بهترین قیمت رقابتی دوربین مداربسته 1401 + تخفیفات روزانه ایران الکترونیک

می‌توانید دوربین‌های مدار بسته را در محیط کار، پارک و راهروهای ساختمان نصب و از راه دور توسط گوشی موبایل و لپ تاپ مدیریت کنید. سوئیچ ها بیش تر برای انتقال تصاویر از اریا سی سی تی وی تحت شبکه به NVR مورد استفاده قرار می گیرند و وظیفه اصلی سوئیچ انتقال تصاویر از کابل شبکه به دستگاه ضبط است. انتظار نمی رفت Netgear وارد دنیای سیستم های دوربین مدار بسته شود. یک شرکت و نام تجاری که برای دستگاه های اتصال بی سیم بسیار محبوب شده بود، اکنون در بازار دوربین های مدار بسته توانسته سر و صدا کند. Netgear در حال حاضر دوربین مدار بسته Arlo را ارائه می دهد که یکی از گزینه های برتر در میان دوربین های فضای داخلی و خارجی است. این دوربین ها در بسته بندی چندتایی عرضه می شود و تقریباً در همه فروشگاه های بزرگ به فروش می رسند، همچنین می توانید آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید.

  • از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود.
  • دوربین مداربسته آنالوگ یک تجهیز الکترونیکی است که برای دریافت تصاویر و تبدیل آنها به سیگنال های الکترونیکی از آن استفاده می شود.
  • این نوع دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیتی بکار می روند.که اولین بار توسط شرکت آلمانی زیمنس معرفی شد.
  • این نکته مهم است که ظاهر دوربین به گونه‌ای باشد که شما دلتان بخواهد آن را در داخل خانه نصب کنید.

اکنون که می دانید دوربین مدار بسته دیجیتال چیست ، بسته به سیستم و نحوه تنظیم آن تصاویر را می توان ایمیل کرد ، در کارت حافظه داخلی ذخیره کرد یا به یک دستگاه ذخیره سازی خارجی منتقل کرد. دوربین‌های دید در شب معمولا در کنار لنز خود دارای led هایی حاوی اشعه مادون قرمز جهت بهبود کیفیت تصاویر می باشد . دوربین مداربسته داهوا و دوربین مداربسته برایتون در مدل بولت یکی بهترین دوربین های دید در شب مناسب برای محیط های خارج از ساختمان می باشد .

دوربین مدار بسته SN-705s

کتنولوژی colorVu یا همان دید در شب رنگی به شما کمک میکند تا همه چیز را واقعی تر از آنچه که تصور می کنید ببینید. دوربین اسپید دام یکی از قوی ترین دوربین های مداربسته جهت کنترل تردد و بررسی جزییات است. دوربین مدار بسته اسپید دام با نام هایی همچون دوربین گردان، دوربین PTZ مخفف Pan Tilt Zoom، دوربین چرخشی در بازار رواج دارد. این دوربین ها از نظر ظاهر مشابه دوربین های دام هستند، اما با این تفاوت که قابلیت چرخش دارند و بسیار پیشرفته تر می باشند.

ماکت دوربین مداربسته بولت

به طور کلی ، روند راه اندازی دوربین مداربسته باید در این روزگار یک روند آسانی داشته باشد. فناوری IP و NVR هنگامی که با هم ترکیب می شوند ، سیستم دوربین مداربسته شما را ساده ، انعطاف پذیر و می کند. فناوری IP و NVR هنگامی که با هم ترکیب می شوند ، سیستم دوربین مداربسته شما را ساده ، انعطاف پذیر و ضد آب می کند. با هم ، آنها قابلیت های بی سیم را ارائه می دهند ، کیفیت کلی برتر را ارائه می دهند و به کابل های کمتری نیاز دارند. در مقابل ، دوربین های آنالوگ به یک کابل در هر واحد حداقل ۲ کابل احتیاج ندارند ، وضوح کمتری دارند و نصب آنها دشوارتر است. اگر می خواهید یک سیستم DVR موجود را به روز کنید ، می توانید یک سیستم ترکیبی را انتخاب کنید ، اگرچه همه دوربین ها به طور مناسب با هم کار می کنند و مشکلی وجود ندارد.

توصیه می شود برای خرید دوربین های مونتاژی از فروشنده قابل اعتمادی خرید کنید چونکه این دوربین ها دفترچه و کاتالوگ خاصی ندارند و در بهترین حالت با یک برچسب یا لیبل، مدل و مشخصات فنی آنها مشخص می شود که اصلا قابل اعتماد نیست. و کلا دوربین های ahd در دو نمونه مختلف مونتاژ داخل و وارداتی در بازار به وفور پیدا می شوند. راه حل های HD-SDI قادر به انتقال ویدئو با وضوح 720p یا 1080p از طریق کابل کواکسیال بودند. نکته مهم این است که اگر یکی از درایوها از کار بیفتند، اطلاعات مربوط به آن دستگاه در درایوهای باقی مانده حفظ می‌شود. سطوح مختلف RAID از ذخیره کلیه اطلاعات در دو مکان جداگانه، استفاده از ژیمناستیک نرم افزاری برای به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد همه درایوها متغیر است، به گونه ای که هرگونه خرابی درایو منفرد امکان از بین رفتن اطلاعات را نخواهد داد. این عملکردی است وقتی که کاربر وارد سیستم می‌شود به شبکه اجازه می‌دهد، یک آدرس IP را به صورت خودکار به رایانه اختصاص دهد.

دوربین های مدار بسته امروزه نقش مهمی را در سیستم های مختلف جامعه ایفا می کنند و از آنها در موارد مختلف جهت نظارت و کنترل استفاده می گردد. این نوع از دوربین ها را در انواع مختلف آنالوگ و دیجیتال دسته بندی می کنند که در این مقاله ما به معرفی و ساختار دوربین مدار بسته دیجیتال پرداختیم. نظارت تصویری دیجیتال نسبت به نمونه های مشابه آن مقرون به صرفه است. یک سیستم دیجیتال به زیرساخت فیزیکی کمتری نسبت به سیستم آنالوگ نیاز دارد. سیستم های دوربین مدار بسته IP یا دیجیتال به دستگاه ضبط DVR نیازی ندارند و در عوض از NVR ( ضبط کننده ویدیوی شبکه) استفاده می کنند که می تواند نرم افزاری باشد که روی رایانه / سرور یا یک واحد مستقل اجرا می شود.