اولین تصاویر از جنازه عامل تروریستی حرم شاهچراغ ع پس از هلاکت روی تخت بیمارستان رادار اقتصاد

از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید ، حتما برای پارکینگ دوربین مداربسته دید در شب تهیه کنید . هم چنین یکی از نکات مهم نصب صحیح دوربین مداربسته است و حتما باید دوربین ها در زوایای مناسب نصب شوند تا نقطه ی کوری باقی نماند . این دوربین ها را می توان هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی به صورت دستی و یا اتوماتیک به حرکت در آورد. در واقع تنظیم کردن آن در هر دو جهت باعثِ نظارت بیشتری بر روی مکان ها می شود. بنابراین دوربین مدار بسته متحرک، به همراه این ویژگی و ‌قابلیت ها دارای قیمت بالاتری نسبت به دوربین های مداربسته ثابت است.

  • مخفف عبارت Complementary metal oxide semiconductor می باشد که نوعی از سنسور دوربین های مداربسته می باشد.
  • علت نام گذاری این دوربین به دام یا گنبدی به خاطرنیم دایره ای بودن پایه ی نگهدارنده آن است.
  • ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود.
  • برای فضای بین شهری که بخوایم دید کامل ۳۶۰درجه داشته باشیم باید از سری دوربین های اسپید دام که با کیفیت Full HD تصویر میدهد استفاده کنید.

با این قابلیت‌ها دیگر نیازی به حضور فیزیکی در ساختمان و کنترل وضعیت امنیت ساختمان به صورت حضوری را نخواهید داشت. دوربین‌های مداربسته با قابلیت‌های کاربردی که دارند همواره یکی از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی ایمن کالا هستند. قابلیت ضبط تصاویر با بالاترین کیفیت را می‌توان یکی از قابلیت‌های اصلی دوربین مداربسته است که به شما کمک می‌کند تا در شرایط اضطراری بتوانید کلیه تصاویر دوربین را چک کنید.

بعضی از این بهترین دوربین ها فاکتور قیمت مناسب و بعضی از آن ها کیفیت مناسب دارند. کیفیت دوربین مدار بسته مهم و با اهمیت است و یک پکیج دوربین مدار بسته یا سیستم های امنیتی و حفاظتی با کیفیت و کارایی لازم نیازمند داشتن اطلاعات اولیه است. لازم است دوربین مدار بسته مورد نظر امکانات، کیفیت و تکنولوژی روز را دارا باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های نصب بهتر پیشنهاد می شود.

بعد از ورود نور به داخل دوربین امنیتی، لنز اولین عنصری هست که آن‌را دریافت می‌کند. این جز استوانه‌ای شکل، وظیفه‌ی تجمیع نورهای اریا سی سی تی وی ورودی را بر عهده دارد. و در ادامه فرمت فشرده سازی H.265 می‌باشد که استاندارد صنعتی بوده و تصویر را با کیفیت به نمایش می‌گذارد.

امروزه استفاده از دوربین مداربسته یا سیستم نظارت تصویری به به دلیل اهمیت پیدا کردن مسایل امنیتی و حفاظتی با افزایش روبرو گردیده است . دوربین مدار بسته را CCTV که مخفف عبارت Closed-circuit television میباشد نیز مینامند . در حال حاظر در تمامی فروشگاهها ، بانکها ، هتل ها ، مترو ، اماکن عمومی و …. که نیاز به نظارت مستقیم بر روی محیط میباشد دوربین مداربسته نصب میگردد . در بعضی از موارد برای اخذ برخی از مجوزها شما ملزم به خرید تجهیزات مداربسته میباشید . تخمین زده شده است تا سال 2016 بیش از 350 میلیون دوربین نظارتی نصب گردیده است که بیش از 65 درصد از این دوربین ها در آسیا نصب شده اند .

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I

دوربین های گنبدی بسیار محبوب هستند زیرا گسسته و ارزان قیمت هستند. شما می توانید دوربین های گنبدی را با لنزهای ثابت یا واریفوکال خریداری کنید ، به این معنی که گزینه ای را برای تنظیم زاویه دید با توجه به محلی که نصب شده اند دارید. مهم نیست که فناوری پشت دوربین (آنالوگ یا IP) چیست ، وقتی به آنها نگاه می کنید ، یک دوربین گنبد دقیقاً به نظر می رسد. برخی از تولید کنندگان هستند که برای مخفی کردن لنز دوربین ، یک دام گنبد شیشه دودی ارائه می دهند ، بنابراین مردم نمی توانند ببینند دوربین به کجا اشاره دارد.

پاساژ بزرگمهر –  قدیمیترین پاساژ دوربین

همچنین زاویه چرخش آن‌ها در محور افقی و عمودی بین 180 تا 360 درجه متغیر است. با این وسیله ارزشمند تصویر محیط در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ضبط شده و امکان مراقبت همیشگی را به شما می‌دهد. همچنین با وجود دوربین مراقبتی، جلوی بسیاری از سرقت‌ها گرفته شده و در صورت سرقت نیز اطلاعات ارزشمندی از سارق به دست می‌آید. نکته جالب‌تر این هست که، هزینه تعمیر و سرویس دوربین مداربسته این دوربین‌ها کم نیست. در این صورت حتماً باید برای نصب دوربین در آپارتمان منازل دقت کنید. زیرا ماشین یکی از دارایی‌های گران‌قیمت هر فرد هست و دزدیده شدنان خسارت سنگینی را خواهد داشت.

زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است.

به زبانی ساده، دوربین مداربسته آنالوگ داده های دریافتی را به شکل آنالوگ به دستگاه ذخیره ساز ارسال می کند. در صورتی که نیاز به تماشای داده های دریافتی باشد می بایست از یک دستگاه مبدل، استفاده کرد. در چنین شرایطی از دستگاه های دی وی آر ( ذخیره ساز ) استفاده می شود که وظیفه دارند داده های دریافتی با عملیات ویژه به نمایش بگذارند و آن ها را ذخیره سازی نمایند. استاندارد تصاویر آن ها در دستگاه ذخیره ساز، به صورت PAL و NTSC می باشند در هنگام تنظیم می بایست به این موضوع دقت داشت. دوربین مداربسته اکسیس به عنوان یکی از بهترین‌ برندهای دوربین مداربسته در جهان، طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد.

DVR در دوربین‌مدار بسته چیست؟