ببینید جدیدترین تصاویر دوربین مدار بسته از تروریست در لحظه حمله به شاهچراغ شیراز جدیدترین تصاویر لحظه هولناک به رگبار بستن زائران همشهری آنلاین

دوربین مداربسته تحت شبکه نوعی از دوربین مداربسته است که برخلاف دوربین مداربسته آنالوگ که انتقال اطلاعات را از طریق کابل کواکسیال و ارسال امواج انجام می دهد، از طریق بستر شبکه و به صورت دیتا یا همان صفر و یک انتقال می دهند. در این بخش از معرفی انواع دوربین مداربسته به دوربین های foscam میرسیم. مجموعه Foscam توسط بسیاری از مصرف کنندگان شناخته شده است و شاید ارزان ترین گزینه موجود در بازار دوربین مدار بسته نباشد اما بدون شک یک گزینه عالی و قابل تأمل است. Foscam در حال حاضر سیستم های دوربین مدار بسته IP با کیفیت 4K را ارائه می دهد که دارای طیف گسترده ای از امکانات است.

  • دوربین MD80 اصلی (دوربین Mini DV MD80 با بدنه فلزی و سنسور حساس به صدا) – دوربین مینی دی وی MD80 ..
  • این بدان معناست که شما می‌توانید تصاویر زنده را از دوربین بر روی تلفن همراه خود در حالی که در جاده هستید، مشاهده کنید.
  • دوربین ‌های IP، تصاویر با رزولوشن بالاتر و ویژگی ‌های انعطاف ‌پذیرتر مانند زوم از راه دور و تغییر مکان را به خود اختصاص داده ‌اند.
  • علاوه بر این دوربین های مداربسته ای که روی این بستر قرار می گیرند از دوربین های مداربسته ip که روی بستر کابل های شبکه قرار می گیرند، ارزان تر هستند.
  • بنابراین نصاب باید از دوربین هایی با حداقل IP66 یا بهتر استفاده کند.

این ویژگی به طور کامل وابسته به کیفیت سنسور اصلی دوربین است بنابراین هنگام خرید لازم است که دوربین مداربسته ای خریداری کنید که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. اگر یک دوربین مداربسته دارای صفحه / شیب مناسبی باشد ، ممکن است نیازی به موقعیت دقیق نداشته باشد. با این حال ، اگر برای نصب دوربین مداربسته نیاز به سوراخکاری و پین های قالب گیری چکش و پیچاندن آنها باشد ، نصب آن دشوار است و ممکن است به کمک حرفه ای نیاز داشته باشد. برخی از تامین کنندگان دوربین مداربسته در ایران نصب رایگان را هنگام خرید ارائه می دهند. برای اولین بار استفاده ، ممکن است لازم باشد برنامه ای را از فروشگاه Google Play Store در تلفن بارگیری کنید ، آن را نصب کنید ، با اسکن کد QR روی دوربین ، آن را ثبت نام و احراز هویت کنید.

دوربین شبکه هایک ویژن HIKVISION 2CD2020F I

برای دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه خدمت رسانی ما مطابق با نیاز شما با مشاوران ما تماس بگیرید. ۸٫ برد صدا (میکروفون) این وسیله وظیفه ضبط کردن صدا را دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. ۱- بعد از حملات ۱۱ سپتامبر در شهر نیویورک arya-cctv.ir دوربین های بسیاری نصب شد. ۳- اما این کشور پس از تلاش های بسیار سرانجام در سال ۱۹۸۵ توانست برای نخستین بار به این تکنولوژی دست یابد. ۲- کشورهای درگیر با تمام توان سرگرم دستیابی و بکارگیری روش های نوین و تکنولوژی های مدرن بودند.

شکل استوانه‌ای دارد و می‌تواند تا مسافت بسیار طولانی را نشان دهد. این دوربین را معمولا در فضای باز قرار می‌دهند، بنابراین طراحی آن طوری است که دربرابر آب، گردوغبار و خاک مقاوم باشد. مثلا در برنامه VLC از منوی Media باید بر روی Open Network Stream کلیک کنید و آدرس URL که ذخیره کردید را وارد کنید.

معرفی برند معروف باتری شارژی قلمی در بازار ایران

حداکثر برد یا برد دوربین مدار بسته به فاصله کانونی لنز و اندازه سنسور تصویر بستگی دارد. هر چه برد بیشتر باشد ، اشیایی که از فواصل دور گرفته می شوند واضح تر خواهند بود. و غیره انتخاب کنید.البته که قیمت دوربین مدار بسته باکیفیت، بالاست. می باشد ، با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای خرید دوربین مداربسته دام آشنا شوید . از این نوع دوربین در مکان‌های حساس نظیر بانک‌ها و ادارات دولتی استفاده می‌شود.

دوربین های آنالوگ به وسیله پورت BNC مستقیما و دوربین های تحت شبکه به واسطه یک سوئیچ به دستگاه متصل می شوند. تصاویر دارای کیفیت تصویر مناسبی بوده و از نظر کیفیت تصویر نسبت به چیپ تصویر OV و Aptina از کیفیت تصویر بالاتر و قابل مقایسه ای نسبت به آنها برخوردارند. در ابتدای توضیح مربوط به ان هارد دیسک باید گفته شود به همراه هارد دیسک لیبل بنفش شرکت وسترن دیجیتال شرکت سیگیت مدل Surveillance را معرفی نمود که با لیبل های مشکی سفید می باشد و از لحاض فنی و کارایی مشابه مدل وسترن دیجیتال لیبل بنفش می باشد . در ابتدا دوربین شروع به بررسی پیکسل به پیکسل تصویر بین دو فریم متوالی می کند. برای اینکه دوربین بتواند حضور فرد را تشخیص داده و ردیابی کند ابتدا باید بتواند حرکت را در تصویر تشخیص دهد.

برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد . دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود . تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توان از طریق اینترنت ارسال کرد . دوربین مارکت دارای تیم مجرب و کارشناسان حرفه ای می باشد تا به بالاترین کیفیت و بازدهی را در خرید دوربین مداربسته داشته باشید.

مخفف Dynamic DNS یا DNS پویا یا به طور خاص سیستم نام دامنه پویا است. این سرویسی است که نام دامنه اینترنت را در آدرس های IP نقشه برداری می‌کند. DDNS معمولاًً در هنگام برقراری اتصال از راه دور به سیستم شما برای دوربین های NVR ، DVR و دوربین های IP استفاده می‌شود. این منطقه از دیافراگم است که میزان نور مجاز برای ورود به سنسور تصویر را تعیین می‌کند. هرچه عدد F پایین‌تر باشد ، نور بیشتری را قادر است جذب کند، F 1.0 بدان معنی است که می‌تواند در سطح لوکس کم (کم نور) کار کند.