برند های دوربین مداربسته ایرانی آقای دوربین | arya-cctv

از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین مدار بسته تحت شبکه برند دی – لینک بسیار مناسب نصب در مصارف خانگی می‌باشد. بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد. دوربین مجله خبری دوربین مداربسته آریا مدار بسته با برند یونی ویو اولین تولید‌کننده در دوربین‌های IP بود. محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند.

  • همسایه ها هم راضی شدند که اگر هزینه نصب خیلی زیاد نشه، اونها هم بیان و در پرداخت مشارکت کنند.
  • این تضمین می کند که فیلم یک دوربین مداربسته خاص است و به هیچ وجه دستکاری یا اصلاح نشده است.
  • شیائومی نیاز به معرفی ندارد و درزمینهٔ تولید گوشی‌های هوشمند کاملاً شناخته‌شده است.
  • برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد.
  • فروشگاه مسترکم با برقراری امکان خرید اینترنتی و حضوری دوربین های مداربسته، کار را برای شما آسان کرده است.

مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. HLC یا همان Higher Learning Commission تکنولوژی فیلتر نور زیاد است.

http://66toolkit.ir

و به همین ترتیب به نظرم اعداد متراژ را حدود نصف در نظر بگیرین که ته ماجرا شاکی نشید، چون اونجا نگفته که این متراژ، متراژ مفید و عمقی نیست و خود فروشنده بنده خدا هم اطلاعات فنی نداره که بخواد این رو مطرح کند. توصیه می شود از انتخاب دوربین های پیشرفته با قیمت های بالا در منازل خودداری کنید. زیرا اغلب تکنولوژی ها در این دوربین ها مناسب استفاده در منازل نیستند و برای پروژه های بزرگ و حساس طراحی شده اند. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت آقای دوربین و مراجعه به منوی مربوطه لیست تمامی محصولات به همراه تصاویر و قیمت محصولات را مشاهده کنید. یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است.

نقاط ضعف دوربین مداربسته آویجیلون

برخورداری از زوم اپتیکال ویژگی است که در موارد مختلفی می‌تواند تاثیرگذار ظاهر شود. به واسطه این امر می‌توانید بدون افت کیفیت تصاویر ضبط شده را بزرگ‌نمایی کرده و جزئیات را بهتر مشاهده کنید. از نظر قیمتی به ترتیب دوربین مداربسته IP بعد HDTVI بعدش HDCVI و نهایتا AHD می باشند. به نظر من از دوربین های HDCVI یا HDTVI (مقایسه رو اینجا بخونین ) استفاده کنید که به نسبت AHD کیفیت و طول عمر بیشتری دارند.

نوع و کیفیت سنسور تصویر در داخل دوربین را مشخص کنید

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از نظر نوع اتصال به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های آنالوگ به دستگاه DVR متصل شده و مشاهده تصاویر ضبط شده تنها از طریق آن ممکن است. در مقابل دوربین‌های تحت شبکه، با اتصال به شبکه یا اینترنت، این امکان را در اختیار دارندگان قرار می‌دهند که با استفاده از دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر، به فیلم‌های ضبط شده یا پخش زنده دسترسی داشته باشند. کیفیت تصویر دوربین مداربسته یکی از مهم ترین نکات در ویژگی دوربین ها است. برای مشاهده تصاویر واضح و با کیفیت باید از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر مناسب استفاده کنید.