اولین تصاویر از دوربین های مداربسته زندان اوین در شب آتش‌سوزی خبرساز! + فیلم

دوربین های مدار بسته قدیمی به صورت سیاه و سفید تصاویر را نمایش می دادند. اما در دوربین های مداربسته مدرن و پیشرفته امروزی قادر به نمایش تصاویر رنگی با وضوح بسیار بالا و همچنین رد یابی افراد و یا امکان صحبت دو طرفه در دو نقطه ای که دوربین مدار بسته نصب گردیده است انجام شود. بزرگترین شعار این برند ساخت دوربین های با کیفیت است چرا که قصد دارد با دیگر برندهای مطرح جهانی از جمله داهوا و هایک ویژن رقابت کند. سالهاست مردم سونی را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا می شناسند. با این حال قیمت دوربین مداربسته برند سونی بسیار بالا است و همین موجب شده است که مشتریان محدودی داشته باشد. با توجه به شکل ظاهری، تکنولوژی ساخت، برند تولید کننده (دوربین مداربسته داهوا و…) و سایر امکانات و ویژگی هایی که دارند به انواع مختلفی تقسیم میشوند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

تماس با نمایندگی هایک ویژن

برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر arya-cctv.ir استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد.

آخرین آمار کشته‌های جشن شبانه کره جنوبی: ۱۵۱…

ضمانت اصالت كالا در كنار امكان پرداخت در محل،‌ بازگشت كالا در صورت هرگونه مشكل و ارسال سریع محصول از مزیت های خرید دوربین مدار بسته از دیدنگار است. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند. همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد. برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند. که البته معمولاً ۵ مگاپیکسل اعلام شده توسط اکثر برندهای چینی ۵ مگاپیکسل واقعی نمی باشد ولی برندهای معتبر نظیر سامسونگ و امثال آن این دوربین های مداربسته ای اچ دی را تا کیفیت 4 مگاپیکسل تولید می کنند. همچنین شرکت سیماران جدیداً اقدام به عرضه پکیج های دوربین مدار بسته HDTVI با کیفیت 5 مگاپیکسل نموده است .

دوربین مداربسته داهوا در انواع مکان‌ها از جمله ادارات، ساختمان‌های مسکونی، به صورت خرده فروشی، یا زیرساخت‌های حیاتی و امنیت عمومی استفاده می‌شود. شرکت پاناسونیک با بیش از 60 سال سابقه و دهها اختراع در طراحی و تولید از شرکت های پیشرو در صنعت نظارت تصویری دنیا میباشد . شرکت ایده آل گستر مفتخر به تهیه و عرضه انواع دوربین مداربسته پاناسونیک ، تجهیزات ذخیره ساز و لایسنس های مربوطه مشتریان گرامی در ایران میباشد. فروشگاه انلاین ایمن کالا مرجع فروش انواع دوربین مداربسته است که در ان میتوانید هر مدل دوربین مداربسته را پیدا کنید و از نظر قیمت،مشخصات فنی،کیفیت تصویر مقایسه،انتخاب و خرید کنید. این نمونه ای از دوربین IP مصرف کننده است که نصب آن بسیار آسان است. یک دوربین امنیتی که به شما امکان می دهد فیلم زنده را مستقیماً در تلفن همراه خود مشاهده کنید ، همیشه یک مدل IP است ، فرقی نمی کند سیم یا بی سیم باشد.

AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. در دنیای فناوری امروز، هوشمندی و نظارت هوشمند، لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و تعطیلی در کار تجهیزات نظارتی، به معنی تعطیلی امنیت در زندگی ما است.

انواع دوربین مداربسته صنعتی و معرفی اجمالی انواع دوربین مدار بسته خانگی

می‌توان با دادن برنامه به این دوربین‌ها، زمان‌بندی کرده تا در ساعتی خاص، نقطه‌ای خاص نشان داده شود. پارسیان تک فروش تخصصصی انواع دوربین مداربسته دید در شب به همراه مشاورهنصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته برای اماکن مختلف در سراسر ایران با کادری مجریب و همچنین پیشتیبانی محصولات و نصب خود در سراسر ایران. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید دوربین مداربسته باید در ذهن داشته باشید، کیفیت تصویر است. به طور کلی رزولوشن سنسورهای دوربین‌های مداربسته فعلی بین 1 تا 8 مگاپیکسل متغیر است. برای مثال دوربین‌های 1 مگاپیکسل کیفیت تصویر HD دارند و با یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌توان تصاویری با کیفیت 4K از محیط گرفت. سنسور و پردازنده روی برد دوربین مداربسته نصب شده اند پس با شناخت انواع برد دوربین مداربسته میتواند به مشخصات سنسور و پردازنده تصویر و شرکتهای سازنده آنها دست پیدا کنید و از کیفیت تصویر دوربین خریداری شده اطمینان پیدا کنید.

اینها از قابلیت های پر طرفدار دوربین ها هستند که باعث می شود تا افراد هزینه بیشتری کنند . برخی از دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند . با مراجعه به بخش محصولات سایت دوربین مارکت می توانید از قیمت دوربین مداربسته مطلع شوید . همچنین دوربین مارکت هم چنین برای خریداران عزیزی که قیمت دوربین مدار بسته برایشان مهم است، لیست کاملی پیشنهاد می کند که در آندوربین مدار بسته ارزانبا قیمت های مقرون به صرفه وجود دارد و مشتریان عزیز می توانند از آن ها استفاده کنند.

در حالی که دوربین مداربسته پایه دار از نظر قرارگیری قابل تنظیم‌تر هستند، که می‌توانند روی دیوارها، زیراندازها، برآمدگی سقف یا زیر لبه‌ها قرار گیرند. ویژگی جدید دوربین مداربسته پایه دار به این معنی است که آنها برای چشم‌داشتن بخش نسبتاً کوچک‌تری از زمین یا مناطق بریده شده‌اند. همچنین می توان تراکم نقاط و عمق بیتی تصویر را به راحتی بدون افزایش بیش از اندازه قیمت ، بالا برد . بخاطر این مزیتها و سایر مزایا ، بسیاری از تحلیل گران صنایع اعتقاد دارند که نهایتا تمامی انواع دوربین دیجیتال از CMOS استفاده خواهند نمود و CCD فقط در دوربینهای حرفه ای و گران قیمت بکار خواهد رفت . در این تکنولوژی مشکلاتی از قبیل تصاویر دارای نویز و عدم توانایی در گرفتن عکس از موضوعات متحرک وجود دارد که امروزه با رفع این مشکلات ، CMOS در حال رسیدن به برابری با CCD می باشد .

  • تصاویر کوچک تر، رزولوشن کمتری دارند، در مقابل تصاویر بزرگ تر، رزولوشن بیشتر یا کیفیت HD دارند.
  • همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند.
  • هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.
  • تکنولوژی HDCVI به طور انحصاری تولید برند داهوا به دنیا معرفی شده است.