انواع دوربین مدار بسته خدمات دوربین مدار بسته

پس از بررسی صفحات سایت و برند های متفاوت کالای مورد نظر خود را انتخاب می کنید. برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید. نصب آسان به عنوان کابل‌های محوری و یک ایستگاه رایانه مورد نیاز نیست. وضوح تصویر معمولاً بی عیب و نقص است بنابراین می‌توان ویژگی‌های صورت را از هم تشخیص داد.

دوربین مدار بسته Bullet

در این دوربین ها امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا وجود داشته و می توان از کابل های ارتباطی استفاده بهینه نمود. اما در کنار مزایای بسیاری که برای این دوربین ها وجود دارد معایب و ایراداتی نیز بر آن وارد است که مهم ترین آن قیمت بالایی است که برای آن باید هزینه نمود. علاوه بر آن پهنای باند در این دوربین ها با محدودیت مواجه می باشد و این هم از جمله معایبی است که برای دوربین های ip ذکر می گردد.

در صورتی که قصد تهیه دوربین مداربسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم. در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا 6 مگاپیکسلی ارائه دهند. در گذشته سیستمهای آنالوگ کیفیت مناسبی نداشتند و کیفیتی در حدود 0.03 مگاپیکسل خروجی میدادند اما در سالهای اخیر شرکتهای مختلفی تکنولوژی های جدیدی عرضه نموده اند که در همان بستر آنالوگ کیفیت بالای مگاپیکسلی رد و بدل شود. روش اتصال دوربین مدار بسته آنالوگ به دی وی آر به این صورت است که می بایست از هر دوربین یک کابل کواکسیل تا دی وی آر کشیده شده و در هر سمت آن یک فیش BNC نصب گردد. برای تغذیه دوربین ها می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا به کار برد و یا اینکه در کنار دی وی آر، یک درایو تغذیه آمپراژ بالا برای تمام دوربین های مداربسته استفاده شود و از یک کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد.

لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه جزئیات فنی و گارانتی معتبر و قانونی در سایت دوربین مال موجود است؛ برای خرید دوربین مداربسته با کارشناسان دوربین مداربسته دوربین مال تماس بگیرید. همچنین نصب دوربین مدار بسته در دوربین مارکت همراه با خرید و مشاوره صورت می گیرد. روش های متفاوتی برای تهیه دوربین مداربسته در دوربین مارکت وجود دارد. خرید دوربین مدار بسته هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین در فروشگاه دوربین مدار بسته دوربین مارکت قابل انجام می باشد. شیائومی نیز یکی دیگر از شرکت های سازنده‌ی تجهیزات امنیتی می باشد که دوربین های باکیفیت و با تنوع بالا را به کاربران خود ارائه می دهد.

  • بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد.
  • برخی مدل ها دارای پروژکتور نیز هستند که دید در شبی واضح و شفاف ارائه می دهد.
  • اگر قرار باشد تصاویر به همان صورت آنالوگ انتقال یابند باید از محدوده فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر امواج نویز و تداخلی قرار می دهد.
  • انواع دوربین مدار بسته دام، کیوب، باکس صنعتی و بالت صنعتی دید در شب.
  • کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های آنالوگ بسیار بالا هستند و این دلیل این است که اطلاعات ضبط شده نیاز به تبدیل شدن از آنالوگ به دیجیتال ندارند.
قیمت دوربین مدار بسته وایرلس بر اساس کیفیت آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در نوع آنالوگ آن تصاویر اول به سیگنال های رادیوی تبدیل می شوند و بعد آن ها را به دستگاه ارسال می کند. امروزه خرید دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه به شدت افزایش یافته؛ چرا که با اتصال به اینترنت دوربین مدار بسته به راحتی راه اندازی می شود. برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن داشته باشید مثلا برند ، قیمت دوربین مدار بسته و فروشگاه مطمئنی که از آن خریداری کنید ، اطلاعاتی است که باید بدست آورید.

کاربرد دوربین مداربسته چیست؟

همچنین نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی اپتیکال با کیفیت بالا تصویربرداری می کند. بهتر است از این نوع دوربین در محیط‏ داخلی اداری ، تجاری یا مسکونی استفاده شود. این دوربین‌ها برای کار در شب نیازی به روشن‌گرهای مادون قرمز ندارند، بلکه می‌توانند arya-cctv.ir به لطف تراشه‌های تصویربرداری فوق حساس خود، ویدیوهای بسیار واضحی را در تاریکی شب ضبط کنند. به همین دلیل، این تراشه‌ها برای کاربردهای نظارتی در فضای باز (در جایی که دوربین‌های مادون قرمز نمی‌توانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند) مناسب هستند.

دوربین‌های کیفیت بالا (HD)