باتری خودرو راهنما و نکات خرید، قیمت، انواع و برند باتری خودرو | نکاس باتری

شاید برایتان جالب باشد که باتری فابریک خودروهایی مانند پژو ۲۰۶، ال ۹۰، و سمند توسط این شرکت تولید می‌شود. ‌ سپاهان باتری توانسته است با کمپانی‌های صاحب‌نام بین‌المللی از جمله سوزوکی و اوربیتال وارد مشارکت بشود تا عصر دروازه‌های جدیدی از کیفیت را بر روی خریداران ایرانی بگشاید. قاعدتا اولویت اول برای هرکس این است که باتری جدیدی که خریداری می‌کند طول عمر استانداردی داشته باشد و نیازی نباشد که با گذشت مدت کوتاهی دوباره به فکر تعویض آن بیافتد. یک باتری خوب باید بتواند قدرتی که ماشین برای عملکرد مناسب نیاز دارد را در اختیار آن بگذارد. برای داشتن بهترین تجربه خرید باتری نکاتی هست که باید پیش از اقدام به خرید در نظر داشته باشید.

بسیاری از شرکت ها باتری های مختلفی، از نظر سایز و جنس صفحات، را تحت یک گروه بندی تولید می کنند. برای همین یک شماره گروه خاص می تواند شامل باتری هایی با ظرفیت های متفاوت از یکدیگر شود. بنابراین با اینکه شماره گروه BCI به خوبی ولتاژ و شاخصه های فیزیکی را برای خریدار مشخص می‌کند، معیار مناسبی برای سنجش ظرفیت باتری نیست. واکنش اسید سولفوریک با ورقه های سربی، زمینه ساز تولید جریان درون باتری محسوب می شود.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید…

با این حال، ممکن است برای آب و هوای گرم‌تر ایده‌آل نباشند، زیرا در صورت گرم شدن بیش از حد نمی‌توانید آب اضافه کنید. باتری های بدون مهر و موم دارای درپوش هایی در بالا هستند که امکان اضافه کردن آب را فراهم می کند. انجام این کار آنها را برای استفاده در دماهای متورم مطلوب تر می کند. اگر در مناطقی زندگی می کنید که گرما می تواند عملکرد را خنثی کند، باتری های بدون آب بندی ممکن است گزینه بهتری باشند. وقتی دو رقیب بعدی را معرفی کنیم، فناوری باتری جهش بزرگی انجام می دهد.

  • به عنوان مثال، برندهایی همچون برنا، صبا، ولتا، شارک و … که از برندهای شناخته شده در ایران هستند.
  • ویژگی دیگری که باتری های اتمی را برتر می کند در این است که این نوع از باتری به مراقبت زیادی احتیاج ندارد، اما در باتری های اسیدی شما باید مراقب سطح آب آن باشید.
  • همچنین این باتری برای انواع خودرو های داخل کشور از جمله پژو، مگان و ماکسیما نیز مناسب است.
  • باید مهر و موم شده باشد، همراه با گارانتی قوی شامل دوره تعویض رایگان.
  • به جرات می توان گفت محصولات این برند، جزو گروه بهترین باتری ها قرار می ‌گیرند.

باتری خودرو راهنما و نکات خرید، قیمت، انواع و برند باتری خودرو | نکاس باتری استفاده از این نوع باتری ها با وجود افزایش در چند سال اخیر هنوز به قدر کافی رواج پیدا نکرده است. در نهایت، باتری‎های AGM تقریباً پیشرفته‌ترین نوع باتری‎هایی هستند که در هر وسیله نقلیه‎ای می‎بینید. باتری‎های AGM گران‎تر هستند و ممکن است برای هر وسیله نقلیه‌ای مورد نیاز نباشند.

باتری 66 آمپر اوربیتال-وان ساخته شده در شرکت سپاهان باتری اصفهان که با برند های مطرح دنیا قابل رقابت است. تولید شده در کارخانه ای مجهز به چرخه ی کامل محصول از تولید و بازیافت سرب گرفته تا تولید صفحه و مونتاژ باتری، با نظارت مستقیم متخصصان، مهندسان و کارشناسان مجرب اروپایی، می باشد. این محصول منحصر به فرد، از نگاه شاخص های تولیدی و فنی و اِلِمان های کیفی در رتبه های برتر محصولات تولید داخل کشور قرار می‌گیرد.

باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل 50 آمپر