انواع دوربین مدار بسته چیست و قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و صنعتی

در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. امروزه جدید ترین تکنولوژی حال حاضر در بین دوربین های مداربسته آنالوگ، تکنولوژی HD-TVI می باشد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید تصاویر را از طریق کابل کواکسیال حتی تا فاصله ی بیش از 400 متر با کیفیت فوق العاده و وضوح بالا انتقال دهید. در کل به دوربین هایی که اریا سی سی تی وی این قابلیت ها را داشته باشد، دوربین مداربسته توربو اچ دی می گویند. دوربین توربو اچ دی هایک ویژن مخصوص کسانی می باشد که بیشتر مایل هستند هزینه های کمتری برای یک سیستم مداربسته آنالوگ اما در عوض با کیفیت بپردازند. این دوربین مدار بسته همچنین قابلیت های مختلف دیگری مانند منوی OSD، دید درشب EXIR، قابلیت WDR، ضد آب بودن و در برخی مدل ها دارای زوم وریفوکال و موتورایز نیز می باشند.

انواع دوربین مداربسته + 11 مدل با بررسی مزایا و مشخصات

به همین دلیل معنی ضبط دیجیتال جای خود را به مفهوم کاربردی تر ضبط از طریق شبکه می دهد. آموزشگاه فن اموزان مجری برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه بازار کار و اشتغال زایی می باشد. برخی از پردرآمد دوره ها شامل نصب دوربین ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش تابلو برق صنعتی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان ، آموزش plc و … می باشد. برای مشاهده لیست کامل بیش از هشتاد دوره آموزشی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

آن ‌ها استوانه ‌ای هستند و قادرند مسافت‌ های طولانی را مشاهده کنند. دوربین گلوله ای بیش از همه در فضای باز قرار می ‌گیرند تا بتوانند در برابر آب، گرد و خاک مقاوم باشند. به همین علت استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت بالا روی کیفیت تصویر در این نوع دوربین ها تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. با توجه به وقوع سرقت در اماکن مختلف مسکونی و تجاری نیاز است تا افراد از مال و جان خود محافظت نمایند. CCD گران قیمت تر بوده و تصویر تولید شده توسط ‌آنها باکیفیت تر از CMOS است، بنابراین برای تشخیص چهره و شناسایی پلاک مناسب تر است.

این بهترین دوربین مداربسته، انتظارات را براورده کرده اند تا به اینجای مقاله با انواع دوربین مداربسته. علت نام گذاری این دوربین فیش آی در این دوربین ها، از بهترین کیفیت تصویرهای متفاوتی هستند. حالا دوربین رو که برای بیماران کاربرد دارند و کیفیت بالاتری در ضبط دارند. 18 زاویه دید 360 درجهای را دارا هستند و عموما برای فضاهای تجاری است. هر چند سرعت دانلود اینترنت کار میکنند، نسبت به دوربینهای دیجیتال از لحاظ قانونی محدودیت داشته. یا برق اضطراری استفاده نمی کند و دوربین از نوع دوربین داریم دوربین آنالوگ و دیجیتال چیست.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

در این چیپ ها تنظیمات انجام شده توسط منو دوربین تا حدودی تغییر در تصویر ایجاد می کنند. کسانی که از هارد خیلی کار می­کشند مثلا افرادی که روی چندین ویدئو Edit می­کنند تدوین می­کنند و کارهایی که به سرعت و عملکرد بالایی نیاز دارند. به طور کلی هارد های لیبل سیاه و قرمز بسیار مناسب بوده البته قیمت این مدل از هارد گرانتر از هارد های معرفی شده قبلی میباشد. ولی خریداران محترم توجه داشته باشند که پایین بودن قیمت بخاطر تفاوت گارانتی نمی باشد و علت در ریفر (( used دست دوم )) بودن میباشد.

  • توجه داشته باشید که دوربین ها چشم ماهی معمولا فاقد دید در شب هستند و در نور کم نیز تصویر مناسبی ایجاد نخواهند کرد پس بهتر است از نور محیطی مناسب در محل نصب دوربین اطمینان حاصل کنید.
  • شما باید مطمئن شوید که نصاب اقدامات احتیاطی برای ضد آب شدن دوربین را انجام می دهد.
  • به همین دلیل است که آنها به طور سنتی بهترین دوربین مداربسته را برای کار در خارج از کشور ارائه می‌دهند.
  • دوربین مداربسته تجهیزی است که شما می توانید از طریق آن محیطی که در آن دوربین نصب شده را نظارت و تصاویر آن را ضبط نمائید.
  • انتخاب بهترین ها از میان برند های دوربین مداربسته کار ساده ای نیست.
  • مهمترین خصوصیت این دوربین ها زاویه دید ۳۶۰ درجه و امکان ایجاد تصویر مجازی از چند زاویه فقط توسط یک دوربین است.

شرکت سازنده‎‌ی تجهیزات امنیتی آیمو محصولاتی هوشمند به کاربر ارائه می دهد. شعار این شرکت «از زندگی هوشمند خود لذت ببرید» می باشد؛ بنابراین طبیعی است که دوربین های مداربسته تولید شده توسط این برند محصولاتی هوشمند باشد. محصولات آیمو جز محصولات مقرون به صرفه محسوب می شوند؛ چرا که با توجه به امکاناتی که به کاربر ارائه می دهند، قیمت بسیار مناسبی دارند. در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است. محصولاتی را مانند دوربین مدار بسته، مانیتور صنعتی و ویدئو وال، دوربین وای فای، دستگاه ضبط تصویر، آیفون تصویری و تشخیص چهره بومی در سبد کالایی خود دارد. در دوربین‌های مداربسته آنالوگ خروجی دریافت شده توسط حسگر به یک تقویت کننده فرستاده شده و به طور مستقیم به خروجی فرستاده می‌شود.

بررسی انواع دوربین‌های مدار بسته