ببینید فیلم کامل دوربین‌ مداربسته شاهچراغ از جنایت تروریستی خبر نیوز

با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید . از زمان تولید دوربین مدار بسته تا به امروز شرکت های بزرگ رقابت زیادی را در تولید زمینه دوربین مدار بسته آغاز نمودند. اریا سی سی تی وی یکی از فناوری هایی بود که با پیشرفت خود توانست کنترل و کیفیت حفاظت و امنیت را بالا ببرد. به همین منظور با معرفی برند دوربین مدار بسته در این مطلب با تعدادی از شرکت های تولید کننده اشنا می شویم.

از مزایای دوربین مدار بسته می‌توان به تنوع بالا، قیمت به صرفه و نصب آسان اشاره کرد. دوربین‌های مدار بسته نونیم با قطعات کامل وارد کشور شده و مونتاژ می‌شوند. به همین دلیل قیمت و خرید دوربین مدار بسته نونیم بسته به نوع آن تفاوت دارد. خرید دوربین مداربسته در حال حاضر و در کشور ما به فرآیندی پیچیده و سخت تبدیل شده است. مشتری برای تهیه و نصب دوربین به ناچار باید یا یک فرد متخصص و معتمد را پیدا کند یا اینکه خودش دست به کار شود و اطلاعاتش را بالا ببرد.

  • دوربین های مداربسته موجود در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت ، هم بصورت دوربین های مخفی، سیم کارتی،بی سیم و معمولی موجود می باشد.
  • همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید.
  • دوربین به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند تا بتواند فضای عمودی گسترده‌تری را پوشش دهد.
  • از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند.
  • فناوری حرارتی این دوربین می‌تواند در مسافت‌های طولانی تا 300 متر دور‌تر را ببیند.
  • دوربین های کیس کوچک اصولا قیمت کمتری به نسبت دوربین‌هایی با سولوشن های مشابه دارند(ابعاد کیس و جنس پلاستیکی یا فلزی بودن آن بسیار مهم است).

دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200EMP-A – دارای سنسور اینچی1/2.7 CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل -… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200MP – دارای سنسور 2.8 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… ارتباط دوربین های مداربسته بیسیم از طریق ip بسیار مطمئن تر و امن تر است. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند.

پیشنهاد پکیج سیستم نظارتی ارزان تحت شبکه

این دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌های آنالوگ یا توربو HD یا دوربین‌های تحت شبکه باشند. برخی از دوربین‌های مدار بسته مانند دوربین دام و دوربین اسپید دام که به صورت چرخشی کار می‌کنند؛ در قسمت مرکزی و موتور آن‌ها امکان اختلال وجود دارد و برای بررسی این نوع ایرادها نیاز به بازرسی فنی موتور دوربین مدار بسته می‌باشد. برای نصب دوربین‌های مدار بسته باید دقت کنید در جایگاهی قرار بگیرد که دید وسیعی از محیط برای شما داشته باشد. به این نکته هم توجه کنید که اگر اشیاء گران‌بها و صندوق حاوی اسناد مهمم دارید دوربین را طوری نصب کنید که از تمام زوایا اطراف اشیاء قابل دیدن باشد.

دوربین بولت 2 مگاپیکسلی IP هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0E-I

در حال حاضر، دوربین ها باید خیلی بیشتر از دستگاه هایی باشند که به راحتی تصاویر را ضبط کنند. امروزه دوربین ها به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زیرساخت های ارتباطی دیجیتال تبدیل می شوند، آنها باید به سنسورهای هوشمند متصل شوند که توانایی استخراج اطلاعات ارزشمند برای کمک به کسب و کار را در زمینه امنیت ویدئو و فراتر از آن دارند. اگر ما به عنوان نمونه صنعت خودرو را مصرف کنیم، دوربین هایی که به عنوان سنسورهای هوشمند استفاده می شوند، به اتومبیل ها اجازه می دهند که محیط زیست خود را درک کنند و آنها را قادر به پاسخگویی به شرایط رانندگی اطراف کند. بنابراین انتخاب دوربین و سیستم درست برای مطابقت با نیازهای خاص شما نیاز به توجه دقیق دارد.

در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند. هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است.

بخاطر داشته باشید که سیستم های DVR به دلیل وجود کابل بزرگتر معمولا به زمان نصب بیشتری نسبت به سیستم های NVR نیاز دارند. کابل کشی حرفه ای شبکه و خرید دوربین مداربسته امروزه یک ضرورت می باشد که نیازمند علم، دانش و تجربه فراوان می باشد. بسیاری از شرکت‌ها و مراکز دولتی اقدام به خرید و نصب دوربین مدار بسته در محیط کار به منظور نظارت بر کار کارمندان نموده‌اند. اطلاع از این که کارفرما به طور کامل بر کار شما نظارت دارد، موجب بالا رفتن راندمان کارمندان در محل کار می‌شود. مرحله مهم بعد از خرید دوربین مداربسته انتخاب یک تیم مجری نصب یا تیم نصب می باشد. اگر این تیم نصب تجربه و تخصص لازم را نداشته باشد، در مرحله نصب و پشتیبانی بعد از نصب مطمئنا به شما آسیب جدی خواهد زد.

الگوریتم های خاصی در داخل نرم افزار شمارشگر تعریف می شوند که داده های آن می تواند بر اساس ویژگی های ظاهری یک انسان باشد. برای مثال داشتن دو دست، دو پا و یا اندازه عرض شانه ها که هر کدام به صورت جداگانه برای نرم افزار تعیین گردیده تا دوربین بتواند افراد را از سایر سوژ ها و اشیا تشخیص داده و عمل شمارش را به درستی انجام دهد. این کار تا حد زیادی بر روی کاهش حجم تصاویر و مصرف پهنای باند تاثیر دارد.