انواع دوربین مدار بسته چیست و قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و صنعتی

دوربین‌های نظارتی انواع مختلفی دارند و قیمت دوربین مداربسته به قابلیت‌های دوربین و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی دوردیدتک فروشگاهی است که به طور تخصصی به فروش تجهیزات حفاظتی از برترین برندهای دنیا می‌پردازد و با ارائه پشتیبانی 24 ساعته، محصول خریداری شده را با ضمانت اصل بودن کالا و تحویل اکسپرس به دست شما کاربران عزیز می‌رساند. برای خرید از فروشگاه ما کافیست وارد صفحه محصولات موردنظر خود شوید و با مشاهده ویژگی‌های مختلف هر دوربین، به سادگی خرید خود را انجام دهید. این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود.

فروش دوربین مدار بسته

تصاویر به دست آمده اگر دارای حرارت بالا باشند به رنگ قرمز و هر جا کمتر باشد به رنگ آبی است.قسمت‌های که حرارت متوسط دارند به رنگ نارنجی و زرد در تصویر دیده می‌شوند. اگر چه با توجه توضیحات ممکن است این عملکرد گیج کننده به نظر برسد اما با کمی آشنایی با نحوه کارایی این دوربین درک آن آسان‌تر خواهد بود. همه اشیا و جانداران و حتی یخ به عبارتی از خود نور مادون قرمز تابش می‌کنند. این نور معمولاً به صورت گرما است و چشم غیر مسلح انسان قادر به دیدن نور مادون قرمز نمی‌باشد. بنابر این می‌توان با استفاده از دوربین حرارتی با استفاده از فناوری پیچیده‌ای که دارد گرما را تشخیص داد. دوربین های مداربسته انواع گوناگونی دارند که ساخت و ویژگی های آنها با هم متفاوت است.

چنین شرایطی را در مناطقی که دارای نور طبیعی زیادی هستند مانند دفاتر و فروشگاه هایی با پنجره های بزرگ بسیار شاهد هستیم. در تصویر زیر به خوبی می توانید تفاوت کیفیت تصویر دوربین های آنالوگ معمولی با دوربین های آنالوگ HD را تشخیص دهید.. از این رو استفاده از نویز گیر و کابل هایی با کیفیت بالا می تواند در جلوگیری از این اتفاق نقش بسزایی داشته باشد. این دوربین ها هنگام فرستادن تصاویر و صدا فرکانس خود را به فرکانس امواج آنالوگ محیط تبدیل می کنند. این امر باعث افزایش نویز و کاهش کیفیت و از همه بدتر قابل دسترس بودن برای هر گیرنده ای در منطقه می شود.

دوربین شبکه داهوا SD 59430 UHN

دوربین های حرارتی می توانند درجه حرارت اشیاء مورد نظر را کنترل کنند. اگر دمای اجسام یا محیط بالاتر یا پایین تر از حد معینی باشد، سیستم arya-cctv.ir آلارم دوربین به صدا در می آید. آنها همچنین می توانند از طریق پالت های ایزوترمال محدوده های دمایی هایلایت شده در تصویر را ردیابی کنند.

  • محل نصب سیستم دوربین مداربسته باید به گونه ای طراحی شود که با FOV مورد نظر دستگاه تداخل نداشته باشد.
  • این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات شبکه در دنیا می باشد.
  • شرکت دی لینک در سال ۱۹۸۶میلادی در کشور تایوان با نام اولیه داتکس سیستم آغاز به کار کرد.
  • به بخش های از این دوربین مداربسته که امکان زوم ، چرخش و گردش را فراهم میکنند اسپید دام میگویند.
این دوربین‌های مداربسته برای گرفتن و ضبط تصاویر و ویدیوها در یک منطقه و مکان ثابت طراحی شده اند. این دوربین‌ها در دسته بندی و طبقه بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند که اندازه‌های کوچکتر آن قیمت ارزان تر و کمتری دارند. همچنین جنس بدنه ی این نوع دوربین های مدار بسته در 2نوع پلاستیکی و فلزی میباشد که نوع فلزی دارای استاندارد IP66 (محافظت در مقابل ورود آب و گرد وغبار )است .

لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته