ببینید اولین تصاویر از دوربین‌های مداربسته زندان اوین در شب آتش‌سوزی خبرساز! خبرآنلاین

نصاب متخصص و آگاه می‌تواند برای بهترین دید و نصب دقیق در محل مناسب دوربین، به شما کمک کند. همچنین علاوه بر شکیل بودن و اصولی بودن کار می‌تواند هزینه‌های شما را برای نصب کاهش دهد. پس از نصب دوربین مداربسته در مراکز و سازمان ها، تنها یک اپراتور لازم است تا بر تصاویر ارسالی از دوربین مداربسته نظارت کند. بنابراین علاوه بر کاربردهایی که گفته شد، استفاده از دوربین مداربسته تعداد نیروی انسانی مورد نیاز به منظور نظارت بر کل مراکز یا سازمان را کاهش می دهد.

پک 4 دوربین مدار بسته سامسونگ

اطمینان حاصل کنید که دوربین های مداربسته را در جایی قرار می دهید که دسترسی به آنها دشوار باشد. شما نمی خواهید به راحتی به تجهیزات شما دسترسی پیدا کنید، زیرا یک متجاوز به راحتی می تواند آن را بشکند. DVR یا ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال، جایگزینی مدرن برای ضبط کننده های آنالوگ هستند که از نوارهای ویدئویی استفاده می کنند. DVR ها تصاویر را از دوربین های آنالوگ با فرمت دیجیتال با وضوح و فریم مورد نظر در هر ثانیه ضبط می کنند. وقتی دیسک سخت پر می شود، تصاویر جدید بروی قدیمی ترین فیلم ضبط می شوند. پس این تفکر اشتباه در مورد خرید هر دوربین مداربسته ای را در نظر داشته باشیم.

یکی از دغدغه ها هنگام نصب دوربین های مداربسته خصوصا دوربین های صنعتی ،انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است. اینکه چه لنزی را برای زوم و فوکوس روی بخشی خاص از محیط اریا سی سی تی وی انتخاب کنیم. بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات رادیویی،تلویزیونی،تجهیزات آزامایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های کامپیوتری بکار برده می شوند.

پک دوربین مداربسته داهوا 10 تایی | قیمت پک دوربین مداربسته

ازآنجاکه تقریبا حجیم هستند، مانند دوربین‌های بولت می‌توانند همچون عاملی بازدارنده برای افرادی که فکر کار خلاف به سرشان می‌زند عمل کنند. هر دو می‌توانند به‌شکل زنده یا ضبط‌شده تصاویر را نمایش دهند و همچنین می‌توانید آنها را در رایانه، تبلت و تلفن‌همراه هوشمند تماشا کنید. تفاوت مهم آنها در نوع کابلی است که برای اتصال دوربین‌ها به کار می‌رود. این گونه دوربین‌ها از نظر انتقال تصاویر به دو نوع بی سیم و با سیم و از نظر محل استفاده به محیط داخلی و محیط بیرونی دسته‌بندی می‌شود.

به طوری که در طول سال چندین بار سارقین به اماکن مختلف مانند خانه‌های مسکونی، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، دفاتر اداری و… به همین دلیل با انجام ترفندهای مناسب باید سطح امنیت مکان‌های حساس را افزایش داد تا از نفوذ متجاوزان در امان بمانند. نصب دوربین مداربسته یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان برای افزایش سطح امنیت انتخاب کنید. دوربین های مداربسته دارای قابلیت WDR از یک حسگر با دو سنسور تصویر تشکیل شده اند. یکی از این دو سنسور به منظور ثبت عکس با سرعت بالا و دیگری به منظور ثبت عکس با سرعت استاندارد طراحی شده اند که در تعامل با یکدیگر می توانند تصویری با نوردهی یکسان و استاندارد تولید کنند.

  • این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند.
  • محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … .
  • قابلیت بالای این دستگاه امنیتی آن را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات حفاظتی بازار تبدیل کرده است.