انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام

دوربین­‌های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان­‌ها استفاده می‌شوند. شرکت ایده آل گستر با بیش از 2 دهه تجربه در امر تعمیرات محصولات اداری و ارتباطی پاناسونیک، مفتخر است تا به وسیله کارشناسان مجرب خود، تعمیرات تخصصی دوربین مدار بسته را در مجموعه خود داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و دوربین شما را برای تعمیر دریافت کنند. عدم وجود محدودیت فاصله از مزایای مهم و کاربردی دوربین‌های تحت شبکه است.

نظارت بر خیابان های شهر و جامعه انسانی:‌

این دوربین مداربسته برای بررسی جزئیات بیشتر تصویر به کار می رود و از راه دور قابل کنترل است. دوربین مدار بسته تحت شبکه نسبت به سایر دوربین های مدار بسته از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. کیفیت تصاویر با واحد پیکسل عنوان می شود و کیفیت تصویر 2 یا 3 مگا پیکسلی دراین نوع دوربین مداربسته، تصاویری با کیفیت بسیار بالا را ارائه می دهد.

دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند. و نسبت به فروش انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند. دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود.

  • دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند.
  • دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود.
  • شرکتهایک ویژن یکی از تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری می باشد که فعالیت خود را از سال 2001 در شهر هانگژو کشور چین آغاز کرده است .
  • این دوربین ها را معمولاً برای کاربردهای تخصصی به کار می گیرند زیرا از حرفه ای ترین دوربین ها محسوب می شود.

تکنولوژی AHD که نسل جدید دوربین‌های مداربسته آنالوگ به حساب می‌رود، یک فرمت تصویری در انواع دوربین‌های مداربسته آنالوگ است و مانند آن‌ها از کابل کواکسیال یا RG59 برای ارتباط با دستگاه DVR استفاده می‌کند. دوربین مدار بسته دید در شب یا فروسرخ که به وسیله LED مادون قرمز کار میکند و قابلیت تشخیص تا 183 متر را در شب فراهم میکند. این دوربین‌ها دارای تکنولوژی سنسورهای آشکارساز و تصویربرداری به وسیله سنسور حرارتی هستند. آشنایی با انواع دوربین مدار بستهکمک می کند تا دوربین مداربسته مناسب خانه یا محل کار را به درستی انتخاب کنیم. یک PTZ از یک شبکه مختصات پشت صحنه برای مدیریت موتورها و سرووهایی که P و T (شیب) را تنظیم می کنند، استفاده می کند. Z (زوم) یک لنز موتوری است که به سمت داخل و خارج می چرخد ​​تا دید را کوچک یا بزرگ کند.

به همین دلیل است که بهترین دوربین برای محیط های بیرونی محسوب می شوند. این بهترین نوع دوربین مدار بسته برای مغازه ها ، رستوران ها و هتل ها است ، زیرا طراحی آن به شما امکان می دهد تا زاویه وسیع تری از محل خود را داشته باشید. بسیاری نیز این گزینه را بهترین دوربین مدار بسته مدار برای محیط های داخلی می دانند ، زیرا می توان آن را در یک نقطه استراتژیک بر روی سقف نصب کرد تا تمام زوایای اتاق را پوشش دهد.

پکیج دوربین مداربسته دید درشب رنگی آی ویژن

رونمایی اولیه از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود . هنگامیکه در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته برای پیشگیری از جرایم در محدوده نصب گردید ، نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد ، تا اینکه در سال ۱۹۸۰ دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بکار گرفته شد . بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد . لنز وریفوکال موتورایز بهترین نوع لنز به کار رفته دوربین‌های مدار بسته است و با توجه به این موضوع قیمت بالاتری را نیز داراست.

چرا که نظارت داشتن و کنترل کردن مکان‌های مختلف، در نبود چنین محصولاتی بسیار سخت خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید با توجه به نیازهای مکانی، شرایط اریا سی سی تی وی محل مورد نظر و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین های مداربسته یکی از اولین راهکارها برای تامین امنیت و پیشگیری از اعمال جرایم هستند.