بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | arya-cctv

برخی از این برند ها یکی و برخی از آن ها همچون هایک ویژن در هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند. برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد. از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد. شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد.

بهترین برند دوربین مداربسته

بهترین دوربین مدار بسته‌ برای فضای باز متشکل از چند دوربین است که به وسیله سیم و یا بدون سیم به یکدیگر وصل شده اند. این دوربین ها در نهایت تصاویر را ضبط و بر روی مانیتور به نمایش می‌ گذارد؛ مانیتور مورد نظر ممکن است یک تلویزیون مداربسته در منزل و یا ارسال تصاویر از طریق کامپیوتر، تبلت و تلفن باشد. ارتفاع و زاویه مناسب را برای نصب دوربین مداربسته انتخاب کنید بهترین زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در هر اتاق معمولاً گوشه ای از اتاق است که دیوار به سقف می رسد. مطمئن شوید که دوربین های مدار بسته تمام درهای اتاق را پوشش می دهند. دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند.

  • در نتیجه لازم است که محل نصب را به درستی انتخاب کنید تا از نقطه کور جلوگیری کرده و بر تمام محیط احاطه داشته باشید.
  • در حالی که اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته، به‌ویژه در مقوله‌های صنعتی حیاتی، رویکرد ترکیبی را پذیرفته‌اند، ترکیب فناوری‌های سرور داخلی، ابر و لبه از این روش پیروی خواهند کرد.
  • برای پاسخ به این سوال باید ابتدا مشخص کنید که منظورتان بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب است و یا بهترین دید در شب دوربین مداربسته.

یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 مجله خبری دوربین مداربسته آریا کشور دنیا نماینده دارد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست.

امتیاز دوربین های مداربسته سونی از نظر کارشناسان

فروشگاه مسترکم در زمینه تولید و عرضه دوربین های مداربسته ارزان ساخت ایران با ارزانترین قیمت و بیشترین کیفیت و با ارائه بهترین خدمات پس از فروش و بهترین نحوه رسیدگی و پاسخگویی کارشناسان فروش ، در این زمینه پیشتاز بوده و صاحب افتخارات زیادی میباشد. دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند. اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های نصب سرقت شده اید. ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد.

دوربین مداربسته برند پلکو (Pelco)

اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت . حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده . در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. Zmodo طیف وسیعی از دوربین‌های زنگ درب هوشمند، دوربین‌های مخصوص داخل ساختمان و دوربین‌های نظارت ضد آب و گرد و غبار هوا را برای نظارت DIY به فروش می‌رساند. دوربین های امنیتی Zmodo با قیمتی مقرون بصرفه سیستم امنیتی خوبی را ارائه می‌دهد. دوربین امنیتی Floodlight با قیمت 179 دلار، بسیاری از فناوری Swann را به نمایش می‌گذارد.

http://66toolkit.ir