بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | arya-cctv

در صورتی که قصد تهیه دوربین مار بسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم. سلام محمد جان، ما به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میکنیم چرا که این دوربین ها دارای سرور در داخل ایران هستند و در هنگام اختلالات اینترنتی تصویر شما قطع نمیشه. انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد.

  • هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، کیفیت تصاویر بهتر در نتیجه جزء بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل است.
  • این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند.
  • همچنین اغلب لازم است تصاویر در یک مرکز مجتمع مانند اتاق‌های مانیتورینگ نیز همه تصاویر قابل رصد باشند.
  • در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند.
  • نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.
  • لنز دوربین مداربسته در 2 نوع طراحی و تولید می شود که شامل ثابت و ولی فوکال می باشد لنز ثابت تنها در یک زاویه به شما دید می دهد.

اگر بهترین دید در شب دوربین مداربسته مد نظرتان است باید بدانید که ما 4 مدل دید در شب رایج داریم که هر یک کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می کنند. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بر اساس شکل ظاهری به دسته ‌های مختلفی از جمله بولت و دام تقسیم می‌شوند. هر یک از انواع دوربین‌ها بر اساس شرایط محیط دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. نوع بولت از مرسوم‌ترین انواع دوربین مدار‌بسته است که مغازه‌دار‌های بسیاری برای امنیت فروشگاه خود از آن بهره می‌برند. این نوع از دوربین مداربسته قابل نصب رو دیوار و سقف بوده و به دلیل طراحی خود در برابر نور خورشید، آب و گرد و غبار مقاوم است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین‌های مداربسته دارای انواع مختلفی از لحاظ ظاهر و کارایی هستند.

دوربین مدار بسته داهوآ

هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، کیفیت تصاویر بهتر در نتیجه جزء بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل است. امروزه رزولوشن HD بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته است، البته رزولوشن FULL HD نیز در بازار موجود است که بهترین کیفیت را دارد. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است.

دوربین مداربسته ایرانی | بررسی کامل دوربین های ایرانی

ONVIF در واقع یک توافقنامه جهانی است برای ایجاد یک استاندارد بین المللی جهت تولید و ارتباط بین دوربین های مدار بسته تحت شبکه و مراکز کنترل برند های مختلف می باشد. واژه ONVIF مخفف لاتین Open Network Video Interface Froum می باشد که به معنای انجمن ارتباط ویدیویی تحت شبکه قابل گسترش می باشد. هدف کلی این انجمن ترسیم یک استاندارد واحد جهانی جهت ارتباط بین دوربین های شبکه مجله خبری دوربین مداربسته آریا بدون توجه به برند آنها است. این برند زیرمجموعه برند Hikvision بوده و تحت نظارت شرکت اصلی فعالیت می‌کند. شرکت HiLook درزمینهٔ تولید انواع دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال فعالیت داشته و ازنظر کیفیت هیچ‌چیز کمتر از هایک ویژن ندارد. هایک ویژن یکی دیگر از برندهای چینی لیست ما بوده که به‌صورت تخصصی بر تولید تجهیزات نظارت تصویری برای اهداف نظامی و غیرنظامی فعالیت می‌کند.

http://66toolkit.ir

در ادامه شرایط محیط صنعتی را بررسی کرده و ویژگی یک دوربین صنعتی مناسب را بررسی می‌کنیم با هایک ویژن لند همراه باشید. انواع هارد دیسک برای کاربرد های مختلف در بازار وجود دارند که هر کاربر بر اساس نیاز خود اقدام به خرید هارد دیسک مناسب بر اساس نوع عملکرد خود می نماید.به عنوان مثال برای نگهداری آرشیو های سیار استفاده از هارد های پرتابل در بین همه کاربران متداول است. 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید.