برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | arya-cctv

ولی باز هم داهوآ در بازار ایران جایگاه خوبی کسب کرده و مردم نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند. اگر شما به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت همراه با پشتیبانی و ضمانت طولانی مدت هستید، بهتر است که از خدمات تیم داهوآ غافل نشوید. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است.

http://66toolkit.ir

این برند در حال حاضر دوربین‌ های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده و تمرکز خود را بیشتر روی تولید دوربین‌ های مداربسته تحت شبکه گذاشته است. دید در شب یکی از قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های مهم در دوربین‌ های مداربسته می‌ باشد. اینگونه از دوربین های مدار بسته برای کنترل تردد ها و بررسی جزئیات مورد استفاده قرار میگیرد.

آمارهای بهترین برند دوربین مداربسته در سال 2021

دوربین های مداربسته برند اکسیس دارای تنوع، کیفیت و طول عمر بالایی هستند. قابل ذکر است دوربین های برند اکسیس جزو دوربین های مداربسته گران قیمت به شمار می آیند. از این رو بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از برندهایی مانند داهوآ و هایک ویژن با کیفیت و قیمت مناسب تر استفاده کنند.

لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته

شما می توانید این دوربین های مداربسته را در موقعیت های خاصی همچون اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار دهید قطعا استفاده و نصب دوربین مداربسته DMS برای شما مشتریان عزیز حتما پیشنهاد می شود. داشتن بدنه ای قوی و ساختار مستحکم به این محصول اجازه داده تا به صورت ضد آب و ضد ضربه فعالیت کند. مطمئنا این مسئله می تواند مجله خبری دوربین مداربسته آریا امنیت ساختمان و محیط را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. نظرات خود را در خصوص این برندها و تجریات خود را در زمان استفاده از دوربین مداربسته های مختلف از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد.

  • از این دوربین ها می توان هم برای مصارف شخصی و هم برای مصارف تخصصی و پروژه های عظیم استفاده کرد.
  • دوربین مداربسته داهوا در انواع مکان‌ها از جمله ادارات، ساختمان‌های مسکونی، به صورت خرده فروشی، یا زیرساخت‌های حیاتی و امنیت عمومی استفاده می‌شود.
  • برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر و برای برخی دیگر قیمت دوربین مداربسته و عده ای نیز برند را در اولویت قرار میدهند.
  • چرا که محصولات تولیدی این برند ارزش خرید بالایی داشته و سنسور های قوی را در خود جای داده اند.
  • برند پاناسونیک نیز در تلاش است که با حذف دوربین مداربسته آنالوگ تمرکز خود را روی دوربین های تحت شبکه بگزارد و دوربین های با کیفیت تر و قوی تری را نسبت به سایر برند ها ارائه دهد.

بنابراین لطفاً بعد از نهایی شدن سفارش، مبلغ سفارش را برای ما به صورت کارت به کارت (و شبا برای مبالغ بالای 10 میلیون تومان) واریز نمایید تا سفارش شما به صورت دستی تایید شود. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند. انواع مختلفی دارد و در کفیت‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ مگاپیکسل تولید می‌شود. اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده. همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است.

دوربین مداربسته برند یونی آرک