بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | arya-cctv

اگر قصد خرید دوربین داهوا یا AHD داشتید، من می تونم بهتون مشورت بدهم. شما می تونید با آی دی اکانت تلگرامی من به آدرس @ANSARI9060 در ارتباط باشید. کلا هر کسی به شما گفت که با دوربین های من می تونین تصاویرتون رو به راحتی روی موبایل یا کامپیوترتون ببینین، تو دلتون بهش بگین خودتی. چون این مورد اصلاً آپشن نیست و بی کیفیت ترین تجهیزات چینی هم باید این کارو انجام بده. جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و …. دارند و آقای محمدی گیج شده که چه خبره که همه‌ی این سایت‌ها میگن ما بیشترین تخفیف رو داریم و نماینده رسمی و اصلی شرکت فلان هستیم.

۴.دوربین مداربسته ایرانی برند لیوار

خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد.

با مجموعه بهترین دوربین های مدار بسته خانه هوشمند آشنا شوید + عکس

اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است. تصمیم گیری در مورد پوشش دادن همیشه اولین قدم شما در زمان خرید دوربین مداربسته است.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب

همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته ایرانی داشته باشید. برای دانلود فایل مجله خبری دوربین مداربسته آریا ایرانیکافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل دوربین مداربسته ایرانی به ایمیل شما ارسال بشه. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است. این مجموعه از زمانی که وارد عرضه تولید شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد. اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد.

  • این دوربین‌ها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر آن‌ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکل‌های شبکه به شبکه می فرستند.
  • جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و ….
  • معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت .
  • سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد.
دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. ، مشاوره و امین شما، در این مقاله سعی کردیم تا شمارابا بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی آشنا کنیم و امیدواریم این مقاله مورد قبول شما قرار گرفته باشد. با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، به طور میانگین دوربین های مداربسته ایرانی حداقل دارای 2سال گارانتی مثل دوربین مداربسته ناظر و حداکثر 5 سال مثل دوربین مداربسته اکسوم هستند. یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد. همچنین با توجه به این که اکثر سرقت هایی که اتفاق می افتد در زمان تاریکی هوا می باشد ویژگی دید در شب داشتن دوربین های مداربسته اهمیت بسیاری دارد این قابلیت به این معنی است که دوربین مداربسته تصاویر را در تاریکی هوا نیز ضبط نماید.

http://66toolkit.ir