با این قرارداد محدود 300 دلار در آموزش زبان Babbel صرفه جویی کنید

برای iOS در دسترس است و بر اساس بیش از 380000 بررسی، دارای امتیاز 4.7 ستاره از 5 در فروشگاه App Apple است. Babbel از فناوری تشخیص گفتار برای ساده سازی فرآیند یادگیری و اعمال اصلاحات بلادرنگ استفاده می کند. دسترسی بی پایان به این معنی است که می توانید هر چند وقت یکبار یا به ندرت هر چقدر که می خواهید کار کنید – بدون اینکه نگران از دست دادن این منابع باشید.

فکر یادگیری یک زبان جدید می‌تواند ترسناک باشد، و اگر انگیزه شما برای انجام این کار به خاطر سفرهای بین‌المللی آینده باشد، برخورد با آن تنگنای زمانی می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد. خوشبختانه، پیشرفت‌های مدرن، اکتشافات زبانی را بیش از هر زمان دیگری در دسترس و قابل درک‌تر کرده است و یادگیری زبان Babbel در این راه پیشرو است.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

اشتراک مادام العمر این بسته اثبات شده و محبوب با قیمت 199 دلار به فروش می رسد و این فرصتی است که مسافران جهان نمی توانند از دست بدهند. Babbel به کاربران اجازه می دهد تا تا 14 زبان مختلف را کاوش کنید — اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، پرتغالی، سوئدی، ترکی، هلندی، لهستانی، اندونزیایی، نروژی، دانمارکی، روسی، و انگلیسی – با تمرکز بر روی یک در یک زمان.

از طریق دروس پیشرفت کنید که 15 دقیقه طول می کشد و با موضوعات اساسی شروع می شود که می تواند هنگام سفر به خارج از کشور ارزش زیادی داشته باشد، مانند درخواست مسیر، تلاش برای خرید اقلام یا سفارش غذا. Babbel ادعا می کند که کاربران طی چند هفته متوجه پیشرفت جدی خواهند شد و بیش از 10 میلیون مشتری در سراسر جهان تأثیر آن را تجربه کرده اند.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

برای استفاده از این پیشنهاد زیاد منتظر نمانید، زیرا به زودی منقضی می شود و شما را وادار به پرداخت هزینه کامل می کند. رویکردی فعالانه داشته باشید و خرید کنید آموزش زبان Babbel تنها با 199 دلار، از 499 دلار تا 15 سپتامبر کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/save-300-on-babbel-language-learning-with-this-limited-time-deal/#ftag=RSSbaffb68