بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | arya-cctv

بدنه دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P از نوع پلاستیک بوده، اما استفاده از کیس فایبرگلاس موجب شده است که این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه مقاومت خوبی در برابر آسیب و اتفاقاتی مانند باران و وزش باد از خود نشان دهد. این امر بدان معنا بوده که در کنار ویژگی‌های ضد آب، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P ضد گرد و غبار است. همچنین این دوربین مداربسته دارای محافظ ولتاژ است که موجب می‌شود منبع تغذیه 12 ولت DC آن در برابر افزایش و کاهش ولتاژ ورودی مقاوم باشد. دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P نه تنها روی سقف و دیوار قابل نصب بوده، بلکه می‌توانید به کمک بست‌های مخصوص، آن را روی یک ستون قرار دهید. در صورتی که قصد دارید برای حفظ امنیت مغازه خود در طول شبانه‌روز یک دوربین مداربسته با انواع ویژگی‌ها و نقاط قوت خریداری کنید، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P یکی از بهترین گزینه‌ها است. در هنگام انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، لازم است که محل نصب آن را نیز در نظر بگیرید.

دوربین مداربسته داهوا B2A21P

معمولا تجهیزات مورد استفاده در محیط‌های صنعتی با تجهیزاتی که در سایر مناطق استفاده می‌شوند کمی متفاوت است. سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها اصطلاحا دوربین مدار بسته صنعتی نیاز دارند. طراحی بولت دوربین مداربسته HFW1200TP-A موجب می‌شود که به راحتی بتوانید آن را در محل‌هایی مثل دیوار و سقف نصب کرده و با استفاده از لنز 3.6 میلی‌متری مجهز به حسگر CMOS، فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

  • اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید.
  • سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی.
  • حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده .

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. مجله خبری دوربین مداربسته آریا شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند. دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند.

http://66toolkit.ir

امروزه با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، حمایت از کالای ایرانی و خریدبهترین دوربین مداربسته ایرانی انتخاب مناسبی است. در واقع به دلیل اعمال تحریم ها و نوسانات قیمت ارز شرکت های ایرانی پیشرفت خوبی در زمینه تولید بهترین دوربین مدار بسته ایرانی داشته اند که در لیست زیر به برخی از مزایای بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی اشاره شده است. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.

دوربین مداربسته برند یونی آرک (Uniarch)

تا حدی که این شرکت برای رقابت با سایرین کلیدی را در تولیدات خود تعبیه کرده است که دربین های آن به تمامی دستگاه های سایر برند ها ساگار باشد .. هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم. خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید.

پکیج دوربین AHD