بهترین دوربین مداربسته ضد آب کدامند؟ مرجع اطلاعات دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی

جنس محفظه از استیل ضد زنگ (دوربین های مداربسته ضد آب) که دارای ضخامت 3.5 میلی متر است و یک براکت مخصوص آن را از انفجار محفوظ می کند. برای جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی خارجی با واشر هایی مخصوص مهر و موم می شوند. دوربین هایی که با محفظه های خاص مهر و موم می شوند در برابر انفجار شیمیایی حفظ شوند. دوربین‌های مداربسته با حسگرهای حرکتی و صوتی، صداها و حرکات غیرعادی را شناسائی و با ارسال یک پیام به صاحبان آن‌ها در اپلیکیشن موبایلشان هشدار می‌دهند.

  • دوربین های مداربسته AHD با چیپ تصویر Aptina برای کسانی مناسب می باشند که به دنبال یک دوربین متوسط از این نوع با عمر متوسط هستند.
  • تمامی دوربین های مداربسته و محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای اصالت و ضمانت نامه می باشد.
  • دوربین‌های چشم ماهی نیز کاربرد های بسیاری دارد و می‌توان در محیط‌های مختلفی مانند سوله‌های بزرگ، اماکن تفریحی و محیط‌های وسیع آن را نصب کرد.
  • بهتر است در ابتدا بدانید که دوربین های بیسیم یکی از زیرمجموعه های دوربین های تحت شبکه می باشند.
  • بنابراین هیچوقت نمی تواند راه امن و مطمئن برای ارسال تصاویر آنالوگ باشد.

مزیت این دوربین ها این است که احتیاج به کابل کشی برقی ندارند و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می کنند. شما می توانید با خرید دوربین های مداربسته آی پی تحت شبکه خرید بهتر و امنی را نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ داشته باشید. دوربین مداربسته لامپی به لنز فیشای Fisheye مجهز است که موجب زاویه دید بسیار وسیعی در تصویر نهایی می شود. وسعت دید دوربین مداربسته لامپی 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی است و با نصب دوربین لامپی در مرکز یک اتاق یا وسط دیوار می توان کل محیط را همزمان تحت نظر داشت و تصاویر آن را بر روی کارت حافظه ذخیره و بایگانی کرد. تصویر 360 درجه این دوربین را می توان به کمک ویژگی های نرم افزاری فوق العاده که بر روی اپلیکیشن اندروید و iOS برنامه وجود دارد به صورت یک تصویر واحد نیمکره یه چند تصویر مربعی مشاهده کرد.

گوشی تلفن تحت شبکه گرند استریم مدل GRANDSTREAM GXP1450

دوربین مداربسته بولت بخاطر ظاهر منحصر به فردی که دارد معمولا در فضاهای باز و محیط هایی بیرونی استفاده می شود. در هنگام نصب دوربین مداربسته بولت باید توجه داشت که حتما این دوربین ها را در ارتفاع بالا نصب نمایید تا نتوانند با تغییر جهت آن در محیط فیلمبرداری نقطه کور بوجود آورند. همچنین برای نصب دوربین بولت بهتر است یک محفظه فلزی بر روی آن نصب کنید تا در برابر باد و باران مقاوم شود. دوربین های این فرارد یا IR دوربین های مداربسته ای هستند که در آن ها از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند. در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. در این نوع دوربین مداربسته معمولا تعدادی LED در اطراف لنز نصب شده که توسط یک حسگر نور در تاریکی روشن می شوند.

پیشنهاد برای دید در شب مناسب

دوربین های مداربسته بیسیم از دستگاه جداگانه دی وی آر هم استفاده نمی کنند و این امر هم باعث کاهش هزینه های شما می شوند. از مزایای دیگر دوربین های وایرلس این است که با توجه به اینکه سیم کشی و داکت کشی در این دوربین ها بسیار کم است پس هزینه کمتری نیز نسبت به دوربین های باسیم می شود. اولین و مهم ترین مزایا این نوع دوربین ها بیسیم بودن آن هاست .که دیگر برای انتفال تصاویر نیازی به سیم کشی و داکت کشی های فروان نیست . نداشتن سیم کشی این مزیت را به این دوربین ها اضافه می کند که شما می توانید دوربین های مداربسته بیسیم را در هر جایی بدون فکر به اینکه سیم ها را از کجا رد کنید نصب بفرمایید. همکاران فروشنده و مشتریان با مطالعه راهنمای فروش در سیستم چند فروشندگی کیهان شاپ و راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین کالاها، قادر به ارایه و یا دسترسی به مجموعه‌ای عظیم از محصولات با کیفیت بالا و با امکان تعویض و مرجوعی آسان خواهند بود.

انواع دوربین مداربسته بر اساس لنز

این دوربین‌ها از ظرفیت بالایی برای ذخیره سازی تصاویر گرفته شده برخوردار هستند. دوربین های باکس که به آن ها دوربین های جعبه ای نیز گفته می شود، بدنه مستطیلی شکل دارند. این دوربین های مدار بسته معمولا کاربرد های تخصصی تری دارند زیرا کیفیت تصاویر آن ها بسیار مناسب است. دوربین های باکس با توجه به لنز خارجی که دارند به راحتی می توانند تصاویر با کیفیت مناسب در اختیار کاربران قرار دهند. در arya-cctv.ir ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید. دوربین مداربسته وای فای 360 درجه برایتون مدل 7832P3 کیفیت فوق العاده تصویر (2 مگاپیکسل) دوربین وای فای دارای نرم افزار و راهنمای گویای فارسی قابلیت چرخش 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی از حافظه جانبی تا 128…