بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخلی | arya-cctv

مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین مجله خبری دوربین مداربسته آریا قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند.

آشنایی با بهترین برند دوربین مدار بسته

سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته در داخل خانه ها یکی از مهم ترین مکان ها در هنگام نصب دوربین مدار بسته می باشد.یکی از بخش های هر واحد که نصب دوربین در آن از الزامات می باشد قسمت در ورودی و سالن پذیرایی می باشد. کمپانی هایک ویژن یکی از معروف‌ ترین و بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌ های حفاظتی و نظارتی در دنیا می‌ باشد.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 6. دوربین امنیتی Arlo

دوربین مداربسته colorVU می تواند در تاریکی مطل و نور کم شب تصاویر واضح و با کیفیتی را به صورت رنگی به ثبت برساند. ثبت تصاویر شب به صورت رنگی می تواند برای اپراتورهایی که مجبور به رصد چندین مانیتور هستند بسیار مهم باشد زیرا در صورت رنگی بودن جزئیات را بهتر و قابل فهم تر می بینند و کمتر چشمشان خسته می شود. قابلیت منحصر به فرد دوربین های colorVU هایلوک در ضبط جزئیات تصویر در نور کم از پیشرفت دو فناوری خاص در زمینه سخت افزاری دوربین مداربسته ناشی می شود که شامل لنزهای پیشرفته و سنسورهایی با حساسیت بالا است. در مواقعی که نصب بیش از یک دوربین IP نیاز باشد می توان از یک NVR برای مشاهده و ذخیره چندین خروجی ویدیو استفاده کرد.

http://66toolkit.ir

سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در جهان محسوب می‌شود. این شرکت باکیفیت‌ترین دوربین‌ها را درگوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. ازاین‌رو می‌توان به کیفیت تصویر بالای دوربین‌های مداربسته این برند بین‌المللی اعتماد کرد. سامسونگ ازنظر کیفیت تصویر، باکیفیت ترین دوربین مداربسته جهان محسوب می‌شود.

قیمت دوربین مداربسته: رقابت سخت بین بهترین دوربین‌های امنیتی خانه هوشمند

کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد.

  • قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.
  • پس بهترین انتخاب ، خرید بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی یعنی مسترکم میباشد.
  • دوربین مداربسته آقای دوربین به عنوان پرفروش ترین برند دوربین مداربسته ایرانی، ارائه کننده انواع دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت میباشد.
  • کمپانی یونی ویو در تولید دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان IP بسیار قدرتمند و موفق می‌ باشد.
  • اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است.