بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | arya-cctv

یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. یک دوربین امنیتی یپشرفته دوربینی است که هم بشنود و هم صدا را پخش کند! اول، می‌تواند به ما کمک کند تا با افراد خانه خود ارتباط برقرار کنیم، چه در اتاق کناری تلویزیون تماشا کنیم و چه در تعطیلات باشیم.

دوربین مداربسته  داهوا dahua (HAC-HFW1000SP)

اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند. بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید.

دوربین مدار بسته داهوآ

خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. ما تحت تاثیر دوام دوربین مداربسته تحت شبکه فضای باز مجله خبری دوربین مداربسته آریا ADT قرار گرفتیم. این بدان معناست که در برابر گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند در برابر ریزش آب کم فشار، مقاومت کند. یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده .

http://66toolkit.ir

در هنگام استفاده از دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P می‌توانید از بین حالت‌های ضبط تصاویر به صورت 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720p با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کنار تمام نقاط قوت گفته شده، دوربین مداربسته AHD-OR-111 چندان بدون نقطه ضعف نیست. همچنین دوربین مداربسته مذکور تنها از یک زاویه ضبط کرده و نمی‌توانید آن را به اطراف یا بالا و پایین بچرخانید.

  • مگادید مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی دوربین های مداربسته با برند داهوا در ایران است.
  • دوربین های مداربسته با این استاندارد در برابر سرما، گرما، باران و… مقاوم هستند و از ورود گرد و غبار و اجسام جامد به داخل دوربین جلوگیری می کنند.
  • فرض من اینه که شما کمترین هزینه رو میخواهید انجام بدین در حالی که کیفیت تصاویر خوب باشند.
  • اما چیپ تصویر دوربین مداربسته به گونه ایی طراحی شده که قادر به شناسایی این نور بود و با استفاده از آن تصاویر را در شب و یا تاریکی مطلق به گونه ایی قابل قبول ثبت می کند.
  • به نظر من به خاطر خوش قیمت تر بودن داهوا به نسبت هایک ویژن، داهوا انتخاب مناسب تریست.

تا بتواند به بهترین وجه ممکن معرف محصولات آنها باشد و هم بتواند مشتریان را به خود جلب نماید. تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است. همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو دستگاه های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است . به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند.

بهترین دوربین مداربسته