بهترین دوربین مداربسته صنعتی چیست؟ هایک ویژن لند | arya-cctv

عموماً دوربین های مجهز به دید در شب star light برای شناسایی چهره افراد و یا پلاک خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است با استفاده از این تکنولوژی در هزینه های جانبی چون پروژکتور و برق مصرفی برای روشن کردن محیط صرفه جویی می شود. اولین سری از دوربین‌های مداربسته شبکه به وسیله شرکت AXIS با نام مدل Neteye 200 معرفی شدند. در اواخر ۱۹۹۹ این شرکت اقدام به استفاده از ورژن‌های خاص لینوکس برای راه‌اندازی دوربین‌های خود کرد. با تکمیل این تکنولوژی توسط دیگر شرکت‌های الکترونیکی که رو به طراحی سیستم‌های دوربین مداربسته کرده بودند به مرور زمان تکنولوژی دوربین مداربسته شبکه گسترده‌تر شد .

مزایای بهترین دوربین مدار بسته‌ برای فضای باز

شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین در هرجای ایران که هستید سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.تمامی محصولات فروشگاه اینصب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. یکی دیگر از مزایای مارک های معتبر این است که گارانتی آنها دارای خدمات پس از فروش بسیار خوب می باشد و برخلاف برند های متفرقه ارزان در بازار ، دارای گارانتی و خدمات خوب هستند. برند پاناسونیک یکی از مطرح‌ ترین و قدیمی‌ ترین برندهای ژاپنی می‌ باشد. کمپانی پاناسونیک با ارائه محصولات باکیفیت توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. امکان چرخش یا کنترل دوربین‌های متحرک – PTZ با استفاده از تنها یک کابل شبکه (بدون نیاز به کابل برق) امکان پذیر است . در صورت نصب یک دوربین تحت شبکه ، بدون پشتیبانی از ONVIF امکان اضافه کردن دوربین های از برند دیگر در همان شبکه وجود ندارد، لذا استفاده از دوربین هایی با پشتیبانی از پروتکل ONVIF از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  • در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.
  • اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید احتمالا بارها و بارها بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی رو سرچ کردید و به سایت های مختلفی مثل دیجیکالا، دیجیرانو و ترب سر زدید.
  • برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است.
  • اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم.

و در نهایت امیدواریم که مقاله دوربین مداربسته ایرانی به شما در خرید دوربین مداربسته مدنظر خود کمک کرده باشد. به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است. دید در شب یکی از قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های مهم در دوربین‌ های مداربسته می‌ باشد.

http://66toolkit.ir

دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می مجله خبری دوربین مداربسته آریا باشد. چهارمین برندی که از 10 برند برتر دوربین مداربسته بررسی می کنیم بوش است. برند بوش آلمان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان محسوب می شود.

دلیل برای اینکه از هارد دیسک مخصوص کامپیوتر برای سیستم های نظارتی استفاده نکنیم:

در نهایت شاید مهم ترین چیزی که بعد از خرید و استفاده از دوربین مدار بسته ایرانی برای شما حائز اهمیت است، خروجی تصاویر خوب و با کیفیت همراه با رضایتمندی شماست. اینکه شما از دوربین مداربسته ایرانی آنالوگ استفاده کنید یا IP بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد، که به نظر من بهتر است برای انتخاب دوربین مداربسته حتما از یک تیم فنی مشاوره بگیرید. همانند هایک ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود. اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد.

ویژگی های مهم دوربین های مداربسته برای فضای داخلی