انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام

تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد. دوربین بیسیم پانوراما علاوه بر امکان انتقال بدون سیم و اینترنتی تصاویر، قابلیت ضبط تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه را دارا می باشد. برای این منظور این سیستم به لنز بسیار باز Ultra-Wide مجهز بوده و می ‌تواند تصاویر را به صورت پانوراما ضبط کند. به همین جهت این نوع دوربین ‌ها را Fish Eye یا چشم ماهی می نامند که تصاویر را مشابه زاویه چشم ماهی به صورت کاملا باز ضبط می‌ کنند.

یکی از خصوصیاتی که به عقیده بسیاری برای انتخاب دوربین بسیار مهم است میزان حساسیت آن است. حساسیت یک دوربین نشان دهنده میزان نوری است که دوربین برای ایجاد تصویر دارد. هرچه میزان حساسیت دوربین بیشتر باشد به نور کمتری برای ایجاد تصویر نیاز دارد. سنسور تصویر استفاده شده ار این دوربین ساخت شرکت SONY می باشد و تصاویر شب این سنسور بسیار عالی می باشند.

لیست قیمت دوربین مداربسته همکاری

یکی از فعالیت های مهم زیر مجموعه شرکت نوین پویا نت در کنار خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه، بخش ارائه خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته و یا سیستم‌ های حفاظت تصویری می باشد. کلیه خدمات نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته با درجه یک ترین کیفیت به مشتریان به متقاضیان عرضه می شود. ما همواره تلاش می کنیم که مشتریان خود را همه جوره راضی نگه داریم و به همین علت تلاش کرده‌ ایم که خدمات جامعی را در این زمینه به مشتریان ارائه کنیم تا در آخر بتوانیم احتیاجات و کمبود های مشتریان خود را بر طرف سازیم.

بهمین علت تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته آنالوگ، کیفیت پایینی دارد. این نوع دوربین ها به دستگاه DVR و با استفاده از کابل کواکسیال متصل میشوند. انواع دوربین مداربسته که امروزه در مدل ها و کاربردهای مختلف تولید می‌شوند باید بسته به نوع کاربری ما انتخاب و استفاده شوند. در صورتیکه قصد دارید با انواع دوربین های مداربسته آشنا شوید، با ما در این مقاله همراه باشید.

  • در این دوران بسیاری از تکنولوژی های پیشرفته امروزی در اثر رقابت های طرفین جنگ پایه گذاری شدند.
  • گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد.
  • انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است .
  • برای مثال داشتن دو دست، دو پا و یا اندازه عرض شانه ها که هر کدام به صورت جداگانه برای نرم افزار تعیین گردیده تا دوربین بتواند افراد را از سایر سوژ ها و اشیا تشخیص داده و عمل شمارش را به درستی انجام دهد.

دوربین های چشم ماهی کابردهای گسترده ای دارند و در محیط هایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند. حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است اما AHD در بدترین حالت arya-cctv.ir قادر است با کیفیت 720P تصویر برداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد. این اندازه، تمام توان دوربین های AHD نیست و حتی می تواند تصاویر با کیفیت 1080P یا 2 مگاپیکسل ارائه کند. در نظر داشته باشید که برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید.

طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد. پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود.

تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید.

قاب انواع دوربین مدار بسته

کاربردی که برای این دوربین­‌ها در نظر گرفته شده است برای زمان­‌هایی است که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ می‌­باشد، اما اتصال یک یا چند دوربین بصورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است. فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد. همانطور که به این موضوع اشاره کردیم راه دوم برای خرید دوربین مداربسته در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت به صورت غیر حضوری و یا همان آنلاین می باشد. دوربین مداربسته نقش بزرگی در جامعه امروزی ایفا می کند و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز سطوح بالاتری از امنیت را تجربه می کند. با این حال، آنچه بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که انواع دوربین‌ مداربسته وجود دارد که مناسب موقعیت‌ها یا مکان‌های مختلف هستند و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است.