بودند، با FTC دچار مشکل شد.

اما دلیلی وجود دارد که به نظر می رسد همه از نرم افزار تشکیل پرونده مالیاتی استفاده می کنند. سال به سال TurboTax داده های شما را نگه می دارد و داده های قبلی را در بازده امسال وارد می کند، بنابراین به روز رسانی اسناد شما زمان کمتری می برد. برای فریلنسرها و افراد خوداشتغال عالی است که رسیدها را آپلود کنند و کسرها را مدیریت کنند، و با وارد کردن بی‌وقفه W-2 و فایل‌های PDF نیز بایگانی ساده آسان است.

این پلتفرم منابع آموزشی فراوانی را ارائه می‌کند که روند مبهم اظهارنامه‌های مالیاتی را روشن می‌کند، مانند ماشین حساب براکت مالیاتی، تخمین‌گر هزینه‌های خوداشتغالی، و اطلاعاتی درباره آخرین تغییرات قانون مالیات.

می‌توانید نسخه‌های رایگان پرونده‌های ساده مانند درآمد W-2، اعتبارات مالیاتی فرزندان، اعتبارات درآمد کسب شده و سایر کسرهای استاندارد را پیدا کنید. گزینه Deluxe که از 39 دلار شروع می شود، همه چیزهایی را که بایگانی رایگان ارائه می دهد به اضافه کسرهای جزئی ارائه می دهد. گزینه Premier پرونده های فوق الذکر، به علاوه پرونده های درآمد اجاره و سرمایه گذاری را با قیمت 69 دلار ارائه می دهد. و گزینه Self-Employed تمام آنچه را که برای تشکیل پرونده به عنوان یک فرد آزاد یا خوداشتغال نیاز دارید با 89 دلار ارائه می دهد. اگر برای ثبت مالیات خود کمک بیشتری می‌خواهید، اما می‌خواهید بخش عمده آن را خودتان انجام دهید، می‌توانید گزینه Live Assisted را خریداری کنید که بسته به شرایط شما از 0 تا 169 دلار متغیر است. یا می توانید از TurboTax استفاده کنید تا با قیمت اولیه 89 دلار همه کارها را برای شما انجام دهد.

تشکیل پرونده رایگان امکان پذیر است، اما پرونده شما باید کاملاً خالی باشد، بنابراین هر نوع کمک خیریه، کنسرت آزاد، درآمد بیکاری، یا فرم پیچیده ای که ثبت می کنید هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. اما اگر کارگر W-2 هستید، وابستگان دارید و اجاره می‌پردازید، می‌توانید واجد شرایط ثبت مالیات خود به صورت رایگان با TurboTax باشید.



منبع: https://www.zdnet.com/finance/taxes/best-tax-software/#ftag=RSSbaffb68