انواع دوربین مدار بسته خدمات دوربین مدار بسته

به صورت کلی تفاوت قیمت دستگاه‌های ضبط کننده تفاوت در رزولوشن و تعداد کانالی است که پشتیبانی می‌کنند. در این خصوص با خرید پکیج دوربین مداربسته می‌توانید مطمئن باشید مناسب‌ترین دستگاه ضبط کننده برای دوربین مداربسته خود با پایین‌ترین قیمت را دریافت خواهید کرد. چرا که دستگاه NVR یا DVR موجود در پکیج کاملا متناسب با نیاز‌های شما انتخاب شده‌اند. قیمت دوربین مدار بسته در سایت دوربین مال به روز شده است تا به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید، اما خرید دوربین مداربسته از طریق مراجعه به فروشگاه حضوری، خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی و ثبت سفارش داخل سایت امکان پذیر است. دومین پکیج ارائه شده در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت شامل 4 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد.

حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته است. برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد.

دوربین های مدار بسته ضد اب

همانطور که می‌دانید در شرایط فعلی تضمین امنیت این نوع اماکن بدون این دوربین‌ها، امری غیر ممکن به نظر میرسد. اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید اما نمیدانید کدام مدل برای شما انتخاب بهتری است، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتهاء دنبال کنید. چراکه در پایان به کلی با این دوربین‌ها آشنا خواهید شد و بهترین انتخاب را خواهید کرد. با مراجعه به بخش محصولات سایت دوربین مارکت می توانید از قیمت دوربین مداربسته مطلع شوید .

دوربین های مدار بسته حرفه ای مادون قرمز / دید در شب

دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و معمولا جنس بدنه آنها فلزی می باشد ، بنابراین در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم هستند. دوربین های مدار بسته از نظر نوع بدنه به چهار نوع دام ، بولت ، اسپید دام و چشم ماهی تقسیم میشوند.

اگر شما از علاقمندان به این حوزه هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. برند بوش آلمان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان محسوب می شود. با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود.

با توجه به مطالب مهمی که گفته شد، اطلاعات شما عزیزان نسبت به دوربین های انالوگ و تحت شبکه، ارتقاء یافت و حالا انتخاب شما مقداری آسان تر خواهد بود. دوربین IP را با نام های دوربین دیجیتال و دوربین تحت شبکه نیز می‌شناسند. این دوربین ها همانطور که از نام آنها مشخص است از امواج کاملا دیجیتالی برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. در دنیای فناوری امروز، arya-cctv.ir هوشمندی و نظارت هوشمند، لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و تعطیلی در کار تجهیزات نظارتی، به معنی تعطیلی امنیت در زندگی ما است. اگر احساس می کنید که به چند نوع دوربین برای تامین امنیت منطقه یا افراد مورد نظر خود احتیاج دارید، مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما تهیه‌ی دوربین به صورت پکیج می باشد. در ادامه پکیج های دوربین مارکت را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

دوربین‌های HD به‌ویژه برای استفاده در محیط‌هایی با خطر سرقت زیاد مفید هستند. آنها نه تنها عکس‌های باکیفیت ضبط می‌کنند، بلکه به عابران پیام می‌دهند که این ساختمان مجهز به سیستم نظارتی است. زیرا طراحی آن، به شما امکان می‌دهد تا زاویه وسیع‌تری را در محل کسب‌وکار خود نظارت کنید. در اکثر اوقات علاوه بر ذخیره سازی، نظارت آنلاین بر روی سیستم هم وجود دارد. لنزها یا ثابت یا وری فوکال هستند ؛ یا آنالوگ و یا مگا پیکسلی می‌باشند ؛ یا نصب شده داخل خود دوربین حفاظتی می‌باشند و یا به صورت جدا بر روی دوربین نصب می‌شوند. مینی دوربین سیمکارتی X009 یک دوربین حرفه ای چند کاره با قابلیت های بسیار می‌باشد.

استفاده از دوربین های مداربسته، به عنوان سیستم نظارتی ساختمان، در چند دهه گذشته متداول بوده است. تکنولوژی های مدرن مثل HD-CVI، Ultra HD و Elite-IP مشکل کیفیت پایین تصویر را که در دوربین های مداربسته قدیمی وجود داشته را حل کرده است. تعاریف مختلفی برای رزولوشن تصویر بیان شده است، ولی ما می خواهیم تعریف ساده ای از رزولوشن تصویر دوربین مداربسته را ارایه دهیم. رزولوشن روشی برای اندازه گیری اندازه تصویر در دوربین مدار بسته است. تصاویر کوچک تر، رزولوشن کمتری دارند، در مقابل تصاویر بزرگ تر، رزولوشن بیشتر یا کیفیت HD دارند.

دوربین‌های گنبد مینی سایز آنقدر کوچک هستند که می‌توانند در کف دست شما قرار بگیرند، بهترین دوربین ها برای صلاحدید هستند. دوربین‌های گلوله‌ای می‌توانند به عنوان یک عامل بازدارنده بصری عمل کنند. دوربین مدار بسته شبکه در حال حاضر به عنوان یکی از متداول ترین تجهیزات در سیستم های امنیتی و نظارتی به کار می رود. این دوربین ها با قابلیت هایی که دارند، می توانند در هر نوع شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرند. به دوربین های مدار بسته تحت شبکه، دوربین مدار بسته IP نیز گفته می شود.

  • دوربین‌هایی که دید در شب را به صورت سیاه و سفید نشان می‌دهند، به دو صورت IR و Exir هستند.
  • اصطلاح دام به معنای گنبد است که علت این نام گذاری، شکل ظاهری دوربین می باشد، جنس بدنه دوربین های دام می تواند فلزی یا پلاستیکی باشد.
  • کابلی که به صورت متداول برای این دسته از دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد کواکسیال RG59 است اما با توجه به شرایط، انتقال تصویر با کابل های مختلف نیز امکان پذیر خواهد بود.
  • 11 نوع دوربین مداربسته را به شما معرفی می‌کنیم، که قبل از خرید حتماً باید این موارد را رعایت کنید.