بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | arya-cctv

همین امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم. دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد. دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است.

http://66toolkit.ir

مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. HLC یا همان Higher Learning Commission تکنولوژی فیلتر نور زیاد است.

نقاط ضعف دوربین مداربسته آویجیلون

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از نظر نوع اتصال به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های آنالوگ به دستگاه DVR متصل شده و مشاهده تصاویر ضبط شده تنها از طریق آن ممکن است. در مقابل دوربین‌های تحت شبکه، با اتصال به شبکه یا اینترنت، این امکان را در اختیار دارندگان قرار می‌دهند که با استفاده از دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر، به فیلم‌های ضبط شده یا پخش زنده دسترسی داشته باشند. کیفیت تصویر دوربین مداربسته یکی از مهم ترین نکات در ویژگی دوربین ها است. برای مشاهده تصاویر واضح و با کیفیت باید از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر مناسب استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته: رقابت سخت بین بهترین دوربین‌های امنیتی خانه هوشمند

صداهای مختلف مانند نویزهای الکترومغناطیسی و صداهای جریان الکتریکی از نقاط ضعف دوربین های مداربسته آنالوگ هستند. وجود نویز بر امواج آنالوگ تاثیر میگذارد و کیفیت تصاویر دوربین مداربسته را کاهش می دهد. بنابراین باید از کابل ها و لوازم جانبی مطمئن و با کیفیت و همچنین تکنسین های ماهر در نصب دوربین های مداربسته آنالوگ مجله خبری دوربین مداربسته آریا کمک بگیرید. با این حال، بهترین ویژگی این دوربین‌های امنیتی این است که با خودِ سیستم امنیتی خانه ADT عرضه می‌شوند. ADT از بهترین سیستم‌های امنیتی خانه در بازار است، بنابراین وقتی یک بسته دوربین مداربسته هوشمند از این برند خریداری می‌کنید، خیلی بیشتر از دوربین‌های مداربسته‌ی معمولی می‌توان از آن استفاده کرد.

  • در این دوربین ها صدا و تصویر با استفاده از کابل دو سیم منتقل می شود.
  • در صورتی که قصد دارید برای حفظ امنیت مغازه خود در طول شبانه‌روز یک دوربین مداربسته با انواع ویژگی‌ها و نقاط قوت خریداری کنید، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P یکی از بهترین گزینه‌ها است.
  • برند ال جی در ساخت لوازم خانگی از محبوب‌ترین برند‌های شناخته شده جهان می‌باشد.

از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین مدار بسته تحت شبکه برند دی – لینک بسیار مناسب نصب در مصارف خانگی می‌باشد. بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد. دوربین مدار بسته با برند یونی ویو اولین تولید‌کننده در دوربین‌های IP بود. محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند.

محصولات پیشنهادی