انواع دوربین مدار بسته و کاربرد آن ها مجله راندنو

محافظ یا کاوری که روی لنز دوربین های مداربسته دام قرار دارد، باعث شده تا افراد نتوانند جهت لنز دوربین را بخصوص از فاصله دور تشخیص دهند. در واقع مجرمان نمی فهمند که دید دوربین کدام سمت است و همین امر باعث به دردسر انداختن آنها می شود. دوربین مدار بسته تحت شبکه براحتی می تواند با شبکه جهانی اینترنت متصل شود و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق تحت کنترل درآیند.

© تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت دیجی حفاظ است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت دستگاه DVR و NVR 👈 مقاله صفر تا صد تفاوت دستگاه DVR و NVR. کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین حرارتی👈 مقاله Thermal Cameras (دوربین های حرارتی). شما مشتریان محترم میتوانید با وارد کردن سریال کالا در این قسمت، از اصالت کالا اطمینان حاصل فرمایید. خانه محلی برای آرامش و دور ماندن از دغدغه های اجتماعی است و برای داشتن حس امنیت و آرامش همه می کوشیم تا این مکان را امن تر کنیم . در شرایط جوی نامناسب امکان تشخیص و مکان یابی موجودات زنده و خودروها را فراهم می‌کند.

تفاوت اصلی میان سیستم HDTVI با سیستم TVL یا آنالوگ در ضبط اطلاعات است. اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند. اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. فروش عمده انواع دوربین های دی در شب AHD و ای اچ دی به همکار و یا فروش و پخش عمده همکاری انواع دوربین مداربسته شبکه و یا آی پی کمرا نیز مقدور است که در مواردی نیز بهپخش دوربین آنالوگ مداربسته نیز منجر خواهد شد.

این نوع سیستم نظارتی برای خواندن و ذخیره اطلاعات روی پلاک‌های ثبت استفاده می‌شوند و یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان‌ها از جمله پرداخت هزینه، مدیریت اقامت در هتل و غیره است. بیشتر دوربینهای مدار بسته با برق 12V-DC کار می‌کنند و برق آنها توسط آداپتور یا منبع تغذیه 12 ولت تأمین می‌شود. بعضی از دوربینها مستقیم به برق شهر وصل شده و با ولتاژ 220 متناوب کار می‌کنند. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود. منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود.

دوربین بولت بی سیم V380 وایرلس wifi رم خور

شما میتوانید به سادگی کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید ، مقایسه ، بررسی و خریداری کنید ، تیم مجرب ما حتی بعد از خرید پیشتیبان شما و همراه شماست. سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است. در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد. امروزه دوربین های دیجیتال محبوبیت بالایی در جامعه پیدا کرده است که برای ارسال تصویر و صدا از امواج دیجیتال استفاده می شود ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند و تحت بستر شبکه کنترل چیدمان می شوند.

  • DH-HAC-T1A21P یک دوربین مداربسته توانایی نظارت تصویری شناخته می شود که وابستگی به.
  • در طول روز استفاده از هر دوربینی می‌تواند امنیت را برقرار کند اما در شب به دلیل نور کم این اشکال به وجود خواهد آمد که تأمین امنیت به مشکل برخورد کند.
  • مهم ترین کاربرد دوربین های باکس در محیط ها و فضاهای صنعتی صورت می گیرد.
  • نقاط قوت دوربین مداربسته فلیر ( کیفیت بالا ، امکان تشخیص سوژه ها در تاریکی مطلق ) می باشد.

ردیابی خودکار برای ردیابی خودروها در مناطق کم تردد، به ویژه در راهروها، پارکینگ ها و مناطق دروازه ای مفید است. ما پیشنهاد می کنیم از ردیابی خودکار برای ردیابی انسان در مناطق کم تردد مانند معابر، نقاط ورودی دردار، مکان های ذخیره سازی، کوچه ها، خیابان ها و پیاده روهایی که به اشیاء قیمتی منتهی می شوند، استفاده کنید. در واقع هارد های گارانتی شرکتی به جهت تامین نیاز بخشی از بازار که تقاضای کالای ارزان قیمت را دارند وارد میشود و با ۱۱ ماه گارانتی به فروش می رسند. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند.

در اینجا، به بررسی این نوع دوربین ها و آنچه که آنها را برای برخی مکان ها نسبت به سایرین منحصر به فرد و مناسب تر می کند، می پردازیم. کیفیت و وضوح تصویر دوربین مداربسته یکی دیگر از شاخصه‌های می‌باشد که می‌توان دوربین مداربسته را با توجه به آن تفکیک نمود. کیفیت تصویر بر مبنای مگاپیکسل تعریف می‌شود.بنابراین، هر چه تعداد پیکسل‌هایی که یک تصویر را تشکیل می‌دهند؛ بیشتر باشد، می‌توان جزئیات بیشتری را در تصویر دید. این مدل از انواع دوربین مداربسته برای به حداقل رساندن زمان نصب ایجاد شده اند.

دستگاه DVR قادر است داده های دریافتی از دوربین را ذخیره سازی نموده و سپس با تبدیل آن ها به فرمت دیجیتال ، امکان نمایش تصاویر را بر روی دستگاه های گیرنده مانند تلویزیون و یا مانیتور فراهم نماید. تکنولوژی Dark Fighter به لطف توانایی‌های بسیاری که دارد می‌تواند هم در روز و هم در شب مورد استفاده قرار گیرد. یک دوم از سنسورهای این دوربین‌ها از سنسورهای اسکن پیشرفته اریا سی سی تی وی CMOS است که به دستگاه اجازه می‌دهد تا تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کند و به منبع نور اضافی نیاز ندارد. همین امر باعث می‌شود تا این دوربین‌ها برای نظارت در شب بسیار عالی و کاربردی باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه به عنوان مثال دوربین آی پی (آی پی کمرا)، یک دوربین دیجیتال است که برای نظارت استفاده می شود و به آن سیستم نظارت تصویری تحت شبکه نیز گفته می‌شود.

دوربین های مدار بسته با قابلیت ضبط و پخش صدا

بنابراین نیازی به dvr برای ضبط تصاویر نیست، زیرا همان یک دستگاه، کار دریافت، ضبط و تبدیل تصاویر را به تنهایی انجام می‌­دهد. مهم‌­ترین نکته در رابطه با این محصولات این است که تصاویر را با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت به مرکز نظارتی می­‌فرستند. اگر در مواردی هم نیاز به استفاده از کابل و … باشد، این دوربین­‌ها با ارتباطات سری و شبکه­‌ای، می‌­توانند از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند، در حالی که بدون استفاده از سیم هم امکان­‌پذیر است. مزیت اصلی این دوربین­‌ها امنیت آنها به واسطه سیستم کد گذاری است، زیرا برخلاف دوربین­‌های آنالوگ دیگر نگران ربوده شدن تصاویر نیستیم. خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی این امکان را می دهد که علاوه بر ثبت سفارش، امکان مشاوره تخصصی دوربین مدار بسته را هم داشته باشید. ثبت سفارش دوربین مداربسته به صورت تلفنی از ساعت 8 صبح تا 8 شب امکان پذیر است و دوربین مدار بسته خرداری شده در کمترین زمان آماده و ارسال خواهد شد.