بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | arya-cctv

بدنه دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P از نوع پلاستیک بوده، اما استفاده از کیس فایبرگلاس موجب شده است که این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه مقاومت خوبی در برابر آسیب و اتفاقاتی مانند باران و وزش باد از خود نشان دهد. این امر بدان معنا بوده که در کنار ویژگی‌های ضد آب، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P ضد گرد و غبار است. همچنین این دوربین مداربسته دارای محافظ ولتاژ است که موجب می‌شود منبع تغذیه 12 ولت DC آن در برابر افزایش و کاهش ولتاژ ورودی مقاوم باشد. دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P نه تنها روی سقف و دیوار قابل نصب بوده، بلکه می‌توانید به کمک بست‌های مخصوص، آن را روی یک ستون قرار دهید. در صورتی که قصد دارید برای حفظ امنیت مغازه خود در طول شبانه‌روز یک دوربین مداربسته با انواع ویژگی‌ها و نقاط قوت خریداری کنید، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P یکی از بهترین گزینه‌ها است. در هنگام انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، لازم است که محل نصب آن را نیز در نظر بگیرید.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: ذخیره سازی

در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود. یکی دیگر از گزینه‌های ارزان اما موثر، دوربین امنیتی 39.99 دلاری Zmodo 1080p Indoor/Outdoor است. این دوربین امنیتی همراه با دید رنگی HD در روز، وضوح خوبی در نور کم دارد.

بهترین دوربین مداربسته – 10 برند برتر دوربین مدار بسته

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند. دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند.

http://66toolkit.irدزدان معمولا با دیدن دوربین مدار بسته از دزدی در آن محل صرف نظر می کنند. مگادید مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی دوربین های مداربسته با برند داهوا در ایران است. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که سیستم‌ های نظارتی باید داشته باشند، کیفیت مجله خبری دوربین مداربسته آریا تصویر اولیه می‌ باشد. گاهی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ ها برخلاف تصاویر دوربین از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. لنز دوربین مداربسته در 2 نوع طراحی و تولید می شود که شامل ثابت و ولی فوکال می باشد لنز ثابت تنها در یک زاویه به شما دید می دهد.

  • دوربین‌ هایی که برای محیط‌ های باز انتخاب و نصب می‌ شوند، حتما باید در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و ضد آب باشند.
  • در واقع تولیدکنندگان بهترین دوربین مدار بسته ایرانی از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات استفاده می کنند.
  • با فیلتر شدن سرورهای خارج از ایران شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته شروع به تغییر مکان سرور ها از خارج کشور به داخل کشور کردند.
  • این برند، مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوربین‌های امنیتی داخلی را با یکپارچه‌سازی اپلیکیشن موبایل تولید می‌کند.

معمولا تجهیزات مورد استفاده در محیط‌های صنعتی با تجهیزاتی که در سایر مناطق استفاده می‌شوند کمی متفاوت است. سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها اصطلاحا دوربین مدار بسته صنعتی نیاز دارند. طراحی بولت دوربین مداربسته HFW1200TP-A موجب می‌شود که به راحتی بتوانید آن را در محل‌هایی مثل دیوار و سقف نصب کرده و با استفاده از لنز 3.6 میلی‌متری مجهز به حسگر CMOS، فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت