بهترین دوربین مداربسته صنعتی چیست؟ هایک ویژن لند | arya-cctv

رتبه بندی بر اساس IP شامل دو رقم است که نشان دهنده این است که دوربین در اکثر شرایط آب و هوایی چقدر دوام دارد و می تواند کارایی خود را حفظ کند. مقاومت بالا در برابر رطوبت، گرد و غبار و شرایط بد آب و هوایی از ویژگی های دوربین امنیتی خانه محسوب می شود. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. 2- هارد کامپیوتر به گونه ای طراحی شده است که بتواند در هفته ۵ روز و در هرروز ۸ ساعت کار کند.ولی طراحی هارد نظارتی مداربسته به گونه ای است که عملکرد دستگاه را به حالت بی وقفه ارتقاء داده است و این هارد می تواند در هفته ۷ روز به صورت ۲۴ ساعته کار کن. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود.

http://66toolkit.ir

خرید دوربین مداربسته آنقدر مهم است که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید خرید درستی انجام نمیدهید. همچنین واسه دیدن انواع این دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته اکسوم میتونین از طریق سایت دیجیرانو اقدام نمایید. تجهیزات مورد نیاز دوربین مداربسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل ارتباطی و…. که جهت خرید و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید. تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای 50 ماه گارانتی است که این مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است.

هایلوک HiLook – بهترین دوربین مداربسته خانگی

این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود دارد. WDR یا دامنه دینامیکی بالا در مورد دوربین هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بازه دینامیکی بیشتری از دوربین های عادی دارند. عجیبه که اسمی از قویترین مجله خبری دوربین مداربسته آریا و بزرگترین و پراوازه ترین های این صنعت و تکنولوژی در لیست شما قرار نداره . اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده. همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است.

۶.دوربین مداربسته ایرانی برند سورنا

این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند. برای راه اندازی یک سیستم مداربسته جامع و کامل، انتخاب برند اکسیس می تواند گزینه مناسبی باشد. طبق گزارش شرکت بین المللی فناوری اطلاعات نوردیک اکسیس در فهرست برترین شرکت های تولید دوربین مداربسته قرار دارد. سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است. در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود.

از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید. این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد. محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند.

  • برند پاناسونیک یکی از مطرح‌ ترین و قدیمی‌ ترین برندهای ژاپنی می‌ باشد.
  • در صورتی که قصد دارید با کم‌ترین هزینه و با بالاترین بازدهی، از مغازه خود در برابر رخداد‌هایی مثل سرقت محافظت کنید، دوربین مداربسته AHD-OR-111 گزینه مناسبی برای شما است.
  • دوربین امنیتی Lorex با محفظه‌های فلزی سنگین و سیم های برق محافظت می‌شوند.
  • برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید.