بهترین دوربین مداربسته دید در شب بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب | arya-cctv

این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود.

دید در شب IR

دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . شرکت پارس ارتباط به تنهایی اقدام به فروش دوربین مداربسته نکرده و مسئولیت فروش را بر عهده عاملیت های خود در تهران و شهرستان ها قرار داده است . فروشگاه هایک لوکیکی از نمایندگی های فروش این محصولات در تهران است که قابلیت ارسال محصولات این دو برند به سراسر ایران را فراهم کرده است . همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند.

  • برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید.
  • این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد.
  • کلا اینو بدونین که مثلا دوربین های مداربسته AHD با سنسور سونی به نسبت دوربین با سنسور غیر سونی حدوداً حداقل ۲۰ هزار تومان ارزون تر هست .
  • سیستم های دوربین فضای داخلی باید مجهز به دوربین مداربسته دید در شب باشد تا بتوان تصاویر را در تاریکی و شب با کیفیت و وضوح قابل قبولی ثبت کرد.
  • به لطف برخورداری این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از درجه حفاظت IP67 و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، می‌توانید با خیال راحت از دوربین مذکور برای تامین امنیت مغازه خود استفاده کنید.

از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود. داهوا یک برند چینی 20 ساله دولتی است که به‌صورت تخصصی درزمینهٔ تولید انواع دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ فعالیت دارد. این شرکت انواع دوربین‌های مداربسته DVR، سرور، دوربین‌های تحت شبکه … را تولید کرده و دست شمارا در خرید باز می‌گزارد.

http://66toolkit.ir

مثلا آیا میخواهید دوربین شما درهای ورودی را بگیرد یا اینکه دوربین شما پوشش کاملی روی محل داشته باشد. در صورت داشتن قابلیت POE می‌توان دوربین را فقط ازطریق کابل شبکه تغذیه نمود. اولویت اول کیفیت تصویر و ساخت و اولویت دوم کیفیت تصویر مناسب در زمان تاریکی است. در این بین برخی مناطق صنعتی پر خطر مانند صنایع شیمیایی و پالایشگاه ها و … نیز وجود دارد که تجهیزات خاص خود را نیاز دارند و در این مقاله مورد نظر ما نیستند. سایت آموزش برق دارای گواهینامه امنیتی ssl بوده و همچنین دارای ای نماد و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیست.

نقاط قوت دوربین مداربسته Wyze Cam

برای کار کردن دوربین، ابتدا اپلیکیشن مخصوص YiCamera را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و سپس با اتصال دوربین به WiFi از طریق گوشی، دوربین را کنترل کنید. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت مجله خبری دوربین مداربسته آریا و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند بوش