بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخلی | arya-cctv

برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد. دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند. انتقال تصویر دوربین مدار بسته منازل در پروژه های کوچک مثلا یک خانه با چند دوربین محدود، صاحب خانه می خواهد بتواند تصاویر را از راه دور ببیند. دوربین مداربسته داهوا به دلیل کیفیت بالای تصاویر به سرعت به جایگاه ویژه‌ ای در بازارهای سراسر دنیا دست پیدا کرده است.

دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی بیشتر در معرض آسیب دیدن و خرابکاری قرار دارند. از این رو این دوربین ها باید از استاندارد IK مناسبی برخوردار باشند. کمترین میزان مقاومت استاندارد مربوط به IK00 و بیشترین مقاومت در این استاندارد مربوط به IK10 است. هر چه میزان استاندارد IK در دوربین مداربسته محیط بیرونی بیشتر باشد، میزان مقاومت این دوربین در برابر ضربه و آسیب رساندن نیز بیشتر است.

http://66toolkit.irدر نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد.

۵. دوربین مداربسته ایرانی برند اکسوم

این کمی با سیستم‌های دوربین مدار بسته مورد استفاده در محیط‎‌‌هایی مانند مناطق مسکونی و اداری متفاوت است. در مناطق مسکونی و اداری معمولا سوژه‌های مورد توجه ما متمرکز و در کنار یکدیگر هستند. از دیگر ویژگی‌هایی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته لازم است به آن‌ها توجه کنید، می‌توان به پشتیبانی از فناوری HDR، امکان چرخ Pan و Tilt، میدان دید و قابلیت ضبط صدا اشاره کرد. به طور کلی برای انتخاب بهترین مکان نصب دوربین مداربسته فضای باز، درب ورودی ساختمان و یا منزل، درب های پشتی و پنجره ها انتخاب های مناسبی هستند.

  • تشخیص حرکت و دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند.
  • در این خصوص می توانید از سنسورهای لرزشی در داخل کاور دوربین استفاده نمایید و آن را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر وصل کنید.
  • این برند هم جزو بهترین‌های بازار ایران بوده و یکی دیگر شرکت‌های تخصصی درزمینهٔ تولید دوربین‌های امنیتی و نظارتی مداربسته است.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت، گرد و غبار و شرایط بد آب و هوایی از ویژگی های دوربین امنیتی خانه محسوب می شود.

این دوربین همچنین دارای یک آژیر 110 دسی بل است که حتی برای دوربین در فضای باز نیز صدای بلندی دارد. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان مجله خبری دوربین مداربسته آریا میباشد. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. مقدار ضبط دستگاه ها هم بستگی به کیفیتی که دستگاه شما تصویر رو ضبط میکنه و حجم هارد دستگاهتون داره. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند.

یک داستان واقعی در مورد خرید دوربین مداربسته