بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز | arya-cctv

نحوه کار این ویژگی به این صورت است که بر اساس اختلاف بین تیره ترین نقطه تصویر تا روشن ترین نقطه تصویر را تعیین می کند و از ادغام این دو تصویری واضح را به ثبت می رساند. اما این شرکت طیف گسترده‌ای از تولیدات دیجیتال را پوشش می‌دهد.شیائومی درزمینهٔ تولید انواع شارژر تبلت و موبایل، هدفون، هدست و هندزفری، بند ساعت و مچ‌بند، پاور بانک، مچ‌بند هوشمند، قطعات جانبی موبایل و تبلت… فعالیت می‌کند. برای اطلاع از قیمت دوربین صنعتی لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • این فناوری که به یک استاندارد در زمینه دوربین‌های مداربسته تبدیل شده، امکان انتقال چهار سیگنال تصویر، صوت، دیتا و برق را از طریق کابل کواکسیال فراهم می‌کند.
  • از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود.
  • ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد.
  • شرکت بوش با هدف حفاظت از زندگی، دارایی‌ ها و ساختمان‌ ها فعالیت خود را در زمینه ارائه سیستم‌ های نظارتی آغاز کرد.
  • این شرکت چینی که سابقه طولانی در تولید دستگاه‌های نظارتی و خدمات مرتبط با آن دارد، به عنوان مخترع و صاحب امتیاز فناوری HDCVI شناخته می‌شود.

از شما دعوت میکنیم نظر و پیشنهادات خود در مورد هر چه بهتر شدن این سری از پادکست ها را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد. از معایب این دوربین مدار بسته عدم ضبط صدا در بسیاری از مدل‌های آن می‌توان اشاره کرد. این برند از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است..

جمع بندی بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. دوربین های مداربسته ایرانی از نظر امکانات توانایی رقابت و برابری با نمونه های خارجی دارد. با توجه به این تفاسیر شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوربین مدار بسته مناسب خود را انتخاب کنید. محدود بودن مدل دوربین‌ های مداربسته‌ ای که دارای قابلیت ضبط تصاویر و صدا به صورت همزمان هستند. دوربین‌ های مداربسته در انواع و کیفیت‌ های مختلف در بازار ارائه می‌ شوند.

بنابراین بهترین محل نصب برای دوربین مدار بسته در ساختمان های مسکونی، بالای درب ورودی می باشد. نصب دوربین های مدار بسته باید به گونه‌ ای باشد که تمامی ورودی های منتهی به منزل را پوشش دهد. درب های پاسیو و درب های دو لنگه در برابر نفوذ و شکستگی بسیار آسیب پذیر تر می باشند. در نتیجه باید برای پایداری بیش تر آن ها از شیشه های ضخیم و دوربین های مدار بسته مناسبی استفاده کرد.پنجره های بدون حفاظسعی کنید پنجره هایی که رو به خیابان یا جاده های شلوغ نیستند را با استفاده از نرده های محافظ پوشش دهید. بنابراین می‌ توان گفت پنجره‌ هایی که از دید عموم پنهان هستند می توانند محل مناسبی برای نصب دوربین باشند. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد.

http://66toolkit.ir

محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد. پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. مجله خبری دوربین مداربسته آریا برند هایلوک از جدید ترین محصولات شرکت هایک ویژن است که به تازگی وارد عرصه رقابت سیستم های نظارتی تصویری شده است. با هدف جلب رضایت مشتری، ارائه با کیفیت ترین محصول و با قیمتی مناسب را در اولویت کار خود قرار داد.

گالری تصاویر