بهترین دوربین مداربسته ضد آب کدامند؟ مرجع اطلاعات دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی

دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهند که تصاویری با وضوح‌بالا ارائه می‌دهند. برای اینکه یک دوربین مداربسته بی‌سیم کار کند، برای عملکرد صحیح نیاز به یک خط دید دارد. در نتیجه این محدوده عظیم، انتخاب دوربین مدار بسته مناسب برای کسب‌وکار شما می‌تواند دشوار باشد. دوربین های امنیتی که از آنها با نام دوربین حفاظتی یا دوربین نظارتی و یا دوربین امنیتی یاد می‌شود شامل انواع دوربین های ضبط و انتقال تصاویر آنلاین اماکن مختلف می‌باشند که جهت ایجاد امنیت، حفاظت و یا نظارت بر اماکن مختلف به کار گرفته میشوند. دوربین های حفاظتی برای پیشگیری از جرایم ، دوربین های نظارتی جهت نظارت بر سیستم ها، افراد و اماکن ، و دوربین های امنیتی جهت ایجاد امنیت ، حفاظت و نظارت گسترده بر اماکن می‌باشند.

نگهدارنده فلزی کابل 5 قلابه اچ پی آسیا

دوربین‌های آنالوگ برای نگهداری و آرشیو کردن تصاویر باید از یک حافظه برای ذخیره کردن تصاویر استفاده کنند. کابل کاهش نویز که در دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، نقش بسیار مهمی در ضبط تصاویری واضح و شفاف ایفا می‌کند. به این دلیل که امواج الکترو مغناطیسی موجود در اطراف محیط، می‌تواند اختلالاتی را در ضبط تصاویر با کیفیت ایجاد کند.

دوربین مداربسته منزل

بنابراین نیازی به dvr برای ضبط تصاویر نیست، زیرا همان یک دستگاه، کار دریافت، ضبط و تبدیل تصاویر را به تنهایی انجام می‌­دهد. مهم‌­ترین نکته در رابطه با این محصولات این است که تصاویر را با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت به مرکز نظارتی می­‌فرستند. اگر در مواردی هم نیاز به استفاده از کابل و … باشد، این دوربین­‌ها با ارتباطات سری و شبکه­‌ای، می‌­توانند از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند، در حالی که بدون استفاده از سیم هم امکان­‌پذیر است. مزیت اصلی این دوربین­‌ها امنیت آنها به واسطه سیستم کد گذاری است، زیرا برخلاف دوربین­‌های آنالوگ دیگر نگران ربوده شدن تصاویر نیستیم. خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی این امکان را می دهد که علاوه بر ثبت سفارش، امکان مشاوره تخصصی دوربین مدار بسته را هم داشته باشید. ثبت سفارش دوربین مداربسته به صورت تلفنی از ساعت 8 صبح تا 8 شب امکان پذیر است و دوربین مدار بسته خرداری شده در کمترین زمان آماده و ارسال خواهد شد.

تفاوت اصلی میان سیستم HDTVI با سیستم TVL یا آنالوگ در ضبط اطلاعات است. اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند. اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. فروش عمده انواع دوربین های دی در شب AHD و ای اچ دی به همکار و یا فروش و پخش عمده همکاری انواع دوربین مداربسته شبکه و یا آی پی کمرا نیز مقدور است که در مواردی نیز بهپخش دوربین آنالوگ مداربسته نیز منجر خواهد شد.

دوربین مداربسته هایلوک 2MP مدل IPC-B120

دوربین های مداربسته که چند کانون دارند، می توانند تصویر را بزرگ کنند. تغییر فاصله کانونی، زاویه دید و افزایش یا کاهش بزرگنمایی با این دوربین ها امکان پذیر است. در مکان هایی تحت عنوان نقاط مرده یا نقطه کور، تصاویر را ضبط می کنند.

در اینجا، به بررسی این نوع دوربین ها و آنچه که آنها را برای برخی مکان ها نسبت به سایرین منحصر به فرد و مناسب تر می کند، می پردازیم. کیفیت و وضوح تصویر دوربین مداربسته یکی دیگر از شاخصه‌های می‌باشد که می‌توان دوربین مداربسته را با توجه به آن تفکیک arya-cctv.ir نمود. کیفیت تصویر بر مبنای مگاپیکسل تعریف می‌شود.بنابراین، هر چه تعداد پیکسل‌هایی که یک تصویر را تشکیل می‌دهند؛ بیشتر باشد، می‌توان جزئیات بیشتری را در تصویر دید. این مدل از انواع دوربین مداربسته برای به حداقل رساندن زمان نصب ایجاد شده اند.

محافظ یا کاوری که روی لنز دوربین های مداربسته دام قرار دارد، باعث شده تا افراد نتوانند جهت لنز دوربین را بخصوص از فاصله دور تشخیص دهند. در واقع مجرمان نمی فهمند که دید دوربین کدام سمت است و همین امر باعث به دردسر انداختن آنها می شود. دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند.

  • نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند.
  • غالبا دوربین های مداربسته چرخان را در داخل این محفظه ها محافظت می شوند.
  • برای مکان‌های که نیاز به سطح رزولوشن ۱٫۳ مگاپیکسلی دارند مناسب است.
  • جهت کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند.