انواع دوربین مدار بسته و کاربرد های آنها آموزشگاه فن آموزان | arya-cctv

دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. ولی از طریق فناوری BLC یا کاهش دهنده نور پس‌زمینه که در دوربین IP وجود دارد این مشکل، کاملا برطرف می‌شود. با استفاده از این دوربین ها می توان ورود و خروج پرسنل را کنترل نموده و از محصولات موجود در انبار آگاهی پیدا کرد.

دوربین مداربسته بولت (Bullet)

کاربرد نظامی ،صنعتی ،کنترل ترافیک ،ارتباطات ویدیویی ،فضایی و تصویربرداری نامحسوس از جمله کاربردهای انواع دوربین مداربسته هستند. در ادامه به صورت کامل تر، سعی بر آن شده تا کاربردهای اصلی دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم. در فضاهای داخلی ایندور، می‌توانید از انواع دوربین مداربسته دام، مینی دام، کیوب، و انواع دوربین وای فای مانند دوربین‌های لامپی استفاده کنید. انواع دوربین مدار بسته روز و شب به طوری هستند که، بهترین نوع فیلمبرداری با کیفیت را درطول روز ویا شب بدون اشعه مادون قرمز دارند و برای محیط هایی‌که نور‌کم و محیط‌های باز دارند بسیار مناسبند . مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند.

  • این دوربین ها هم همراه قاب هم بدون قاب در داخل یا خارج از ساختمان مورداستفاده هستند.
  • زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده نمایند.
  • فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد.
  • در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود.
  • دوربین‌های مداربسته دیجیتال کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آنالوگ دارند.
کیفیت تصویر اولین گزینه ایست که بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب دوربین به آن توجه می کنند. ذکر این نکته لازم است که عوامل مختلفی در کیفیت تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد. در مشخصات دوربین رزولوشن تصویر را به صورت یک عدد مجله خبری دوربین مداربسته آریا در کنار MP (مگاپیکسل) مشاهده می کنید. هر چه این عدد بزرگتر باشد تصویر از تعداد پیکسل های بیشتر تشکیل شده و جزئیات تصویر مشخص تر است. رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است.

دوربین مداربسته LESO مدل  D22 HD

ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند. این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند. قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند. دوربین مداربسته با تکنولوژی آنالوگ موجود در بازار با نام های دوربین توربو اچ دی، HDCVI, HDTVI و AHD وجود دارند. این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند. چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد.

دوربین مداربسته چیست؟

در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند. به جای استفاده از دستگاه ضبط dvr نیاز به استفاده از دستگاه NVR بوده و این دستگاه قادر به ایجاد ارتباط شبکه ای بوده و به صورت دیجیتال داده های موجود را ضبط می نماید. با توجه به کد گذاری که در دوربین های تحت شبکه انجام می شود امنیت تصاویر دریافتی توسط این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های آنالوگ می باشد. آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد . لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. در نظر داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند.

http://66toolkit.ir