بایگانی‌های دوربین مداربسته صفحه 2 از 19 هایپر دوربین فروش انواع دوربین مداربسته

این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست از طریق اینترنت به شکل بی سیم به سرور مرکزی متصل می شوند و نیازی به سیم کشی پیچیده و طولانی ندارد به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. امروزه استفاده از دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه IP افزایش یافته است زیرا شما به راحتی می توانید تنها با اتصال به شبکه اینترنت دوربین خود را راه اندازی نمایید. با خرید دوربین وایرلس می توانید حجم بیشتری از اطلاعات را با سرعت و کیفیت بالا ارسال نمایید. همکاران ما در بخش فروش دوربین مداربسته دی سی ای کالا می توانند در مورد شرایط خرید و قیمت دوربین مداربسته بی سیم به شما بهترین راهنمایی را ارائه کنند. برندهای زیادی در ایران ارائه کننده دوربین مدار بسته می باشند ولی در بین آن ها برندهای داهوا، سی پلاس و هایک ویژن نسبت به سایر برندها محبوبیت دارند و این سبب بالا رفتن قیمت این برندها نسبت به سایر دوربین های موجود در بازار شده است. البته وجود مشخصاتی مانند دید در شب رنگی، مقاومت در برابر آب و … نیز باعث بالا رفتن قیمت دوربین های مدار بسته می شود.

  • این سیستم می‌تواند مجرمان بالقوه را باز دارد و در صورت وقوع هر جرمی، فیلم‌های ویدئویی و تصاویر آنها می‌تواند به نیروی انتظامی کمک کنند تا تحقیقات و شواهدی را برای پیگیری در دادگاه قانونی ارائه دهد.
  • تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید.
  • محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از دوربین های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و …

با داشتن تصویر ضبط شده، کمی اوضاع بهتر می‌شود، ولی هنوز هم با داشتن تصویر سیاه سفید در تشخیص مشکل وجود دارد. شاید در خیلی از مواقع با داشتن تصویر سیاه سفید، هیچ گره‌ای از کارفرما باز نشود. یعنی شما در یک پروژه اگر قصد استفاده از چندین برند متفاوت را داشته باشید(به هیچ وجه این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم)، یکی از مواردی که باید بررسی کنید، آنویف بودن محصولات است.

دوربین مداربسته pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود حتی از یک حفره 3 میلی‏متری میتواند ، ضبط تصویر را انجام دهد. برای مشاهده محصولات ، دریافت راهنمایی و بررسی انواع انواع دوربین مدار بسته به انتهای صفحه مراجعه کنید. قبل از انتخاب و بررسی قیمت دوربین مداربسته، باید بررسی کنید که چه مواردی قیمت دوربین مداربسته را مشخص خواهد کرد. این در شرایطی است که دوربین های HD می توانند تصاویر با رزولوشن بالا پردازش کنند. برای مثال این دوربین ها مناسب شناسایی اعداد و کاراکترها خواهد بود دوربین مداربسته فول HD. برای مثال آیا میخواهید که دوربین های شما تمام مناطق را تحت پوشش قرار دهد یا تنها اگر درب ورودی را تحت پوشش قرار دهد کافی است؟ این موارد می توانید تا حدود زیادی در قیمت دوربین مداربسته موثر باشد.

قیمت دوربین مداربسته

سیستم دوربین مدار بسته HDCVI رقیبی جدی برای دوربین های AHD و HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن است. پس اگر به دنبال دوربینی با کیفیت از یک برند خاص هستید می توانید به سراغ دوربین های HDCVI داهوا بروید. دوربین‌ مداربسته یكی از محبوب‌ترین انواع دوربین برای این كار است.

دزدگیر گود آلارم مدل 250A دزدگیر اماکن پنل دزدگیر اماکن

این فضاها کجا هستند و نحوه قرارگیری arya-cctv.ir چگونه باید باشد، در بخش زیر به‌صورت نکته به نکته بررسی خواهیم کرد. قبل از اینکه به مفهوم استریم در دوربین مدار بسته اشاره کنیم لازم است ابتدا معنی لغوی آن را توضیح دهیم، Stream در لغت به معنای جریان است و در دنیای IT به مفهوم پخش مستقیم و بدون وقفه، استریم گفته می شود. آقای شهدوست باسلام لطفآ نظر خود را در رابطه با استفاده از دوربین بی سیم و دستگاه دی وی آر برای نصب در پارکینگ و همچنین پیشنهاد خودتون رو در اینباره ارسال فرمایید. دوربین خودرو وسیله ای است که در چند سال اخیر مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. استفاده از این دستگاه در ایران نیز در حال عمومیت پیدا کردن است و بسیاری از افراد در حال حاضر جهت کنترل درون و بیرون خودرویشان از این وسیله کاربردی استفاده می کنند.

پکیج دوربین مداربسته 2 دوربین دام Zvision