بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | arya-cctv

در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت مجله خبری دوربین مداربسته آریا می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت . این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است .

  • این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد .
  • کیفیت تصویر دوربین‌های تحت شبکه به مدد فناوری‌های نوین بکار رفته، بسیار مطلوب تر از دوربین‌های آنالوگ می‌باشد.
  • محصولات پرکسیس به مدت ۵۵۵ روز دارای گارانتی هستند که مصرف کنندگان میتوانند از قسمت اصالت سنجی محصولات پرکسیس با وارد کردن کد درج شده بر روی محصول در فرم موجود از اصالت کالا و مدت زمان باقی مانده گارانتی محصولات آگاه شوند.
  • در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است.
  • برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد.

سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در جهان محسوب می‌شود. این شرکت باکیفیت‌ترین دوربین‌ها را درگوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. ازاین‌رو می‌توان به کیفیت تصویر بالای دوربین‌های مداربسته این برند بین‌المللی اعتماد کرد. سامسونگ ازنظر کیفیت تصویر، باکیفیت ترین دوربین مداربسته جهان محسوب می‌شود.

http://66toolkit.ir

در هنگام انتخاب دوربین های مدار بسته می توان از ویژگی های اندازه لنز و درجه زاویه ای که می تواند ببیند مطلع شوید. دوربین‌ های مداربسته بوش دارای کیفیت خوبی می‌ باشند، فقط کار و راه اندازی آنها کمی پیچیده است. دوربین‌های تحت شبکه به دلیل اینکه در آنها تجهیزات بیشتری مانند پردازنده‌ها و … وجود دارد برد و تجهیزات حساس تری به نسبت دوربین‌های آنالوگ و یا توربو اچ دی هستند. مانند همه تجهیزات الکترونیکی سیستم‌‎های نظارت تصویری از تجهیزات الکترونیکی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر وظیفه خاصی را انجام می‌‎دهند. همیشه یکی از عواملی که می‌تواند در عملکرد سیستم‌های الکترونیکی اختلال ایجاد کند نویز است.

قابلیت بهبود تصویر

کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد.

بهترين دوربين مداربسته براي مغازه کدام مدل است؟

سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته در داخل خانه ها یکی از مهم ترین مکان ها در هنگام نصب دوربین مدار بسته می باشد.یکی از بخش های هر واحد که نصب دوربین در آن از الزامات می باشد قسمت در ورودی و سالن پذیرایی می باشد. کمپانی هایک ویژن یکی از معروف‌ ترین و بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌ های حفاظتی و نظارتی در دنیا می‌ باشد.

دوربین مداربسته برند پلکو (Pelco)